Toyota Supra MKIV Bulgaria
poli
Мнение от diver » 11 Дек 2008 17:44
Внушаваш си laugh.gif laugh.gif laugh.gif В резерват северозапад, таквиз неща не се случват нивгаш ....Bass_Man написа:Бате във Враца и по-големи метаморфози са наблюдавани!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Bass_Man
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 08 Дек 2008 12:22
Мнение от LilScrappy » 15 Дек 2008 21:19
Ако си купя Supra от UK тука за да е карам с Английски номер трябва всяка година да хода до УК да си плащам данъка
А и въпроса ми тука в БГ какви пари ще трябва да отделя за застраховката и гражданската, ако колата е 340, 280, 240 коня ?
LilScrappy
Bass_Man
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от Рошко » 15 Дек 2008 23:08
Кола с чужда регистрация никоя застрахователна компания няма да ти направи вече! (Говоря за гражданска отговорност). Единственият вариант за застраховка е така наречената Гранична застраховка, но тя е със срок на валидност максимум 3 месеца, а цената й е...LilScrappy написа:Пичове така ли стоят нещата
Ако си купя Supra от UK тука за да е карам с Английски номер трябва всяка година да хода до УК да си плащам данъка
А и въпроса ми тука в БГ какви пари ще трябва да отделя за застраховката и гражданската, ако колата е 340, 280, 240 коня ?

Рошко
- Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Nedkow » 15 Дек 2008 23:59
Прехвърли колата на някой възрастен без ПТП та в Англия и застраховката ще ти излезе ефтина данъка ще се плаща по банка ама остава най големия проблем за UK МОТ, ако ти говори нещо, защото ако твоя човек не си закара колата за преглед му идва глобаLilScrappy написа:Пичове така ли стоят нещата
Ако си купя Supra от UK тука за да е карам с Английски номер трябва всяка година да хода до УК да си плащам данъка
А и въпроса ми тука в БГ какви пари ще трябва да отделя за застраховката и гражданската, ако колата е 340, 280, 240 коня ?


Nedkow
Мнение от b_d » 16 Дек 2008 09:32
Това твърдение ми звучи странно, защото преди регистрация в КАТ се изисква да е направена Гражданска отговорност. С други думи трябва да се направи докато колата още е без или с чужда регистрация. Което явно си противоречи с горното твърдение.1.6 VVT-i написа:Кола с чужда регистрация никоя застрахователна компания няма да ти направи вече! (Говоря за гражданска отговорност). Единственият вариант за застраховка е така наречената Гранична застраховка, но тя е със срок на валидност максимум 3 месеца, а цената й е...LilScrappy написа:Пичове така ли стоят нещата
Ако си купя Supra от UK тука за да е карам с Английски номер трябва всяка година да хода до УК да си плащам данъка
А и въпроса ми тука в БГ какви пари ще трябва да отделя за застраховката и гражданската, ако колата е 340, 280, 240 коня ?Преди време проверявах за един клиент с Омега 2.5 и беше 220 лв за 1 месец! Така че пичове, като внасяте "самолети" си направете добре сметката, че или трябва да платите акциз от няколко хилки, или да си плащате по 2-3 хилки за застраховка на година!
b_d
Мнение от b0by » 16 Дек 2008 09:48
Така е , и на полицата освен рама и данни за автомобила друго няма! А рег.номер не се записва никаде!bad_dog написа:Това твърдение ми звучи странно, защото преди регистрация в КАТ се изисква да е направена Гражданска отговорност. С други думи трябва да се направи докато колата още е без или с чужда регистрация. Което явно си противоречи с горното твърдение.1.6 VVT-i написа:Кола с чужда регистрация никоя застрахователна компания няма да ти направи вече! (Говоря за гражданска отговорност). Единственият вариант за застраховка е така наречената Гранична застраховка, но тя е със срок на валидност максимум 3 месеца, а цената й е...LilScrappy написа:Пичове така ли стоят нещата
Ако си купя Supra от UK тука за да е карам с Английски номер трябва всяка година да хода до УК да си плащам данъка
А и въпроса ми тука в БГ какви пари ще трябва да отделя за застраховката и гражданската, ако колата е 340, 280, 240 коня ?Преди време проверявах за един клиент с Омега 2.5 и беше 220 лв за 1 месец! Така че пичове, като внасяте "самолети" си направете добре сметката, че или трябва да платите акциз от няколко хилки, или да си плащате по 2-3 хилки за застраховка на година!
b0by
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 08 Дек 2008 12:22
Мнение от LilScrappy » 16 Дек 2008 10:07
няма да имам немерение да е регистрирам с Бг номер
как ли пък не ще им дам хилядарки на тея мушеници за акциз
мисълтами беше за застраховката че всичко може да се случи
А що се отнася до акциза очаквали се да се премахне скоро този закон или няма такава опастност
Едит:
И това в сила ли е още:!
за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW.
LilScrappy
Slayer
mitoko
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от Рошко » 16 Дек 2008 19:42
ВЕрвай ми, така е... Вариантите са 3:bad_dog написа: Това твърдение ми звучи странно, защото преди регистрация в КАТ се изисква да е направена Гражданска отговорност. С други думи трябва да се направи докато колата още е без или с чужда регистрация. Което явно си противоречи с горното твърдение.
1. Ако колата е с транзитни номера, е явно, че е вкарана за да се регистрира - тогава се издава БГ ГО и с нея отиваш в КАТ да си я регистрираш.
2. Ако е изобщо без номера (вкарана на автовоз, със съответните документи) - пак се издава БГ ГО и с нея отиваш в КАТ да я регистрираш
И в двата случая, след регистрацията в КАТ, трябва да отидеш в застрахователната компания или при брокера, сключил полицата, за да нанесат българския рег. номер на полицата ти.
3. Когато автомобилът е с рег. номер от чужда държава (което е видно от документите на автомобила, които трябва да представиш на този, който ти сключва полицата - талон на колата) - тогава не може да ти бъде издадена БГ ГО и за да я регистрираш в КАТ, е необходимо да сключиш споменатата вече Гранична застраховка, която е в размер на 200, 300, 400 лева...
ВЕрвай ми така е ;) (Виж ми профила

Рошко
Мнение от b_d » 16 Дек 2008 20:03
Това определено е полезна информация.1.6 VVT-i написа:ВЕрвай ми, така е... Вариантите са 3:bad_dog написа: Това твърдение ми звучи странно, защото преди регистрация в КАТ се изисква да е направена Гражданска отговорност. С други думи трябва да се направи докато колата още е без или с чужда регистрация. Което явно си противоречи с горното твърдение.
1. Ако колата е с транзитни номера, е явно, че е вкарана за да се регистрира - тогава се издава БГ ГО и с нея отиваш в КАТ да си я регистрираш.
2. Ако е изобщо без номера (вкарана на автовоз, със съответните документи) - пак се издава БГ ГО и с нея отиваш в КАТ да я регистрираш
И в двата случая, след регистрацията в КАТ, трябва да отидеш в застрахователната компания или при брокера, сключил полицата, за да нанесат българския рег. номер на полицата ти.
3. Когато автомобилът е с рег. номер от чужда държава (което е видно от документите на автомобила, които трябва да представиш на този, който ти сключва полицата - талон на колата) - тогава не може да ти бъде издадена БГ ГО и за да я регистрираш в КАТ, е необходимо да сключиш споменатата вече Гранична застраховка, която е в размер на 200, 300, 400 лева...
ВЕрвай ми така е ;) (Виж ми профила)
b_d
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от IVOtuning » 16 Дек 2008 20:38
аз от моя опит с вноса на автомобили мога да потвърдя следното/1.6 VVT-i написа:ВЕрвай ми, така е... Вариантите са 3:bad_dog написа: Това твърдение ми звучи странно, защото преди регистрация в КАТ се изисква да е направена Гражданска отговорност. С други думи трябва да се направи докато колата още е без или с чужда регистрация. Което явно си противоречи с горното твърдение.
1. Ако колата е с транзитни номера, е явно, че е вкарана за да се регистрира - тогава се издава БГ ГО и с нея отиваш в КАТ да си я регистрираш.
2. Ако е изобщо без номера (вкарана на автовоз, със съответните документи) - пак се издава БГ ГО и с нея отиваш в КАТ да я регистрираш
И в двата случая, след регистрацията в КАТ, трябва да отидеш в застрахователната компания или при брокера, сключил полицата, за да нанесат българския рег. номер на полицата ти.
3. Когато автомобилът е с рег. номер от чужда държава (което е видно от документите на автомобила, които трябва да представиш на този, който ти сключва полицата - талон на колата) - тогава не може да ти бъде издадена БГ ГО и за да я регистрираш в КАТ, е необходимо да сключиш споменатата вече Гранична застраховка, която е в размер на 200, 300, 400 лева...
ВЕрвай ми така е ;) (Виж ми профила)
застраховки ГО ми правят на автомобили с испански номера(редовни номера), нито са спирани от движение, нито са с транзитни номера...
единственото условие е колата да е в БГ, и не издават Зелена Карта докато не се регистрира в БГ автомобила
цената на застраховката е като на вс. останали
компанията е интерамерикан
IVOtuning
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта