-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 15 Дек 2008 06:29
Ако е гарнитура би трябвало и да прегрява или да изхвърля водата ! Ако не ги прави тези неща значи може и нещо друга да е . Ама ако кипи е ясна работата .
Bass_Man
-
Petar
- Мнения: 2029
- Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
- Местоположение: Велико Търново
Мнение
от Petar » 15 Дек 2008 09:36
Proveri dali se vdiga nivoto na masloto
Petar
-
stas
- Мнения: 54
- Регистриран на: 27 Дек 2007 18:38
- Местоположение: Бургас
Мнение
от stas » 15 Дек 2008 10:57
Ако при прегрял двигател си заредил веднага студен антифриз,ато няма начин да нее така,е възможно да се пукне главата в участъка към изпускателните колектори и антифриза да се губи в изпускателната система.
CARINA E 4A-FE LB
stas
-
pechenia
- Мнения: 5
- Регистриран на: 14 Дек 2008 20:20
-
Обратна връзка:
Мнение
от pechenia » 15 Дек 2008 15:58
ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
Тойота Авенсис 98' 1.8
pechenia
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 15 Дек 2008 20:18
pechenia написа:ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
Той принципа е еднакъв, но са различни последователностите и моментът на затягане на болтовете.......Също така задължително се проверява главата за деформация и ако е крива се шлайфа.......Иначе може и новата гарнитура да издуха......Даже и една водна проба е хубаво да се направи, за да си сигурен че главата е читава.....

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 15 Дек 2008 21:47
pechenia написа:ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
Относно информация кое как се прави няма да имаш грижи защото си има много готини ремонтни упътвания от ТОЙОТА . А иначе ако имаш съмнения за спукана глава не е лошо да и направиш една снимка . Струваше около 100 лв. някъде .
Bass_Man
-
The_Teacher
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20 Мар 2008 22:47
Мнение
от The_Teacher » 18 Дек 2008 21:30
възможно е да смесва антифриза с маслото, затова провери нивото и цвета на маслото.
The_Teacher
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 18 Дек 2008 21:46
Някой някъде беше писал, че си сипал одеколон в антифриза и после душил ауспуха...Май имало ефект - разбира се дали антифриза ти изчезва по гърнетата.....Ама не се смейте, де!
Uncle Dido
-
pechenia
- Мнения: 5
- Регистриран на: 14 Дек 2008 20:20
-
Обратна връзка:
Мнение
от pechenia » 18 Дек 2008 22:33
Bass_Man написа:pechenia написа:ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
Относно информация кое как се прави няма да имаш грижи защото си има много готини ремонтни упътвания от ТОЙОТА . А иначе ако имаш съмнения за спукана глава не е лошо да и направиш една снимка . Струваше около 100 лв. някъде .
колега търсих по много руски сайтове за такива книжки и къде ли не търсих мануал за тойота авенсис 97-2000 не можах да намеря нищо читаво, даже и в до тази програма аутодата стигнах.единственото което може да свъши бледа работа е едни скици и чертежи на някои части от сглобката на тойотата...милата тя..
Тойота Авенсис 98' 1.8
pechenia
-
slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Мнение
от slowtraveler » 18 Дек 2008 22:53
Имах подобен проблем с палене на една шкода фаворит.
Сутрин троеше около 1 минута след което всичко се оправяше. Цял ден нямах проблеми и така до следващата сутрин...
Губеше малко антифриз...
След един месец както си карам и отзад стана бял облак - съвсем като гръмнал двигател на Ф1 biggrin.gif
Оказа се гарнитура и ми костваше и шлайф на глава.
Смъкнаха я с около милиметър и колата стана 'турбо' biggrin.gif
Интересното бе, че антифриза не ми се е пенил от газовете, а все пак е прониквал в цилиндрите при студен двигател...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 19 Дек 2008 00:56
Slow-че бате антифриза не се пени но се появяват едни малки мехурчета , като дадеш повечко газ все едно е леко газиран .
А наистина баш за този Авенсис няма много инфо . Има един вариант ама чакай да потърся още малко .
sluchaen_fen е пуснал тука един мануал ама в него баш за двигателя липсва инфото .
Bass_Man
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 19 Дек 2008 08:42
pechenia написа:
колега търсих по много руски сайтове за такива книжки и къде ли не търсих мануал за тойота авенсис 97-2000 не можах да намеря нищо читаво, даже и в до тази програма аутодата стигнах.единственото което може да свъши бледа работа е едни скици и чертежи на някои части от сглобката на тойотата...милата тя..
Ето това може да ти свърши работа......Има информация и за 1.8-мотора.....
http://toyota-corolla.5go.ru/html/3_1_1_1.htm......Има таблица за моментите на затягане....

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
pechenia
- Мнения: 5
- Регистриран на: 14 Дек 2008 20:20
-
Обратна връзка:
Мнение
от pechenia » 19 Дек 2008 14:04
Колеги а как да съм сигурен дали главата е за шлайфане ????

Тойота Авенсис 98' 1.8
pechenia
-
Totalen
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14 Яну 2008 18:18
- Местоположение: Плевен
Мнение
от Totalen » 19 Дек 2008 19:31
Доколкото съм виждал схеми на двигателите 4А-FE и 7А-FE, за втория от които става въпрос, не може от пробив на гарнитурата на главата да има отражение в охладителната система.Защото охлаждането на главата и блока им е последователно, но без да минава антифриз през гарнитурата, както отскоро правят и MAN.

На японците ръцете им растат от правилното место, докато на европейците и американците отдавна им растат от задниците...
Totalen
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта