kade v sofiq ima ka4estven serviz za toyota
kade v sofiq ima ka4estven serviz za toyota
zdraveite kolegi,re6ih da pusna taq tema za6toto nz kade da zakaram kolata da q opravqt.hodix v bosh ama tam mi nagovoriha edni gluposti......
za tmauto ne 4uvam dobri mneniq,taka 4e ako ima nqkoi da mi pomogne 6te sam mu mnogo blagodaren
za tmauto ne 4uvam dobri mneniq,taka 4e ako ima nqkoi da mi pomogne 6te sam mu mnogo blagodaren
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Ти май не прочете какво ти писахме преди - защо не размени две от бобините (4 болтчета 10-ка) и да направиш пак диагностика - ако грешката се прехвърли на другия цилиндър значи е бобината, ако остане на 4-ти цилиндър, значи е нещо друго.neron8205 написа:...moje i bobina da e , a puk tq e 300lv i a ko ne e ot neq...

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами принципно не е много прекалено , като имаш предвид , че трябва да се прави глава , гарнитура , ремъци и не би било лошо масло , и антифриз . Само пасването на клапаните и шлайфа ти е към 150лв. А пък вече може и да е по-скъпо .
Реално нали не мислиш , че ще ти разглобят цялата кола и ще правят само един клапан ? Това си е половин основен ремонт ако се прави , както трябва . Ако съм на твое място направо ще додам още някой лев и ще сменя лагери и сегменти . Та да знам , че повече няма да се занимавам .
Реално нали не мислиш , че ще ти разглобят цялата кола и ще правят само един клапан ? Това си е половин основен ремонт ако се прави , както трябва . Ако съм на твое място направо ще додам още някой лев и ще сменя лагери и сегменти . Та да знам , че повече няма да се занимавам .
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Освен това гнездата на клапаните на 1ZZ-FE са много шибани - лазерно закалени и прилепващия ръб е с два ъгъла 45 и 75 градуса, тъй че напасването не е проста работа. А ако ширината на закалената част е под 3.2мм за изпускателните, направо се сменя главата.Bass_Man написа:...Реално нали не мислиш , че ще ти разглобят цялата кола и ще правят само един клапан ? Това си е половин основен ремонт ако се прави , както трябва...

И е така и не е, щото практиката показва, че дори оргинални части изкарват по-малко от сложените в завода. За проблема читав майстор по родните ширини, съвсем не ми се коментира, затова си мисля, че колкото по-малко се пипа, толкова по-добре. Инак тръгнал ли е 1 клапан, чакай и останалите.Bass_Man написа:.... Ако съм на твое място направо ще додам още някой лев и ще сменя лагери и сегменти . Та да знам , че повече няма да се занимавам .

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта