Българска премиера на Toyota Avensis

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 03 Фев 2009 13:52

Vesko написа:
LEXUS написа:Всеки си преценява, след като хвърли някой и друг поглед встрани, какво предпочита.Все пак, на прима виста, се сещам ,че в Авенсис се предлагат и възд.възглавници за коленете още от базово ниво на оборудване,което е много богато.
И някой каза,че Авенсис е скъп при 37400 лева ли? А предишният Авенсис, като се продаваше 1.6 110 коня базов с по-малко екстри за 34000 лева, не беше ли скъп?
Въздушните възглавници и броят им си е само рекламен трик. Все пак в повечето автомобили те истават неизползвана екстра до крайа на живота им. Така че този случай си е излишно оскубване на клиента smile.gif

И Авенсис 1 1.6 110к.с. беше около 34000лв. в най-високата си модификация през 99-та. Дори с 3 години гаранцианителни я без ограничението по километри.
Не е вярно.Последният Авенсис 2 1.6 110 коня 2008-ма година беше на цена 34000 лева,и то в базово ниво,в по-високо ниво отиваше към 37000 лева.
А сигурността на една кола е сериозен показател,и е дори въпрос на добър имидж.Това прави добро впечатление на много хора.И не е само рекламен трик,защото работи.А повярвай ми,много хора при покупка на нова кола ,гледат и това. А при малка кола като ай кю тези предохранителни мерки заслужават сериозна похвала,но пазарът ще си каже.Аз не помня Тойота да са сбъркали с някой модел.При тази малка кола възд.възглавници обгръщат колата,а особено отзад пътниците седят почти до задното стъкло,което е важно с оглед безопасността им. Все пак,който не иска такава сигурност,винаги може да си поръча Айго,нали?!Въпросът е да има предложения за различните клиенти с различно мислене и приоритети.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 03 Фев 2009 14:19

Mojebi kolegata spomena za Avensis 1 99 god

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 03 Фев 2009 15:46

slowtraveler написа:За джиповете - спор няма. Мазда нямат джип, но пък Тойота нямат SUV като например СХ7 или СХ9 - въпрос на виждане на определения производител за развитие на пазара..:
Imat--Toyota Venza. wink.gif

slowtraveler написа:@Lexus - под сериозен офроуд нямах впредвид само пустинята, а точно кал/драки/гори и т.н. За сериозен офрод - мостове, после и редуктори и т.н. (например Land Rover Defender). Можеш да ги видиш по National Geographic с какво ходят... Това имах впредвид под 'паркетник' с офроуд ориентация... С братовчед ми бяхме по горите с LC120 и въбще не си правя илюзии, че е като чистите 'паркетници' - катерехме се по велосипедна пътека biggrin.gif
В пустинята и северния полюс изискванията са други.
В българския офроуд виждаш, че самурайчетата са едни от най-проходимите (леки, къси, тясни) biggrin.gif
За Хайлукса и северния полюс.. Хайлукса си е много сериозен автомобил, но като видиш какво е останало от оригинала в сравнение с този, който отиде на полюса ще се убедиш, че това си е направено за шоуто (все едно да сравняваш драгстер с нормален автомобил). То и НИВА отидоха преди Хайлукса на северния полюс, ама от това Лада не са станали 'най-яките'... :thumbsup:
Lada Niva ли,отишли на северния Полюс,това да го видя ,няма да го повярвам.За първи път чуваам подобно нещо и не мисля,чче е вярно..Ами това,което е останало от оригинала на Хай-Лукс е всичко с изключение на по-големи гуми.По-инрересният въпрос е защо взеха Хай-Лукс на северния полюс да правят шоуто,а не Лада Нива с други гуми ,или някой друг сув.Явно Хай-Лукс се слави с достойни офроуд качества,а и е много здрав и надежден.Все пак те самите се опитваха да разрушат един стар хайлукс и не можаха.Ако не сте гледали клипа,ще ви го пусна. biggrin.gif

За проходимостта на Ланд Крюзер--Ти мислиш ли ,че има по-сериозен офроуд от пясъчните дюни,в които се затъва най-лесно?? И където температурата на въздуха е 60 градуса и непрекъснат пек като в скара.Това е най-голямото изпитание за един здрав сув с висока проходимост.На другата крайност е северния полюс -60 градуса и само сняг. Тези две изпитания достатъчно добре говорят кой сув е проходим и издръжлив. Гори,кал,драки ,редуктори ,мостове Ланда ги има.Ланда има всичко,което има един Рейндж Ровер.По нешънъл Географик ходят и с Рейдж Ровери, и с Ланд Крюзери,но в пустинята главно с Ланд Крюзери. В българския Офроуд старите късите Ландове много ги карат ,но новите са по 100000 лева все пак.Влез в офруд форума да видиш ,че е пълно с Ланд Крюзери,много драпат.


http://www.youtube.com/watch?v=R1gY0XuE ... 2&index=36
http://www.youtube.com/watch?v=aIq9YdTd ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=bd7sV3RxRIg
http://www.youtube.com/watch?v=92NX8Zff ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ko5gS2EY6lQ
http://www.youtube.com/watch?v=KicYWL6j3gY
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 03 Фев 2009 16:04

Лексъс, не знам защо се хващаш за думата.
Мен също Ленда ме радва като параметри.
За Хайлукса и северния полюс - прочети малко - имаше линк точно какво и как са премествали окачвания (промяна дължини), системи на двигател и т.н. Освен това във филмчето имаше странни проблеми, които изведнъж изчезваха в последващите кадри (счупен кардан например)

За Нива:
* Мировой рекорд высоты: в 1998 году внедорожник «Нива» поднялся в базовый лагерь под Эверестом на высоту 5200 м, а в 1999 году на Тибетском плато в Гималаях взял высоту в 5726 м над уровнем моря;
* «Нива» покорила Северный полюс — в ходе международной парашютной акции в апреле 1998 года ВАЗ-2131 «Нива» был сброшен на парашюте, а после приземления на лёд и освобождения от строп, был заведён и успешно преодолел заданный маршрут;
* 12 лет прослужила «Нива» на российской полярной станции «Беллинсгаузен» в Антарктиде, где дорог не существует в принципе. Тольяттинский внедорожник эксплуатировался в диапазоне температур от −54 до +4 °С для перевозки грузов и буксировки судов
. Общий пробег автомобиля составил 40 тыс. км;

* В 1999 и 2000 гг. снегоболотоход «Лада-Нива-Марш», созданный на агрегатах «Нивы», дважды покорил Северный полюс.
biggrin.gif biggrin.gif
Пък са нивата явно съм грешал - тя е номер едно пред РАВ4 и т.н...
А и виж в 'класа' на Ленда кой се тачи най-много...
Прикачени файлове
2009-02-03--_11-03-40_03022009503.jpg
2009-02-03--_11-03-40_03022009503.jpg (88.69 KiB) Преглеждано 3285 пъти
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 03 Фев 2009 16:21

slowtraveler написа:...За Хайлукса и северния полюс ...
Ако говорите за експедицията на Топ Гиър, тя не беше до Северния полюс, а до Северния Магнитен Полюс, който е доста по на юг (стана малко като сините сливи.....) biggrin.gif ....така че Нивата е безапелационен победител. tongue.gif
А за оф-роуда, никой не ходи да се катери по скалите в официално облекло, така че екстрите и лукса са излишни. Сравненията на Крузър с Дефендър са просто безпочвени. Ако става въпрос за сафари обаче, никой не би отказал удобствата, нали?

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 03 Фев 2009 17:11

slowtraveler написа:Лексъс, не знам защо се хващаш за думата.
Мен също Ленда ме радва като параметри.
За Хайлукса и северния полюс - прочети малко - имаше линк точно какво и как са премествали окачвания (промяна дължини), системи на двигател и т.н. Освен това във филмчето имаше странни проблеми, които изведнъж изчезваха в последващите кадри (счупен кардан например)

За Нива:
* Мировой рекорд высоты: в 1998 году внедорожник «Нива» поднялся в базовый лагерь под Эверестом на высоту 5200 м, а в 1999 году на Тибетском плато в Гималаях взял высоту в 5726 м над уровнем моря;
* «Нива» покорила Северный полюс — в ходе международной парашютной акции в апреле 1998 года ВАЗ-2131 «Нива» был сброшен на парашюте, а после приземления на лёд и освобождения от строп, был заведён и успешно преодолел заданный маршрут;
* 12 лет прослужила «Нива» на российской полярной станции «Беллинсгаузен» в Антарктиде, где дорог не существует в принципе. Тольяттинский внедорожник эксплуатировался в диапазоне температур от −54 до +4 °С для перевозки грузов и буксировки судов
. Общий пробег автомобиля составил 40 тыс. км;

* В 1999 и 2000 гг. снегоболотоход «Лада-Нива-Марш», созданный на агрегатах «Нивы», дважды покорил Северный полюс.
biggrin.gif biggrin.gif
Пък са нивата явно съм грешал - тя е номер едно пред РАВ4 и т.н...
А и виж в 'класа' на Ленда кой се тачи най-много...
The Hilux was chosen because it had proven itself to be exceptionally durable. The car had featured in various Top Gear challenges, being floated out to sea, set on fire, and finally being placed on top of a tower block which was then demolished. After all this, the Hilux was still able to be driven away. The Hilux was therefore the obvious choice for this test of endurance
sTATIATA:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hilux_Arctic_Challenge
Както казах,промените са само в гумите и арките на калниците,както и отоплители за горивото и 90 литров резервоар. Това е стандартен Хай-Лукс.Както пише са го избрали ,защото е много издръжлив.Не са избрали Лада Нива,нито Райндж Ровер.
Лада Нива може да е била на северния полюс,но Ланд Крюзер е първият сув ,стъпил там.По-добре се информирай по-добре:
http://www.xtdev.com/auto/wmview_bg.php?ArtID=5
Цитати от статията:

Достачно е да се хвърли един поглед към автопарка както на Червения кръст и ООН, така и на талибаните, за да стане ясно коя марка и модел предпочитат там, където няма специализирани сервизи, гаранционни срокове и най-вече пътища. В репортажите от горещите точки на планетата със сигурност ще се мернe поне един Land Cruiser в някоя от безбройните си версии.
Японците усъвършенстват този модел вече 50 години, превръщайки някогашната военна джипка в един от най-скъпите и престижни всъдеходи в света. Рядко се обръща внимание на факта, че след Land Rover и Jeep Toyota е третият в света производител, който се захваща с возила с повишена проходимост за цивилни нужди
Land Cruiser е първият всъдеход, достигнал Северния полюс, върви еднакво добре и в джнуглите на Амазония, и в чукарите на Афганистан.

По думите на повечето механици окачването е толкова надеждно, че по него практически няма какво да се строши
Сигурно е само, че японският всъдеход струва скъпо както заради легендарните си качества, така и благодарение на безупречния имидж. В елитната компания на истинските “джипове” обаче голямата Toyota уверено заема призово място.

П.С. Нива не държи никакъв мировой рекорд biggrin.gif ,те руснаците от пиене още не са разбрали ,че най-високи върхове са изкатерени с Вранглер и Ленд Круизер. -над 6300 метра. cool.gif
А това горе ,което се харесва,са продажбите в България,нали? БМВ екс 5 е паркетник,не е сув,и ти го знаеш.Тук си купуват паркетници ,за да си ги карат в града,само че ако отиде с него в гората зимата,трябва да изчака да се стопят снеговете пролетта,та да се върне. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Cosmos
Мнения: 116
Регистриран на: 30 Юли 2008 16:12

Мнение от Cosmos » 03 Фев 2009 18:04

Kiki написа:
Cosmos написа:Не забравяй че все пак тук се робува на марката cool.gif
Ти след като не робуваш на марката, защо не си купи "Мазда 323," а "Корола", или съжеляваш?
Ако трябва да бъда честен съжалявам че избрах тойота, не отговори на моите изисквания за автомобил ако имах повече пари бих избрал авенсис или дори ленд крузър, предполагам че в по големите класове са други нещата но всеки с възможностите си smile.gif
------------------------------------------> FUCK OFF

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 03 Фев 2009 19:09

Cosmos написа:
Kiki написа:
Cosmos написа:Не забравяй че все пак тук се робува на марката cool.gif
Ти след като не робуваш на марката, защо не си купи "Мазда 323," а "Корола", или съжеляваш?
Ако трябва да бъда честен съжалявам че избрах тойота, не отговори на моите изисквания за автомобил ако имах повече пари бих избрал авенсис или дори ленд крузър, предполагам че в по големите класове са други нещата но всеки с възможностите си smile.gif
Ми, то Авенсис и Ленда са пак Тойота! Да не забравяме, обаче, че и Лексус е Тойота.

Аватар
TurboLame
Мнения: 144
Регистриран на: 07 Юли 2008 21:32

Мнение от TurboLame » 03 Фев 2009 20:02

Cosmos написа:Ако трябва да бъда честен съжалявам че избрах тойота, не отговори на моите изисквания за автомобил ако имах повече пари бих избрал авенсис или дори ленд крузър, предполагам че в по големите класове са други нещата но всеки с възможностите си smile.gif
Как да ти го кажа..

И аз съжалявам, че избрах Toyota Celica вместо Ferrari F430 Spider F1, но както ти каза, всеки според възможностите си.

На практика, за цената си, Toyota почти (ключовата дума е "почти") няма конкуренция.

Това, разбира се, е моето лично мнение, т.е. мнението на непрофесионалист.
Toyota Celica T23 1.8 VVTi 143 hp, 2001 г., 6-степенна механична скоростна кутия

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 03 Фев 2009 20:55

Ееее, в този ред на мисли и аз съжелявам, че избрах Авенсис, а не Линкълн, или Майбах, ама....... мъни, мъни...... :scratch:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 03 Фев 2009 22:25

Lexus, ...
Най ме кефи как избирателно скриваш част от истината във фактите 'които ти казваш' - явно си голям спец...
Например провери дали за Хайлукса не е пипано освен споменатите от теб неща и окачването и трансмисията.
Защото обикновено преместване напред на преден мост с 4см на автомобил 4х4 не става като да си смениш маслото....
А това че и двата моста (вкл.диференциалите) са модифицирани си е нормално, за да се пригоди за по-сериозен офроуд - лошо няма. Това си е и реклама на един добър автомобил...
Ама това съвсем не значи, че показания HILUX си е стокова машина..
Линковете с лендкрузърите дето си дал, са все със старите крузъри, които са с преден и заден цял мост. Сигурно си забелязал, че новите крузъри са с независимо предно окачване, така, че има разлика в поведението...

Не съм съжалявал за покупката на никоя кола, която съм имал - всяка е била по-добра от предната и към момента е била моя добър избор (дори и Авенсиса)... Пък и така се трупа най-ценния опит - личния...
Ама въпроса който най-ме подразни в новия Авенсис бе цената - да се лъжат тея дето не са се парили и вярват, че 'най-най-супер качеството' на европейската тойота ще компенсира по-високата цена.......
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 03 Фев 2009 23:24

Да,това,което казах,го пише и в линка,който дадох.
Ако нещо е пипано по междуосието,то най-малко е породено от новите характеристики--да преминеш от 16 цола гуми на 38 цола е сериозна задача.
По трансмисията не е променено нищо освен предавателното отношение.
Няма промени по двигател,ходова част и т.н..Автоматикът е същият като в стандартен хай-лукс. Средни температури около -40 градуса.Навсякъде се споменава,че изборът на Хай-Лукс не е случаен ,а е заради изключителната му надеждност и безотказност.

П.С. Е,все ново двайсе,както се казва,от 100 кладенеца вода вадиш,но просто не е така.Този Ланд Крюзер е най-новият,същият присъства и на северния полюс,заедно с Хай-Лукса:
http://www.youtube.com/watch?v=aIq9YdTd ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ax7BmWnx ... re=related
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Cosmos
Мнения: 116
Регистриран на: 30 Юли 2008 16:12

Мнение от Cosmos » 04 Фев 2009 13:11

TurboLame написа:
Cosmos написа:Ако трябва да бъда честен съжалявам че избрах тойота, не отговори на моите изисквания за автомобил ако имах повече пари бих избрал авенсис или дори ленд крузър, предполагам че в по големите класове са други нещата но всеки с възможностите си smile.gif
Как да ти го кажа..

И аз съжалявам, че избрах Toyota Celica вместо Ferrari F430 Spider F1, но както ти каза, всеки според възможностите си.

На практика, за цената си, Toyota почти (ключовата дума е "почти") няма конкуренция.

Това, разбира се, е моето лично мнение, т.е. мнението на непрофесионалист.
Както казах всеки според възможностите си, аз казах че с тези пари които разполагах съжалявам че избрах тойота. Прочетете какво аз съм написал и след това отговорите от ваша страна и после разправяйте че не робувате на марката. Тойота та тойота имаше една тема "Мит ли е качеството на тойота" Аз с чиста съвест мога да кажа че е мит пък кой каквото ще да разправя! Айде да не развалям темата на новият авенсис...
------------------------------------------> FUCK OFF

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 04 Фев 2009 15:28

LEXUS написа:.... Няма промени по двигател,ходова част и т.н.....
Абе прав си, само дето са променени количествата на течности, преработено охлаждането, всмукателния и изпускателния тракт, изцяло сменено и преработено предно и задно окачване (с промяна на wheelbase), сложени модифицирани диференциали с друго предавателно число и понасящи студа, иначе няма никакви промени - съвсем сток си е biggrin.gif
За Лендкрузъра и хайлукса - нищо лошо не мога да кажа (освен, че първия мнооооого го крадат - два откраднати чисто нови Лендкрузъра за 1 година отказаха братовчед ми от този модел....)
Ама темата бе за Авенсиса....
Някой пробвал ли го е лично вече?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 04 Фев 2009 16:14

slowtraveler написа:Ама темата бе за Авенсиса....
Някой пробвал ли го е лично вече?
Обаждах се в ТМ Ауто, обаче ми казаха ,че в много близко бъдеще ще може да се пробва, ама желаещите били много и ще трябва сигурно доста да се почака. sleep.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта