
Помощ!!!
Помощ!!!
Карам Тойота Рав -4 98год. И Нещо и Стана та не иска да запали, закарах я в тойота сервиз, и там ми казаха че компютъра на имобилаизера се е изчерпал и спира дюзите да впръскват гориво,следователно трябвало да си взема нов компютър които струвал..... Друг майстор ми каза че не е било имобилаизера а някакъв дачик.вече 1 месец сум без кола и незнам какво да правя,някакви идеий? 

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Dat4ika na kolqnoviq val moje da stava ? za knock sensor, koito u4astva v timing-a da dvg-to. No trqbva da se proveri kakto posuvetvaha koe, kude kak - to4no.TaChi написа:нямам представа ,каза че може да е от някакъв датчик на ,коляновиа вал, нямам в престава.....
Da ti e svetela lampata check engine po nqkoe vreme predi da se precakat ne6tata?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Имобилайзера е различна система от ключалките...
При проблем едната система може да работи, а другата - не...
И се програмират отделно (може ключа ти да пали, а да не може да отключва... и обратното)...
Обаче имобилайзера май е вграден в ЕКУ (по точно кода е в ЕКУ-то)...
И нямам идея може ли да се разпрограмира ей-тъй без да имаш друг проблем в ЕКУ-то...
Но може и да е приемния блок (бобината около или в района на ключалката за запалване)...
При проблем едната система може да работи, а другата - не...
И се програмират отделно (може ключа ти да пали, а да не може да отключва... и обратното)...
Обаче имобилайзера май е вграден в ЕКУ (по точно кода е в ЕКУ-то)...
И нямам идея може ли да се разпрограмира ей-тъй без да имаш друг проблем в ЕКУ-то...
Но може и да е приемния блок (бобината около или в района на ключалката за запалване)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Поздравления....TaChi написа:момчета оправих япроблема е бил в шибания ключ ,ампулата беше счуепена и така.... и се разминах само с 150 лв. за нов ключ а не както искаха колегите в Тойота 2 бона за нов компютър, В краина сметка всичко е наред за сега.....
Как си успял да счупиш ключа?!?!?!
А цената е добра - на Авенсиса нов оригинален ключ в Карком-Варна струваше 270лв с препрограмирането на компа...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 7 госта