Задължително първото нещо което правя след като се запали двигателя е да пусна вентилатора поне на 2-ра степен и задължително да духа към прозорците. Забравиш ли да пуснеш вентилатора веднага след запалване, прозорците се изпотяват до толкова, че после много трудно вентилацията ги изсушава, дори и на 4-та степен. Мисля че това важи за температури около и под нулата.
Доста често в града пускам въздуха да циркулира само в купето и пускам климатика. Особенно полезно на някой светофар, зад някой Чавдар. Ако не пуснеш климатика, веднага се запотяват прозорците от влажността която няма къде да излезе при режим на циркулация само в купето. Та той изсушава въздуха и позволява да караш зимно време без да усещаш всяка кола пред теб и да караш със сухи стъкла.
Изпотени стъкла avensis 2004
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
PO-visoka na temp. vkupeto trudno shte postignesh,a ko dvigatelq e toku-shto startiran. Drug vupros e, 4e ne e mnogo hubavo da se vzema topul vuzduh ot dvigatelq predi da e dostignal norm. rabotna temp., za6toto taka uveli4avash vremeto, za koeto dvigatelq dostiga do tazi temp.!Vesko написа:Изключена циркулация на въздуха в купето и по-висока температура в купето и няма проблем с изпотяването
Problema, pone primen, e samo v na4aloto sutrin, posle kato zagree dvigatelq i naduesh parnoto na 6 vsi4ko izsuhva, no nomera da izsuhne predi tova i tozi efect se postiga s puskane na klimatika.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Типично за градско шофиране ! Не ми се обобщава ,но
1.Вентилатора на Мах към предно стъкло
2.Отворен достъп на външен въздух,за да няма повишаване на влажността от издишаният от пасажерите въздух
3.При движение в града +нестоплен двигател и /или валеж ,най добре да отворим леко преден прозорец 1-2см,в предвид рязката температурна разлика и разлика във влажноста:вътре- вън няма препарат ,който би могъл да реши неудобството/не е проблем/
4.Не пушете,Не тръгвайте със съвсем студен двигател
5.Не искайте невъзможни неща в сложни метео условия.
6.Не тръгвайте с недобре почистено предно и задно стъкло,Страничните?Ами нали затова имаме странични огледала !
7.Това не е проблем,а част от физичните закони и даже Японеца не може да ги пребори,но се старае,като Ни снабдява автомобилите с разни глезотийки от сорта на затопляне на туй онуй,особено на последното
biggrin.gif biggrin.gif
1.Вентилатора на Мах към предно стъкло
2.Отворен достъп на външен въздух,за да няма повишаване на влажността от издишаният от пасажерите въздух
3.При движение в града +нестоплен двигател и /или валеж ,най добре да отворим леко преден прозорец 1-2см,в предвид рязката температурна разлика и разлика във влажноста:вътре- вън няма препарат ,който би могъл да реши неудобството/не е проблем/
4.Не пушете,Не тръгвайте със съвсем студен двигател
5.Не искайте невъзможни неща в сложни метео условия.
6.Не тръгвайте с недобре почистено предно и задно стъкло,Страничните?Ами нали затова имаме странични огледала !
7.Това не е проблем,а част от физичните закони и даже Японеца не може да ги пребори,но се старае,като Ни снабдява автомобилите с разни глезотийки от сорта на затопляне на туй онуй,особено на последното
biggrin.gif biggrin.gif
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 08 Яну 2009 20:36
- Местоположение: Разград
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта