Здравейте, имам Корола АЕ92 Liftback, наскоро установих че колата има най-вероятно издухан клапан тъй като работи на 3 цилиндъра. Двигателя е 4А-F 1.6 16v карбуратор. Тъй като миналата година смених почти всичко по ходовата част, колата е дори и пребоядисана и с нов интериор (от Celica) не ми се иска да я изхвърлям. В главата ми се въртят няколко варианта, първия разбира се е да и направя основен ремонт, но някак си вече ми омръзна да карам 90 коня. Поразгледах някой форуми и видях, че има доста интересни решения като например някой 4A-GE или дори нещо смело от сорта на 3S-GE или GTE. Знам че смяната няма да лесна, но има ли някой, който ще се наеме да го направи и евентуално колко ще струва удоволствието и струва ли си цялата разправия.
Очаквам някой минал през този процес да сподели опит.
Съвети относно смяна на двигател
Re: Съвети относно смяна на двигател
Намери си някое 4Е за без пари и на Поли кита. С подходящо мапване 160-170 коня и пей сърцеJekicha написа:Здравейте, имам Корола АЕ92 Liftback, наскоро установих че колата има най-вероятно издухан клапан тъй като работи на 3 цилиндъра. Двигателя е 4А-F 1.6 16v карбуратор. Тъй като миналата година смених почти всичко по ходовата част, колата е дори и пребоядисана и с нов интериор (от Celica) не ми се иска да я изхвърлям. В главата ми се въртят няколко варианта, първия разбира се е да и направя основен ремонт, но някак си вече ми омръзна да карам 90 коня. Поразгледах някой форуми и видях, че има доста интересни решения като например някой 4A-GE или дори нещо смело от сорта на 3S-GE или GTE. Знам че смяната няма да лесна, но има ли някой, който ще се наеме да го направи и евентуално колко ще струва удоволствието и струва ли си цялата разправия.
Очаквам някой минал през този процес да сподели опит.


maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта