
Поредната съживена турбо скрап 7MGTE :)
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Днес допълних резервоарчето и сметнах среден разход в София каране само в часове пик 16,86 л. на 100 км . Като трябва да се вземе предвид , че са ми пре@бани помпите за съединителя и висящия лагер. И колата тръгва много гадно и почти няма полусъединител и си давам доста газчица при тръгване . Някъде около 2000-2500 на всяко тръгване ! Като ги коригирам тези неща може да падна и на 16 според мен
. Което всъщност си е един доста добър разход , като се вземе предвид , че е на 700 км след основен ремонт .

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Продаваааи я бързо докато цената на бензина е по-нискаBass_Man написа:Днес допълних резервоарчето и сметнах среден разход в София каране само в часове пик 16,86 л. на 100 км . Като трябва да се вземе предвид , че са ми пре@бани помпите за съединителя и висящия лагер. И колата тръгва много гадно и почти няма полусъединител и си давам доста газчица при тръгване . Някъде около 2000-2500 на всяко тръгване ! Като ги коригирам тези неща може да падна и на 16 според мен. Което всъщност си е един доста добър разход , като се вземе предвид , че е на 700 км след основен ремонт .


Тя цената на бензина се предвижда, да спадне с още 30%. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifLordDigital написа:Продаваааи я бързо докато цената на бензина е по-нискаBass_Man написа:Днес допълних резервоарчето и сметнах среден разход в София каране само в часове пик 16,86 л. на 100 км . Като трябва да се вземе предвид , че са ми пре@бани помпите за съединителя и висящия лагер. И колата тръгва много гадно и почти няма полусъединител и си давам доста газчица при тръгване . Някъде около 2000-2500 на всяко тръгване ! Като ги коригирам тези неща може да падна и на 16 според мен. Което всъщност си е един доста добър разход , като се вземе предвид , че е на 700 км след основен ремонт .

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
smb написа:добри идеи даваш, аз за твойта ще се обадя да дойдат от http://www.junkmycar.com/ да я вземат, поне има много материал в нея и няма да откажат като за CRX-a ~ 2тонаLordDigital написа:Продаваааи я бързо докато цената на бензина е по-нискаBass_Man написа:Днес допълних резервоарчето и сметнах среден разход в София каране само в часове пик 16,86 л. на 100 км . Като трябва да се вземе предвид , че са ми пре@бани помпите за съединителя и висящия лагер. И колата тръгва много гадно и почти няма полусъединител и си давам доста газчица при тръгване . Някъде около 2000-2500 на всяко тръгване ! Като ги коригирам тези неща може да падна и на 16 според мен. Което всъщност си е един доста добър разход , като се вземе предвид , че е на 700 км след основен ремонт .
![]()
![]()




- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Последно и налях 53 литра ако не се лъжа . А беше на лампичка biggrin.gif .IVOtuning написа: колко е твоя резервоар, гледам в книжката пише 70л, на на моята повече от 55л никога не съм наливал
Аве Лорде къде ще я продавам ве тя мамината с това разходче ми е златна ве . Иначе ко да си взема някоя 1,6 бързооборотка дето пак да ми харчи 15 у градо biggrin.gif . Екстра си е ! Само да видим колко ще издеяни biggrin.gif .
А от junk-a ако дойдат от тука да си я вземат може да се спазариме нещо biggrin.gif .
Или да взема да и махна калниците , дъното , вратите , стъклата и капаците и да почне да ми чука 8-8,5 градско biggrin.gif .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Днес си смених горната помпа за съединителя . Като нахраних цялата жълтурска нация по повод гениалното техническо решение да вземат педалите и помпите от дясно и да ги лепнат от ляво без да погледнат дали въобще след това може нещо да се ремонтира !!!!!! С една гайка съм си играл 30 мин на развиване и още толкова на завиване . Такава овча мисъл няма и по Ладата на брато-ми !!! Направо ми скъсаха нервите ! Както и тръбичката за долната помпа се качва над казанчето с течност и тогава слиза надолу ?!?!?!
Тая кола , като е конструирана явно абсолютно условие е било нито едно казанче за каквато и да била течност да не се намира на най-високата точка за съответната система в , която служи !!!
Все пак има и нещо положително от цялата работа
. Вече съединителя започна да се държи по-нормално и е доста по-мек от преди ( но ми се струва , че може и повече ) , а пък и се появяват признаци на полусъединител !!! Както и се забелязва доста по-леко превключване на скоростите .
Докато обезвъздушавах системата си направих експеримент да натисна лостчето на долната помпа и се оказа , че има още малко ход за да се прибере плътно. И при не голямо усилие с ръка лостчето може да се прибере докрай. Иначе стои леко излязло , като е обрало свободния ход на вилката до положение в , което за по нататъчен ход трябва да се употреби много по-голямо усилие . Предполагам , че така е нормално да бъде ?
Също така докато свалях старата помпа забелязах , че е текла вътре в купето и ще трябва , като се постопли времето да надигам килимите да видим какво се случва отдолу . Но то и без това си беше запланувано .
Живи и здрави следващата седмица , като се пораздвижи народа ще ходя пак при рейкаджийте да видим какво се случва с хидравликата .
И те така !
BTW: Искам да питам Toyota дриверсите нещо относно спирачките ? Интересно ми е когато колата е запалена ( демек сервото би трябвало да бачка ) колко ви е мек педала на спирачките . И по конкретно визирам моделите произведени между 1985 и 1995 г. . Защото ми се струва , че дори и при запален двигател педала ми е малко твърдичък . А пък съм карал един древен Нисан Алмера и един древен Сивик , които имаха феноменално меки педали за съединител и спирачка . Както и по-новите Авенсис и Корола . Но съответно си работеха много добре . Та просто не знам тази кочинка с какво да я сравня ?ю
Тая кола , като е конструирана явно абсолютно условие е било нито едно казанче за каквато и да била течност да не се намира на най-високата точка за съответната система в , която служи !!!
Все пак има и нещо положително от цялата работа

Докато обезвъздушавах системата си направих експеримент да натисна лостчето на долната помпа и се оказа , че има още малко ход за да се прибере плътно. И при не голямо усилие с ръка лостчето може да се прибере докрай. Иначе стои леко излязло , като е обрало свободния ход на вилката до положение в , което за по нататъчен ход трябва да се употреби много по-голямо усилие . Предполагам , че така е нормално да бъде ?
Също така докато свалях старата помпа забелязах , че е текла вътре в купето и ще трябва , като се постопли времето да надигам килимите да видим какво се случва отдолу . Но то и без това си беше запланувано .
Живи и здрави следващата седмица , като се пораздвижи народа ще ходя пак при рейкаджийте да видим какво се случва с хидравликата .
И те така !
BTW: Искам да питам Toyota дриверсите нещо относно спирачките ? Интересно ми е когато колата е запалена ( демек сервото би трябвало да бачка ) колко ви е мек педала на спирачките . И по конкретно визирам моделите произведени между 1985 и 1995 г. . Защото ми се струва , че дори и при запален двигател педала ми е малко твърдичък . А пък съм карал един древен Нисан Алмера и един древен Сивик , които имаха феноменално меки педали за съединител и спирачка . Както и по-новите Авенсис и Корола . Но съответно си работеха много добре . Та просто не знам тази кочинка с какво да я сравня ?ю
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Пепи, ти знаеш какъв е моят Авинсис. Педалът на спирачката наистина е много мек. Аз я карам повече от 50 000км и още не мога да и свикна Често ми се случва още да изтръпвам. Съединителят, обаче е твърд и то доста. Интересувах се, рових се и в интернет и попаднах на една статия на руски, където обясняваха точно това. Съединителите на всички по-нови Тойоти с дизелови двигатели и по- мощни бензинови са по-твърди, защото били усилени!? За бензинките с много коне е разбираемо, но за дизелите??? Те са бавно оборотни и не виждам лагика.Bass_Man написа:BTW: Искам да питам Toyota дриверсите нещо относно спирачките ? Интересно ми е когато колата е запалена ( демек сервото би трябвало да бачка ) колко ви е мек педала на спирачките . И по конкретно визирам моделите произведени между 1985 и 1995 г. . Защото ми се струва , че дори и при запален двигател педала ми е малко твърдичък . А пък съм карал един древен Нисан Алмера и един древен Сивик , които имаха феноменално меки педали за съединител и спирачка . Както и по-новите Авенсис и Корола . Но съответно си работеха много добре . Та просто не знам тази кочинка с какво да я сравня ?ю

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Po-tejki karantii -> po-tejuk dvigatel -> po-tejka kola.Slayer написа:Голям въртящ момент още от ниски обороти.Kiki написа:За бензинките с много коне е разбираемо, но за дизелите??? Те са бавно оборотни и не виждам лагика.
Na kamionite za6to im e tolkova tvurt suedinitelq kato vurtat samo do 2000rpm?

Spored men suedinitelq e hubavo da e mek, za6toto mojesh po-lesno da go kontrolirash pri polusuedinitel, a su6to i po-burzo se ru4kat skorostite.
No pedala na spirachkata da e mek, spored men e opasno, za6toto mnogo lesno, burzo i neusetno shte gi kovesh. Taka li e pri teb?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ако мен питаш не . Педала е мек само в началото и след това си се удървя доста . За да спреш рязко трябва да си натиснеш отчетливо .Japanese_fever написа:
No pedala na spirachkata da e mek, spored men e opasno, za6toto mnogo lesno, burzo i neusetno shte gi kovesh. Taka li e pri teb?
Принципно мога да се съглася с теб обаче при градско каране си е доста уморително да се бориш с педалите.
BTW: от вчера вече имам хидравлика на волана


Пълна ревизия на рейката и нова помпа ! И ся съм , като чисто нов , волана е перфектен . Няма значение на ниски на високи обороти запалиш ли колата си го въртиш , като пич .
Пичовете в МЕИ-то излязоха големи пичове !!!
Там смених и висящия лагер !
Лека полека си ставам чисто нов biggrin.gif !
BTW2:На някой случайно да му се намира читава скоростна кутия за 7MGTE ???
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта