Toyota Corolla - тропане в двигателя
Toyota Corolla - тропане в двигателя
Здравейте! От известно време ми се случва,когато съм на ниски обороти да се чува едно потропване все едно карам 30 годишен дизелов мотор.
Колата ми е Toyota Corolla 1.4 VVT-i 2000 г. Някой има ли идея от какво може да е?
Колата ми е Toyota Corolla 1.4 VVT-i 2000 г. Някой има ли идея от какво може да е?
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Аз явно не съм те разбрал... реших, че на място тропа и на тихи обороти, а ти казваш, че е в движение... тогава може още повече да са причините за тропането, може изобщо да не е двигателя.223orange написа:Ами това тропане се появява примерно,ако тръгна по наклон, но пък и притропва,когато съм на равно и на по-ниски обороти - 1500-1700 об.Тропането наподобява точно работата на дизелов мотор.
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г
Lexus RX400h, 2008г
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ако тропането се появява като подадеш газ, значи ти чука аванса......Сменяй бензиностанцията на която зареждаш.....Като е по слабо горивото, и колата е с малко повече аванс, се получават детонации в цилиндрите, и за това се появява този шум.....223orange написа:Ами това тропане се появява примерно,ако тръгна по наклон, но пък и притропва,когато съм на равно и на по-ниски обороти - 1500-1700 об.Тропането наподобява точно работата на дизелов мотор.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Ами гърнето не съм го поглеждал.Аз от 4 месеца имам тази кола и един единствен път съм я карал на сервиз за смяна на масло и други консумативи.Тогава от сервиза ми казаха,че по-здрава кола от моята Toyota не е влизала там и че всичко по двигателя е добре- свещи,компресия и т.н. затова и тампони не съм поглеждал.Иначе колата си върви перфектно.Не съм забелязал никаква загуба на мощност.Пуснах тази тема,защото ми предстои повторно влизане в сервиз и исках преди това да се посъветвам с някой.Поне психически да се подготвя за това,което ме очаква . 

- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
Колега извинявам се предварително, но имам и аз подобен проблем и за да не пускам нова тема ще пиша тук.Да мина по същество, и при моята Корола Е11 се чува някакъв странен звук подобно на колегата и аз го чувам само когато съм на скорост и натискам газта иначе не се чува. Звука е нещо от рода на малко ми е трудно да го опиша с думи
, но се чува като тък тък тък и имам чувството че постепенно се засилва леко, и както казах се чува само на скорост и при подаване на газ.Някой дали случайно би могъл да каже от какво може да се получава, чува се и на по-ниски обороти и на по-високи но там вече от скороста не го чувам много силно.Не би могло да е от гумите ми преди няколко дни ги обърнах балансирани са джантите изключвам го това и реглаж на предница правих същия ден съответно прегледаха колата и казаха че по ходовата част няма нищо за подмяна. Надявам се да помогнете.

Японците уж нямат такова чувство за хумор, но знае ли човек.. :)Момчета от Пловдивско купуват нов руски лекотоварен автомобил "ГАЗель", за да развозват домати и краставици от оранжерията си. Добре ама още през първите няколко дни експлоатация установяват, че нещо в каросерията чука - метал върху метал. Неколкократно изпразват всичко отзад, включително се вадят резервни гуми инструменти, проверява се за нещо забравено по ъглите и под черджетата - НИЩО - щом автомобилът потегли и се друсне някъде, почукването започва!
Накрая един ден им писва, намират няколко часа свободно време, тиха полянка и един чифт медицински слушалки и докато двама от тях леко разклащат на ръка "Газелата", то третия лази със слушалките по пода на товарното отделение, за да локализира почукването. След 30-40 минути местоположението на източника на звука е определено с точност до около 15 сантиметра и се оказва ВЪТРЕ в централната, поддържаща каросерията греда (забл.: тая греда представлява профил с приблизително квадратно сечение, образуват от заварката на два други П-образни профила, със страна около 15см). Маркират мястото, връщат се в гаража, вадят ъглошлайф и изрязват едно парче от гредата, колкото да надзърнат вътре.
Когато парчето пада, точно насреща му се оказва една гайка - М24 - закрепена на края на къса (към 10-12см) верижка, а другия край на верижката пък е прикапан с лека заварка, къде средата на горната стена на съставната греда. На верижката виси и пластмасов маркер, от тия, дето се слагат по ел-инсталациите и се надписват с неизмиваем туш. На този също има надпис. Прочитат го: "Молодец! Нашел!" ("Юнак! Откри я!")
Toyota Celica T23 1.8 VVTi 143 hp, 2001 г., 6-степенна механична скоростна кутия
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта