kъде да открия
kъде да открия
Не мога да си намеря реле регулатор което стои вътре в динамото.В Тийота продават целият корпус!!! Колата е с мотор д4д 2000куб.
фирмата с която работя все още не го произвежда.като го гледам релето,модела му е със сменяем блок ( това е металната част отгоре на релето ) т.е не само че не се сменя заедно със токоизправителя , ами и не е нужно да сменяш цялото реле а само часта отгоре...във Русе познавам 2-3 майстора на динама ама не знам кой би ти свършил работа.
ако Юви рабти все още мисля че може да намери начин да помогне.
ако Юви рабти все още мисля че може да намери начин да помогне.
Авочасти за японски автомобили на ниски цени
та да споделя от къде се почна и какво стана
Наложи ми седа карам нощем извън градско и ви дях че лампата на динамото леко мижаво свети/ в града почти не се забелязва,а денем въобще не можеш да разбереш че свети/Та на другият ден отивам на майстор и той вика :Релето е заминало,сваляме и го сменяме с ново и си готов! О.К!
Свали го и ново реле не се продава никъде
С 300 зора и милйон телефонни разговори намирам динамо от кола 2007гкоето се различава от моето по захващането на корпуса иначе вътре е 1:1 с мойто иго купувам/съдраха ми кожата/+ един загубен ден да ида да си го взема.Носа го на майстора след 4 часа той ми звъни и вика идвай да черпиш!Колата е в сервиза пала и лампата огасва,майстора вика че зарежда 14,2 екстра е и голям късмет че съм си намерил реле.Изкарвам аз колата и газ в една тъмна уличка и УЖАС ТОВА ПАК ЛЕКО СЕВТИ КАТО Я ФОРСИРАМ И ЛЕКО СЕ УВЕЛИЧАВА.Пак при майстора и той вика нема страшно нали зарежда,пита на колко години е акумолатора аз викам ОРИГИНАЛЕН Е на 5г, 2-3пъти ми е падал миналата зима в кучешкия студ,ама кара.Той вика смени го .Аз купувам веднага нов и тая лампа пак мижи.Та не знам какво да кажа,важото е че новият акумолатор е 2г гаранционен и майстора който ми прави динамото ми подпечата гар.карта попълни я и каза карай и не се бой!
Извод: да си карам само през деня и вечер градско biggrin.gif ,ако не искам да ме дразни лампичката на акумолатора,
п.с.Сега си имам резервни статор ротор четки и диоден блок за динамото ,ама кой знае дали някога ще ми потрябват.МНОГО СА ДОБРИ НАШИТЕ КОЛИ САМО ДА НЕ СТИГАШ ДО МАЙСТОРИ

Наложи ми седа карам нощем извън градско и ви дях че лампата на динамото леко мижаво свети/ в града почти не се забелязва,а денем въобще не можеш да разбереш че свети/Та на другият ден отивам на майстор и той вика :Релето е заминало,сваляме и го сменяме с ново и си готов! О.К!
Свали го и ново реле не се продава никъде

С 300 зора и милйон телефонни разговори намирам динамо от кола 2007гкоето се различава от моето по захващането на корпуса иначе вътре е 1:1 с мойто иго купувам/съдраха ми кожата/+ един загубен ден да ида да си го взема.Носа го на майстора след 4 часа той ми звъни и вика идвай да черпиш!Колата е в сервиза пала и лампата огасва,майстора вика че зарежда 14,2 екстра е и голям късмет че съм си намерил реле.Изкарвам аз колата и газ в една тъмна уличка и УЖАС ТОВА ПАК ЛЕКО СЕВТИ КАТО Я ФОРСИРАМ И ЛЕКО СЕ УВЕЛИЧАВА.Пак при майстора и той вика нема страшно нали зарежда,пита на колко години е акумолатора аз викам ОРИГИНАЛЕН Е на 5г, 2-3пъти ми е падал миналата зима в кучешкия студ,ама кара.Той вика смени го .Аз купувам веднага нов и тая лампа пак мижи.Та не знам какво да кажа,важото е че новият акумолатор е 2г гаранционен и майстора който ми прави динамото ми подпечата гар.карта попълни я и каза карай и не се бой!
Извод: да си карам само през деня и вечер градско biggrin.gif ,ако не искам да ме дразни лампичката на акумолатора,
п.с.Сега си имам резервни статор ротор четки и диоден блок за динамото ,ама кой знае дали някога ще ми потрябват.МНОГО СА ДОБРИ НАШИТЕ КОЛИ САМО ДА НЕ СТИГАШ ДО МАЙСТОРИ

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Щом ги имаш в резерва, значи 'майстора' не ги е сменил. Най-добре отиди при друг майстор....p_zarkov написа:... п.с.Сега си имам резервни статор ротор четки и диоден блок за динамото...
Това леко присветване на лампата за зареждане е вследствие на неравномерно напрежение от диодния блок - най-вероятно един от малките диоди, които захранват реле-регулатора е заминал, но може да е и някой от големите. А може и да е просто хлабава четка, дано поне това е погледнал майстора. Не искам да съм лош пророк, но така има голяма вероятност да скапеш и новия реле-регулатор.
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Мен ме съмнява, че регулатора си е бил съвсем наред, а някоя четка не е лягала или колектор(пръстени)/ротора да са правили проблеми...
Тъй-че си карай спокойно и залепи едно матово тиксо да не те дразни през нощта
Ако можеш да вържеш осцилоскоп - най точно ще определиш дали имаш някакъв проблем с диодите/регулатора...
Тъй-че си карай спокойно и залепи едно матово тиксо да не те дразни през нощта

Ако можеш да вържеш осцилоскоп - най точно ще определиш дали имаш някакъв проблем с диодите/регулатора...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 14 Мар 2009 20:14
- Местоположение: Русе
- Обратна връзка:
ЮВИ работи и ще оправи проблемаdenso написа:фирмата с която работя все още не го произвежда.като го гледам релето,модела му е със сменяем блок ( това е металната част отгоре на релето ) т.е не само че не се сменя заедно със токоизправителя , ами и не е нужно да сменяш цялото реле а само часта отгоре...във Русе познавам 2-3 майстора на динама ама не знам кой би ти свършил работа.
ако Юви рабти все още мисля че може да намери начин да помогне.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта