проблем при Тойота Авенсис 98' 1.8 дали е гарнитура???
проблем при Тойота Авенсис 98' 1.8 дали е гарнитура???
Здравейте на всички колеги, докарал съм колата от англия в много добро състояние на реални 140 К км ,имам проблем с нея. Преди време беше протекла водната помпа и беше останала на сухо и беше загряла.както и да е смених помпата. сега внезапно и термостата отказа на затворено и пак загря доста.Сега го смених но губи много течност, антифриза изчезва а няма никъде теч,Има проблем с паленето върти 2-3 секунди и като че ли се дави, и пак като пробвам така 2-3 пъти и запалва. Според мен е гарнитура, има ли възможност да е нещо друго ? понеже гледах маслото не е смесено със вода, а също така загрява достатъчно но не духа много топло а хладко

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Той принципа е еднакъв, но са различни последователностите и моментът на затягане на болтовете.......Също така задължително се проверява главата за деформация и ако е крива се шлайфа.......Иначе може и новата гарнитура да издуха......Даже и една водна проба е хубаво да се направи, за да си сигурен че главата е читава.....pechenia написа:ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Относно информация кое как се прави няма да имаш грижи защото си има много готини ремонтни упътвания от ТОЙОТА . А иначе ако имаш съмнения за спукана глава не е лошо да и направиш една снимка . Струваше около 100 лв. някъде .pechenia написа:ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
-
The_Teacher
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20 Мар 2008 22:47
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
колега търсих по много руски сайтове за такива книжки и къде ли не търсих мануал за тойота авенсис 97-2000 не можах да намеря нищо читаво, даже и в до тази програма аутодата стигнах.единственото което може да свъши бледа работа е едни скици и чертежи на някои части от сглобката на тойотата...милата тя..Bass_Man написа:Относно информация кое как се прави няма да имаш грижи защото си има много готини ремонтни упътвания от ТОЙОТА . А иначе ако имаш съмнения за спукана глава не е лошо да и направиш една снимка . Струваше около 100 лв. някъде .pechenia написа:ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
Тойота Авенсис 98' 1.8
- slowtraveler
- Мнения: 6665
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 404 пъти
- Получена благодарност: 436 пъти
Имах подобен проблем с палене на една шкода фаворит.
Сутрин троеше около 1 минута след което всичко се оправяше. Цял ден нямах проблеми и така до следващата сутрин...
Губеше малко антифриз...
След един месец както си карам и отзад стана бял облак - съвсем като гръмнал двигател на Ф1 biggrin.gif
Оказа се гарнитура и ми костваше и шлайф на глава.
Смъкнаха я с около милиметър и колата стана 'турбо' biggrin.gif
Интересното бе, че антифриза не ми се е пенил от газовете, а все пак е прониквал в цилиндрите при студен двигател...
Сутрин троеше около 1 минута след което всичко се оправяше. Цял ден нямах проблеми и така до следващата сутрин...
Губеше малко антифриз...
След един месец както си карам и отзад стана бял облак - съвсем като гръмнал двигател на Ф1 biggrin.gif
Оказа се гарнитура и ми костваше и шлайф на глава.
Смъкнаха я с около милиметър и колата стана 'турбо' biggrin.gif
Интересното бе, че антифриза не ми се е пенил от газовете, а все пак е прониквал в цилиндрите при студен двигател...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Slow-че бате антифриза не се пени но се появяват едни малки мехурчета , като дадеш повечко газ все едно е леко газиран .
А наистина баш за този Авенсис няма много инфо . Има един вариант ама чакай да потърся още малко .
sluchaen_fen е пуснал тука един мануал ама в него баш за двигателя липсва инфото .
А наистина баш за този Авенсис няма много инфо . Има един вариант ама чакай да потърся още малко .
sluchaen_fen е пуснал тука един мануал ама в него баш за двигателя липсва инфото .
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ето това може да ти свърши работа......Има информация и за 1.8-мотора.....http://toyota-corolla.5go.ru/html/3_1_1_1.htm......Има таблица за моментите на затягане....pechenia написа:
колега търсих по много руски сайтове за такива книжки и къде ли не търсих мануал за тойота авенсис 97-2000 не можах да намеря нищо читаво, даже и в до тази програма аутодата стигнах.единственото което може да свъши бледа работа е едни скици и чертежи на някои части от сглобката на тойотата...милата тя..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Да ама не...
Доколкото съм виждал схеми на двигателите 4А-FE и 7А-FE, за втория от които става въпрос, не може от пробив на гарнитурата на главата да има отражение в охладителната система.Защото охлаждането на главата и блока им е последователно, но без да минава антифриз през гарнитурата, както отскоро правят и MAN. 
На японците ръцете им растат от правилното место, докато на европейците и американците отдавна им растат от задниците...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта