Toyota Yaris TS (Търсят се мнения, оценка и впечатления)
СТИ-ката за щатите е къде 300 коня. А сега му сметни акциза+ддс, виж колко струва ново яре, и да финализираме сделката....ще ти помотгна малко.zum написа:сметни му акциз транспорт , мито върху транспорт и всичко останало и пак ще му излезне приблизително колкото нов Ярис
Мито: 2500 лв.
Акциз: 13235 лв.
ДДС: 8147 лв.
Общо: 23882 лв.
Сега поглеждаме цената на ново яре ...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- alokin
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12 Юли 2007 23:01
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Коли от САЩ?
Абе какво е луднал народът по тоя внос от САЩ ? Доколкото знам колите там са по съвсем различен от европейския стандарт и не дай
боже да се наложи нещо да се сменя по колата - доставката на части ще е много по-усложнена! ....и на пръв поглед евтината супер кола може да ти излезе доста солена....така си мисля, ако някой има обратните доводи нека да ги сподели - ще ми е интересно.
боже да се наложи нещо да се сменя по колата - доставката на части ще е много по-усложнена! ....и на пръв поглед евтината супер кола може да ти излезе доста солена....така си мисля, ако някой има обратните доводи нека да ги сподели - ще ми е интересно.
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Коли от САЩ?
За кой точно стандарт говориш ?alokin написа:Абе какво е луднал народът по тоя внос от САЩ ? Доколкото знам колите там са по съвсем различен от европейския стандарт и не дай
боже да се наложи нещо да се сменя по колата - доставката на части ще е много по-усложнена! ....и на пръв поглед евтината супер кола може да ти излезе доста солена....така си мисля, ако някой има обратните доводи нека да ги сподели - ще ми е интересно.
Колко точно може да е усложнена доставката на части и според теб по какво се различва от доставката от Германия например ?
Всъщност никога нещо от щатите не може да ти се върже по-скъпо ! Но виж ако няма нещо в щатите , а е само за европа е тогава е голямото дърво!
- alokin
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12 Юли 2007 23:01
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
по въпроса за вноса
Bass_Man, доколкото знам при внасяне на автомобил от САЩ в Европа, и този автомобил е произведен за пазара в САЩ, то при регистрация в ЕС на този автомобил, се изисква документ от стандартизираща институция, че въпросния автомобил не противоречи на стандартите в ЕС.
Ценообразуване при внос от САЩ
1. Цена на автомобила
2. Застраховка 1.5% от цената на автомобила;
3. Вътрешни транспортни разходи - транспортни разходи в границите на САЩ, за транспортиране на стоката до пристанището:
Мотоциклети, АТВ, Джетове –$ 350
Автомобили – $ 500
Строителна техника – $ 500
4. Външни транспортни разходи - транспортни разходи от пристанище в САЩ до пристанище Варна, България;
Мотоциклети – $ 400
АТВ,Джетове – $ 450
Автомобили – $ 1600
Строителна техника
Bobcat – $ 1400
Мотокари – $ 800
5. Държавни мита:
Джетове – 3 % върху сумата от първоначалната цена и външния транспорт
Мотоциклети – 6 % върху сумата от първоначалната цена и външния транспорт
Автомобили, АТВ – 10 % върху сумата от първоначалната цена и външния транспорт.
Строителна техника – без мито и акциз
6. Държавни акцизи ( само за автомобили ):
6.1. Акцизната ставка за новите автомобили е:
700/седемстотин/ лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN
700/седемстотин/ лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE
“Нов автомобил” е автомобил, за който към датата на внасяне е налице едно от следните условия:
не са изминали повече от 6 месеца от датата на първата му регистрация (включително в чужбина), или
е изминал не повече от 6000 км /3800мили/
6.2. Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва:
за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW
за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW
за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE – 33 лв. за 1 kW
за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW
В САЩ за стандарт е приета конска сила по SAE ( механична - машинна конска сила 1кс =756W , 1 kw = 1,34кс ) SAE = “Society of Atumotive Engineers”. Това е американския стандарт – при него замерванията се правят без прикачени динамо, маслен и въздушен филтри и т.н. Относителната разлика между DIN и SAE варира между 10-15%.
Акциз не се начислява на строителна техника, мотори и автомобили под 163 конски сили!
7. ДДС – 20 % - върху първоначалната цена, външния транспорт, мито и акциз;
Калкулатор за изчисляване митните сборове при внос на леки автомобили от трети за ЕС страни. (http://auto.mitnica.com/)
8. Такси разтоварване, митнически документи, освобождаване, склад и др. – $ 300 ;
9. В случай, че автомобила е закупен през dealer ship трябва да се плати данък вариращ между 5 и 8.5 % ( за Ню Джързи 7%, Вирджиния -5,5 %, NY - 8,5 % ).
10. TEХНОТЕСТ - Oдобряване на техническите характеристики на колата и възможността й да се движи по европейските пътища – $ 500.
11. Комисионна – 10 % от цената на автомобила ( минимум $ 2500 )
Обърнете внимание на т.10
Ценообразуване при внос от САЩ
1. Цена на автомобила
2. Застраховка 1.5% от цената на автомобила;
3. Вътрешни транспортни разходи - транспортни разходи в границите на САЩ, за транспортиране на стоката до пристанището:
Мотоциклети, АТВ, Джетове –$ 350
Автомобили – $ 500
Строителна техника – $ 500
4. Външни транспортни разходи - транспортни разходи от пристанище в САЩ до пристанище Варна, България;
Мотоциклети – $ 400
АТВ,Джетове – $ 450
Автомобили – $ 1600
Строителна техника
Bobcat – $ 1400
Мотокари – $ 800
5. Държавни мита:
Джетове – 3 % върху сумата от първоначалната цена и външния транспорт
Мотоциклети – 6 % върху сумата от първоначалната цена и външния транспорт
Автомобили, АТВ – 10 % върху сумата от първоначалната цена и външния транспорт.
Строителна техника – без мито и акциз
6. Държавни акцизи ( само за автомобили ):
6.1. Акцизната ставка за новите автомобили е:
700/седемстотин/ лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN
700/седемстотин/ лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE
“Нов автомобил” е автомобил, за който към датата на внасяне е налице едно от следните условия:
не са изминали повече от 6 месеца от датата на първата му регистрация (включително в чужбина), или
е изминал не повече от 6000 км /3800мили/
6.2. Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва:
за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW
за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW
за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE – 33 лв. за 1 kW
за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW
В САЩ за стандарт е приета конска сила по SAE ( механична - машинна конска сила 1кс =756W , 1 kw = 1,34кс ) SAE = “Society of Atumotive Engineers”. Това е американския стандарт – при него замерванията се правят без прикачени динамо, маслен и въздушен филтри и т.н. Относителната разлика между DIN и SAE варира между 10-15%.
Акциз не се начислява на строителна техника, мотори и автомобили под 163 конски сили!
7. ДДС – 20 % - върху първоначалната цена, външния транспорт, мито и акциз;
Калкулатор за изчисляване митните сборове при внос на леки автомобили от трети за ЕС страни. (http://auto.mitnica.com/)
8. Такси разтоварване, митнически документи, освобождаване, склад и др. – $ 300 ;
9. В случай, че автомобила е закупен през dealer ship трябва да се плати данък вариращ между 5 и 8.5 % ( за Ню Джързи 7%, Вирджиния -5,5 %, NY - 8,5 % ).
10. TEХНОТЕСТ - Oдобряване на техническите характеристики на колата и възможността й да се движи по европейските пътища – $ 500.
11. Комисионна – 10 % от цената на автомобила ( минимум $ 2500 )
Обърнете внимание на т.10
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
- alokin
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12 Юли 2007 23:01
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
кола от САЩ
Re: кола от ebay
от Vania на 18 Фев 2008, 13:37
Здравейте отново,
това,което съм писала е от опита на съпруга ми и за двата варианта доставени коли от САщ и ЕС.Преди половин година съпруга ми си взе джип от САщ,искам само да кажа,че ако там нямахме човек,просто не виждам как щяхме да го получиме.Хареса си джип по интернет,направихме няколко предварителни разговора с продавача и се разбрахме да ни го достави в Chicago.Продавача беше с местонахождение Huston/Texas.Избрахме Чикаго за отправна точка,защото по това време имаше наши познати там и се наеха да ни го натоварят на кораба .Те уредиха контейнера от там,кораба пътуваше за Гърция,ние го взехме от Солун.Много е сложно,ако нямаш хора там.Има вариант продавача да го натовари директно на кораба,затова и писах зависи от каде се купува превозното средство,ако има излаз на пристанище е по-лесно.
Преди 20 дни взехме от Швейцария пикап за фирмени нужди,хах и по4наха проблемите.Ако не е от ЕС ,не си заслужава просто.На въпросния Технотест трябваше да доказваме с документи,издадени от сервиз,че пикапа отговаря на стандартите и изискванията на ЕС.От тук се почна и с корупцията:фара не е по изискванията на ЕС ,за да се издаде документ еди колко си пари ще Ви струва,седалките са............. Ужасна история,като се има в предвид ,че пикапа е 2006 г.производство,тоест почти нов.
Няма точно регламентирано и написано указание с което да се каже какво точно изисква Технотеста и това само по себе си предразполага към ................Всеки си прави каквото му хрумне.Опитахме с познати на високо ниво в Кат да не минаваме на Технотест,не става,не се опитвайте.Вкарахме го на времен внос и днес:) му плащаме каското,най-накрая;)
Относно транспортните фирми,ще се поинтересувам от познати,които се занимават с тези неща и ще Ви информирам при първата информация.
Не знам от каде сте,но ако сте от София,може да отидете до автокъща Капитолия,Те вкарват коли от Канада и САщ,но не им Вярвайте на всичко.
Относно тарифите на митниците,просто дайте по занижена цена като фактурна стойност.
Няма установени правила и точни цени,които ще платите за дадена покупка.Всяко нещо се определя и зависи от продавача и купувача.
Ще се постарая да съм максимално полезна за транспорта,само да намеря информация ,която ще Ви свърши работа.
Това прочетох тук http://narmag.info/viewtopic.php?f=18&t=9
Аз лично предпочитам да си спестя подобни главоболия и да си пазарувам тук!
от Vania на 18 Фев 2008, 13:37
Здравейте отново,
това,което съм писала е от опита на съпруга ми и за двата варианта доставени коли от САщ и ЕС.Преди половин година съпруга ми си взе джип от САщ,искам само да кажа,че ако там нямахме човек,просто не виждам как щяхме да го получиме.Хареса си джип по интернет,направихме няколко предварителни разговора с продавача и се разбрахме да ни го достави в Chicago.Продавача беше с местонахождение Huston/Texas.Избрахме Чикаго за отправна точка,защото по това време имаше наши познати там и се наеха да ни го натоварят на кораба .Те уредиха контейнера от там,кораба пътуваше за Гърция,ние го взехме от Солун.Много е сложно,ако нямаш хора там.Има вариант продавача да го натовари директно на кораба,затова и писах зависи от каде се купува превозното средство,ако има излаз на пристанище е по-лесно.
Преди 20 дни взехме от Швейцария пикап за фирмени нужди,хах и по4наха проблемите.Ако не е от ЕС ,не си заслужава просто.На въпросния Технотест трябваше да доказваме с документи,издадени от сервиз,че пикапа отговаря на стандартите и изискванията на ЕС.От тук се почна и с корупцията:фара не е по изискванията на ЕС ,за да се издаде документ еди колко си пари ще Ви струва,седалките са............. Ужасна история,като се има в предвид ,че пикапа е 2006 г.производство,тоест почти нов.
Няма точно регламентирано и написано указание с което да се каже какво точно изисква Технотеста и това само по себе си предразполага към ................Всеки си прави каквото му хрумне.Опитахме с познати на високо ниво в Кат да не минаваме на Технотест,не става,не се опитвайте.Вкарахме го на времен внос и днес:) му плащаме каското,най-накрая;)
Относно транспортните фирми,ще се поинтересувам от познати,които се занимават с тези неща и ще Ви информирам при първата информация.
Не знам от каде сте,но ако сте от София,може да отидете до автокъща Капитолия,Те вкарват коли от Канада и САщ,но не им Вярвайте на всичко.
Относно тарифите на митниците,просто дайте по занижена цена като фактурна стойност.
Няма установени правила и точни цени,които ще платите за дадена покупка.Всяко нещо се определя и зависи от продавача и купувача.
Ще се постарая да съм максимално полезна за транспорта,само да намеря информация ,която ще Ви свърши работа.
Това прочетох тук http://narmag.info/viewtopic.php?f=18&t=9
Аз лично предпочитам да си спестя подобни главоболия и да си пазарувам тук!
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Значи вноса на коли не е за всеки ! Независимо от къде е . Когато човек не знае как се прави по-добре да си плати на някой , който знае ! И това не е само за вноса .
Значи има само два евентуални проблема и това наистина може да са фаровете и стоповете но при всяко положение излиза много по-евтино !!!
Ако си толкова паралия , че не ти дреме за 20-30 000 лв. отгоре тогава въобще за какво говорим.
Също така не видях да казваш нещо за резервните части ? Нали с тях беше основния проблем и сложните доставки ?
Щото ако искаш мога да ти дам някой примери ?
От сорта на гумички за клапани в ТМ Ауто 340 лв. няма ги на склад евентуално ще дойдат до 40 дни но може и да не дойдат до 40 дни . От щатите същите тези неща ми струват 120$ с доставката 130$ и идват за максимум 2 седмици ??? Да ти давам ли още примери ?
Значи има само два евентуални проблема и това наистина може да са фаровете и стоповете но при всяко положение излиза много по-евтино !!!
Ако си толкова паралия , че не ти дреме за 20-30 000 лв. отгоре тогава въобще за какво говорим.
Също така не видях да казваш нещо за резервните части ? Нали с тях беше основния проблем и сложните доставки ?
Щото ако искаш мога да ти дам някой примери ?
От сорта на гумички за клапани в ТМ Ауто 340 лв. няма ги на склад евентуално ще дойдат до 40 дни но може и да не дойдат до 40 дни . От щатите същите тези неща ми струват 120$ с доставката 130$ и идват за максимум 2 седмици ??? Да ти давам ли още примери ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта