Имам проблеми със съединителя на Тойота Корола XLi 1,3 16V моделЕЕ101L
Отделя много високо и при плавно отпускане на педала в горно положение каточели задържа и боксува.Съединителят е сменен.
Работният цилиндър е саморегулиращ се с двете буталца.
Съвет
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами аз имах абсолютно същия проблем ! И вчера си смених горната помпа и се оправи.
Явно им е много трудно на всички да го диагностицират този проблем защото чак на третия път при мен успяха .
А пък вчера докато си сменявах горната помпа се оказа , че дори леко е текла в купето .
Може да си поръчаш цялата помпа , за моята имаше и ремонтен комплект за помпата горе долу на половин цена. Ама ако е много дърта я сменявай цялата.
И другото , което споделиха доста хора е , че смениш ли горната помпа много скоро и долната се скапва . Така , че ако имаш възможност ги смени и двете .
ПС:
Може много лесно да провериш дали е от горната помпа ! Трябва , като натиснеш лостчето , което опира във вилката на съединителя да можеш на ръка да го прибереш до крайно положение. Аз имам около 10мм още ход навътре до крайно положение. А , като беше скапана помпата задъраже и нямаше прибиране това лостче . Демек горната помпа след пускане на педала не връща налягането ами си стои , като леко натисната .
Може да пробваш и с реглаж на хода на педала . Прави се от педала за съединителя . Може да погледнеш при конзолата на педалите и трябва да видиш лоста на помпата , как е свързан с педала . Би трябвало да е с една ос с глава от единия край и шплент от другия , която минава през П образна пластина която е свързана с гайка към лоста на помпата и през педала . Като извадиш шплента може да извадиш оста и след това да разединиш пластината и педала и с въртене на пластината може да я отдалечиш или приближш към педала. Но ако нямаш повече ход на вътре към педала на лоста на помпата не може да направиш нищо освен да си дръпнеш педала малко по-наътре . Но принципно там трябва да си има някакъв луфт .
Явно им е много трудно на всички да го диагностицират този проблем защото чак на третия път при мен успяха .
А пък вчера докато си сменявах горната помпа се оказа , че дори леко е текла в купето .
Може да си поръчаш цялата помпа , за моята имаше и ремонтен комплект за помпата горе долу на половин цена. Ама ако е много дърта я сменявай цялата.
И другото , което споделиха доста хора е , че смениш ли горната помпа много скоро и долната се скапва . Така , че ако имаш възможност ги смени и двете .
ПС:
Може много лесно да провериш дали е от горната помпа ! Трябва , като натиснеш лостчето , което опира във вилката на съединителя да можеш на ръка да го прибереш до крайно положение. Аз имам около 10мм още ход навътре до крайно положение. А , като беше скапана помпата задъраже и нямаше прибиране това лостче . Демек горната помпа след пускане на педала не връща налягането ами си стои , като леко натисната .
Може да пробваш и с реглаж на хода на педала . Прави се от педала за съединителя . Може да погледнеш при конзолата на педалите и трябва да видиш лоста на помпата , как е свързан с педала . Би трябвало да е с една ос с глава от единия край и шплент от другия , която минава през П образна пластина която е свързана с гайка към лоста на помпата и през педала . Като извадиш шплента може да извадиш оста и след това да разединиш пластината и педала и с въртене на пластината може да я отдалечиш или приближш към педала. Но ако нямаш повече ход на вътре към педала на лоста на помпата не може да направиш нищо освен да си дръпнеш педала малко по-наътре . Но принципно там трябва да си има някакъв луфт .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта