да споделя следната си мисъл и идея евентуално. След като се сдобих с моята Тойота ми се наложи да отида няколко пъти до ТМ Ауто,за да си поръчам някои части.Митът за скъпите оригинални японски авточасти се оказа верен.Отрязаха ми главата през кръста с хубавите си ценички.Нека не се отклонявам от основната си идея все пак. Та, в представителството на Тойота забелязах хора, който бяха там само защото не искат да загубят гаранцията на автомообила си и всъщност това бе основната клиентела на сервиза.Питам се, защо е така?Разгледах няколко други форуми,където представителите предлагат остъпки от оригинални авточасти и дават своите компетентни мнения по разни въпроси и по този начин не се губи връзката между продавач и купувач. Тук,според мен няма човек,който да не е разочарован от обслужването или от цените в ТМ Ауто. Не е ли време за промяна?Скоро ще отвори врати новият шоурум на Тойота.Същото отношение ли ще срещнем и там? Разбирам естествено,че и на хората там им идва малко нагорно,за да облсужат всички, но на човек малко му трябва,за да се почувства полъскан и да си тръгне с усмивка от дадено място.
Хайде здраве и берекет и дано всички да станем по-добри един към друг и всеки да си кара любимата кола
