Абе и за тва може да се поспори малко ,особенно сега зимата като нафтите се карат студени по 20-тина минути да ги питам кви разходи дават. Че и се чудят кви нагреватели да им слагат да смучат още нафта за да не се прецака двигателя без време или да умреш от студ в купето...sashoskiora написа: Предимството на дизеловите двигатели преди всичко си остава по ниския разход на гориво
мощност и максимален въртящ момент ???
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:

-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
http://www.autobild.de/artikel/der-neue ... 60516.html
По-надолу има една интересна табличка. 1.4 TSI 160 к.с. ми е фаворит по отношение на дизелите...които са в същата таблица.
По-надолу има една интересна табличка. 1.4 TSI 160 к.с. ми е фаворит по отношение на дизелите...които са в същата таблица.
офф-топик: аее събрахме се,,провеждаме една среща на тойота в софия,но се сформира едно шкода-лоби laugh.gif събрахме се войводо---вербуван си laugh.gifsashoskiora написа:Работя в Еуратек и сега се очаква Суперб с 1.4 125
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=792 ... &start=360
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Е,аз откога разправям,че това е един гениален двигател като компановка. От 1.4 изкарваш 160 или 170 коня.Да,с турбо за високи обороти и механичен компресор за ниските обороти,няма турбо дупка като при "модерните" дизели,върви повече от тях,а е мотор 1.4 и харчи малко.Едва 1 литър харчи средно повече от аналогичен "модерен" дизел,доста смешно звучат тия две думи на едно място-модерен и дизел,дизелът никога не може да бъде модерен поради принципа си на работа и горивото,което използва.Няма как тракащ двигател да е модерен и няма как двигател,в който не си сигурен дали ще запали ако падне на -20 градуса или отидеш в планината на почивка зимата,дали на сутринта ще запали,я заради нафта,я заради дюзи и т.н.Fido Dido написа:http://www.autobild.de/artikel/der-neue ... 60516.html
По-надолу има една интересна табличка. 1.4 TSI 160 к.с. ми е фаворит по отношение на дизелите...които са в същата таблица.
Само мога да кажа браво на Фолксваген за страхотните бензинови турбо мотори 1.4,които са икономични,МНОГО вървят,имат бързо доускорение едва 1 секунда по-бавно от аналогичен дизел,но при сваляне на предавка бензиновото турбо ще дръпне и на доускоренията,работят тихо,имат обороти,уникално ниски емисии,прекрасни двигатели,аз съм очарован.А Фолксваген мога да ги оплюя за дизелите им помпа-дюза,които не само ,че са най-шумните дизели на планетата,ами и много се трошат и имат скъпа поддръжка
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ако сравним дизелите с новите TSI на VW при разлика от 1 литър в полза на дизела,но при скъпа нафта и това предимство им се изчерпва,защото икономически погледнато трябва да навърташ по над 30000км. годишно и не знам дали и тогава ще имаш сметка да си купиш дизел,а не модерен бензин.sashoskiora написа:Това с въртящия момент в такъв диапазон на бензиновия е поради два последователни турбо компресора механичен който поддържа в по ниските обороти и класическа лопаткова турбина с променлива геометрия за по високите обороти.Работя в Еуратек и сега се очаква Суперб с 1.4 125 к.с.Предполагам няма да има надпис на задния капак biggrin.gif
Предимството на дизеловите двигатели преди всичко си остава по ниския разход на гориво
По отношение на турбо компресорите,ами то и новите дизели са с турбини с променлива геометрия на лопатките,но пак имат ужасяваща слабост при потегляне,както има и нови дизели битурбо,обаче и това не прави възможно изкарване на 170 коня от 1.4 работен обем дизел!
А в Еуратек със тапи за уши ли продавате новите Шкоди дизели на клиентите,то бива тракане,бива,ама по-шумни и груби от "модерните"дизели на Фолксваген не съм чувал през живота си,освен има едни Фиат Регата и Ритмо дизел ,те само тракат повече. Значи пред риска да загубят слуха си през периода на експлоатация на такъв модерен дизел,може би клиентите би било по-разумно да си купят бензинови Шкоди.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
Айде признавам си освен Тойотата имам и Голф 3-ка 1.8 моно здрав и непретенциозен,известно време имах нужда точно от такъв автомобил,откакто взех Тойотата избягвам да я карам,че после Голфа ми се струва като кола от миналия век.Мисля да го покарам зимата и да се насочвам към нещо made in japan и за мен,няма само жената да кара хубав автомобил,но мисля да изневеря на Тойотата с Хонда Сивик.rudolf написа:офф-топик: аее събрахме се,,провеждаме една среща на тойота в софия,но се сформира едно шкода-лоби laugh.gif събрахме се войводо---вербуван си laugh.gifsashoskiora написа:Работя в Еуратек и сега се очаква Суперб с 1.4 125
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=792 ... &start=360
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 6 госта