Като причина за гарнитурата, от ТМ-ауто ми посочиха високо ниво на концентрат в охладителнота течност комбинирано със старост(досега не съм предполагал,че концентрата може да е толкова опасен). Иначе теча(то по скоро е сълзене)се забелязва единствено сутрин при студен двигател,после при загряване изглежда гарнитурата се разширява и всичко е сухо(и изпаряване също).Майсторите ми казаха,че става въпрос за външен теч на гарнитурата,няма вътрешни (засега)течове и изпускания,казаха ми да следя нивото на антифриза,да доливам и ако губи много е неизбежна смяната .Та въпроса ми е веднага ли трябва да се действа,толкова ли е страшен тоя външен теч,питам защото ми казаха едни страшни цифри за комплекта гарнитури-оригинални-над 680лв а на Нипартс(питам също как са те като качество)-280лв.
Най компромисния вариант(евтин)-600-700лв с работаа а сигурно ще ми кажат ,че изкачат и други неща като отворят двигателя!Кофти е точно преди празниците да се изръсиш толкова ,за това питам така както ви описвам проблема мога ли да изчакам във времето или проблема е по -сериозен от колкото ми се иска и не търпи отлагане???!!
