Carina или Avensis1?
Именно! Поколението от откъм 80 година насам е толкова неграмотно, че незнам изобщо още колко ще просъществува българския, като книжовен език....tomek написа:...... Писането без правописни грешки изобщо не означава, че човек е благороден, а е поне елементарно образован и се поДдържа, четейки книги. За жалост, в нашата страна, писането с правописни грешки не се счита вече за срамно.
Поздрави

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Чудех се какво да напиша на промития мозък но решавам да е следното:
- една камара хора пишат на шлюкавица тук гледам никой не им прави забележа (но май не ни стига мозъчния багаж за друго).
- ако за тебе 15 коли не са представителна извадка но 1 в АвтоБилд е то скоро трябва да си смениш доставчика.
- карам Тойота защото това ми попадна и независимо че се води една от най-здравите коли си има проблеми (част от тях и недомислици).
- както казах няма медия която да не е зависима от същите тези капитали за които пише (да но на вяращия в дядо Коледа/Мраз не може да му го побере главата).
- ще се погрижа в рамките на идната седмица да дам линк по това което изказах за икономическите идеи на японците.
- една камара хора пишат на шлюкавица тук гледам никой не им прави забележа (но май не ни стига мозъчния багаж за друго).
- ако за тебе 15 коли не са представителна извадка но 1 в АвтоБилд е то скоро трябва да си смениш доставчика.
- карам Тойота защото това ми попадна и независимо че се води една от най-здравите коли си има проблеми (част от тях и недомислици).
- както казах няма медия която да не е зависима от същите тези капитали за които пише (да но на вяращия в дядо Коледа/Мраз не може да му го побере главата).
- ще се погрижа в рамките на идната седмица да дам линк по това което изказах за икономическите идеи на японците.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това ,че Тойота е най-здравата кола в света ,не означава,че няма никакви забележки.PESHO OT MARS написа:Чудех се какво да напиша на промития мозък но решавам да е следното:
- една камара хора пишат на шлюкавица тук гледам никой не им прави забележа (но май не ни стига мозъчния багаж за друго).
- ако за тебе 15 коли не са представителна извадка но 1 в АвтоБилд е то скоро трябва да си смениш доставчика.
- карам Тойота защото това ми попадна и независимо че се води една от най-здравите коли си има проблеми (част от тях и недомислици).
- както казах няма медия която да не е зависима от същите тези капитали за които пише (да но на вяращия в дядо Коледа/Мраз не може да му го побере главата).
- ще се погрижа в рамките на идната седмица да дам линк по това което изказах за икономическите идеи на японците.
Второ.-Представителна извадка с 15 коли!!!! е несериозна!,при това казана от някой,който е настроен ,че трябва да оспори неща,известни на целия свят.Такива като теб постоянно изникват,казват разни приказки,как видиш ли, те "доказват" или подсказват,че Мазда и Тойота се трошат наравно с немските коли!!противно на всички световни организации,които диагностицират стотици хиляди!!не 15 бройки// от всеки модел на дадена марка! ТЮВ е много сериозна организация за технически прегледи в Германия и се води за най-строгата в света!Нейната статистика тежи и сочи,че Тойота,Мазда и Субару правят най-здравите коли,като Тойота има най-равномерен резултат сред първите места,разпределен по години.Данните,че Тойота прави най-здравите коли, се потвърждава и оттатък океана от друга много сериозна организация Consumer Reports,които отново говорят на базата на стотици хиляди коли.Е,на теб ли трябва да се вярва с 15-те Мазди и силно субективно мнение или на обективна статистика на световни организации?! Логиката ли ти куца или правиш хората на глупаци?
-- След като според теб няма медия,която да е независима от нечии капитали/твърдение абсолютно в сферата на недоказуемата конспирация,за което ако се каже в национален ефир срещу някоя определена медия,се търпи наказателна отговорност,ако не може да бъде доказано./ и понеже не спираш с празните приказки,ще те попитам защо мощна финасово група като ВАГ не дава нито евро според твоите фантазии на някоя медия да отразява колко са им здрави колите,след като те не са в действителност?Защо навсякъде, по всички статистики ВАГ/Фолксваген,Ауди/, са все на последните места или най-много в средата на таблицата?А те имат финансов потенциал.Но ,когато една кола се чупи,тя се чупи,това с подкупи в медиите не може да се прикрие и знаеш ли защо,не знаеш,но ще ти кажа, за да спреш да занимаваш хората с кухи фрази,има организации,отчитащи мнението на потребителя на продукта и именно в техните статистики отново от Тойота има най-малко оплаквания,а примерно от Фолксваген много.Т.е. Тойота не случайно навсякъде е обявявана за най-здравата кола,това е така,защото и ние като потребители сме се убедили в това,просто няма как 45 години партията да ти казва,че комунизмът е хубаво и светло нещо,като ти сам можеш да видиш,че живееш като в концлагер,а медиите са били подчинени на партийния апарат,т.е. правя аналогия с твоите предположения,никой не може да те убеди ,че една кола е здрава с купени медии, ако тя ти се троши на пътя ,и ако тя се троши и на другите,т.е резултатите на световните организации,занимаващи се със здравината на колите,потвърждават личния опит на широкия кръг потребители.Ориентирай се ,ако обичаш,къде се намираш,за какво пишеш и тогава седни да пишеш,защото иначе си достатъчно несериозен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
И така...
Днес майсторът смени ангренажния ремък, една свиреща ролка, маслото, масления филтър и прегледа колата изцяло. Открих една бележка, на двигателя, която "пичовете" от автокъщата бяха пропуснали да отлепят и заличат. Беше залепена на мотора и успях да различа че през 2002 година колата е била на 101 200км и е бил сменен ангренажния ремък. Под капака се видя, че човека си е сменял маслото редовно и двигателя е в чудесно състояние. Сменения ангренажен ремък е оригинален и всичко, което е сменяно по колата е оригинално с надписчета toyota. Спря пушене, димене и прочее.
Всички тези факти ме зарадваха. Особено, че разбрах приблизително на колко километра е. Допускам, че "нашите" просто са махнали единичката отпред.
Проблема с оборотите също беше разрешен след смяна на термостата с японски такъв за около 34лв. Загряването, оборотите и прочее се оправиха.
Сменихме и маслото с някакво прехвалено белгийско 10 40. Отдолу майстора погледна и каза "свети, има много потенциал" biggrin.gif Проблемните според форума биалетки са наред, едната е скоро сменяна. Съединителя е що годе добре "ще изкара още поне година".
Майстора каза, че е хубаво да се смени "филтъра на купето". Купих такъв, но се оказа, че по някаква причина този филтър липсваше в колата и той се притесни да не би "питата" да се е зацапала, но се оказа, че всичко е ОК. Сега вече не се запотяват стъклата.
Бензиновия филтър бил нов, маслото в скоростната кутия го има и е относително ново.
На пролет: профилактика на климатика и неговите компоненти.
Остатъчни проблеми:
1. Един панелен елемент от таблото се оказа счупен - този около копчетата за климатика и парното. Скърца ужасно дразнещо на павета. Ще го мисля. Ако някой има предложение...
2. Едната жичка на нагревателя на задното стъкло не работи. За жалост точно по средата.
3. На задна лява врата в едини крайчец се е измъкнала кожата откъм задното триъгълно стъкло.
Това е... Бели кахъри. Козметични.
Поздрави
Днес майсторът смени ангренажния ремък, една свиреща ролка, маслото, масления филтър и прегледа колата изцяло. Открих една бележка, на двигателя, която "пичовете" от автокъщата бяха пропуснали да отлепят и заличат. Беше залепена на мотора и успях да различа че през 2002 година колата е била на 101 200км и е бил сменен ангренажния ремък. Под капака се видя, че човека си е сменял маслото редовно и двигателя е в чудесно състояние. Сменения ангренажен ремък е оригинален и всичко, което е сменяно по колата е оригинално с надписчета toyota. Спря пушене, димене и прочее.
Всички тези факти ме зарадваха. Особено, че разбрах приблизително на колко километра е. Допускам, че "нашите" просто са махнали единичката отпред.
Проблема с оборотите също беше разрешен след смяна на термостата с японски такъв за около 34лв. Загряването, оборотите и прочее се оправиха.
Сменихме и маслото с някакво прехвалено белгийско 10 40. Отдолу майстора погледна и каза "свети, има много потенциал" biggrin.gif Проблемните според форума биалетки са наред, едната е скоро сменяна. Съединителя е що годе добре "ще изкара още поне година".
Майстора каза, че е хубаво да се смени "филтъра на купето". Купих такъв, но се оказа, че по някаква причина този филтър липсваше в колата и той се притесни да не би "питата" да се е зацапала, но се оказа, че всичко е ОК. Сега вече не се запотяват стъклата.
Бензиновия филтър бил нов, маслото в скоростната кутия го има и е относително ново.
На пролет: профилактика на климатика и неговите компоненти.
Остатъчни проблеми:
1. Един панелен елемент от таблото се оказа счупен - този около копчетата за климатика и парното. Скърца ужасно дразнещо на павета. Ще го мисля. Ако някой има предложение...
2. Едната жичка на нагревателя на задното стъкло не работи. За жалост точно по средата.
3. На задна лява врата в едини крайчец се е измъкнала кожата откъм задното триъгълно стъкло.
Това е... Бели кахъри. Козметични.
Поздрави
- slowtraveler
- Мнения: 6176
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Ами честито колега biggrin.gif
Учудва ме, че колата е 'спряла да запотява' след като си сложил филтъра, при условие, че преди това е била без филтър на купето...
По въпросите:
1. Защо не го смъкнеш и да го подлепиш отдолу?
2. Има repair kit точно за такива случаи в почти всички автомагазини... Знам колко е дразнещо. Ремонтирал съм на една 'нива' накъсани около десет отоплителя. Кита представлява едно флаконче колкото декоративно парфюмче розово масло, заедно с една четчица и шаблон. Май имам останало тук във Варна, но не съм сигурен дали не е изветряло. Ако си в района - мога да го потърся... Мястото на скъсване се открива много лесно с волтмер. И при следващото миене на колата предупреди момчетата да не търкат задното стъкло отвътре (чистенето се прави се внимателно по направление на нагревателите...
3. Това не мога да си го представя къде е точно. Ако се е измъкнало от уплътнението, то уплътнението се сваля лесно и може да се подпъхне тогава кожата и уплътнението да го защипе...
Учудва ме, че колата е 'спряла да запотява' след като си сложил филтъра, при условие, че преди това е била без филтър на купето...
По въпросите:
1. Защо не го смъкнеш и да го подлепиш отдолу?
2. Има repair kit точно за такива случаи в почти всички автомагазини... Знам колко е дразнещо. Ремонтирал съм на една 'нива' накъсани около десет отоплителя. Кита представлява едно флаконче колкото декоративно парфюмче розово масло, заедно с една четчица и шаблон. Май имам останало тук във Варна, но не съм сигурен дали не е изветряло. Ако си в района - мога да го потърся... Мястото на скъсване се открива много лесно с волтмер. И при следващото миене на колата предупреди момчетата да не търкат задното стъкло отвътре (чистенето се прави се внимателно по направление на нагревателите...
3. Това не мога да си го представя къде е точно. Ако се е измъкнало от уплътнението, то уплътнението се сваля лесно и може да се подпъхне тогава кожата и уплътнението да го защипе...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6176
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Май беше около 15лв, но не съм сигурен.
Моя го взех за толкова преди около 5г...
Но е добре да се комбинирате няколко човека, защото наистина разхода на проводящия лак е много малък и след това остава неизползван
Моя го взех за толкова преди около 5г...
Но е добре да се комбинирате няколко човека, защото наистина разхода на проводящия лак е много малък и след това остава неизползван

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Не се заяждам или карам !!!tomek написа:
............... Затова имам нужда от автомобил, с който да се занимавам максимално рядко извън редовната потдръжка. Затова преди 4 години и половина .............................
Аз лично пиша доста лошо но не мисля , че ми е заради набора ! И не мисля , че БГ поколението изведнъж след 80-та година е изпростяло !
Доказано е , че за количествена промяна трябва да има качествени натрупвания ! Но качествените натрупвания може да са на знания , а може и да са на простотия ! Явно сега просто започва да избива натрупаната с векове простотия и злоба ! А не , че " младите" са изпростели . Защото за да се научат все пак трябва да гледат от някъде . А баш сега гледат от набори 40-та до 60-та дето са " златните набори " . А реално това са златните ОЛИГОФРЕНИ . Но както и да е .
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
И понеже учениците надминават учителите си по всички параграфи, няна смисъл да питаме какво прдставляват тези след 60-та.Bass_Man написа:Не се заяждам или карам !!!tomek написа:
............... Затова имам нужда от автомобил, с който да се занимавам максимално рядко извън редовната потдръжка. Затова преди 4 години и половина .............................
Аз лично пиша доста лошо но не мисля , че ми е заради набора ! И не мисля , че БГ поколението изведнъж след 80-та година е изпростяло !
Доказано е , че за количествена промяна трябва да има качествени натрупвания ! Но качествените натрупвания може да са на знания , а може и да са на простотия ! Явно сега просто започва да избива натрупаната с векове простотия и злоба ! А не , че " младите" са изпростели . Защото за да се научат все пак трябва да гледат от някъде . А баш сега гледат от набори 40-та до 60-та дето са " златните набори " . А реално това са златните ОЛИГОФРЕНИ . Но както и да е .
Последно промяна от Kiki на 30 Ное 2008 10:52, променено общо 1 път.
Благодаря за съветите.slowtraveler написа:
1. Защо не го смъкнеш и да го подлепиш отдолу?
2. Има repair kit точно за такива случаи в почти всички автомагазини... Знам колко е дразнещо. Ремонтирал съм на една 'нива' накъсани около десет отоплителя. Кита представлява едно флаконче колкото декоративно парфюмче розово масло, заедно с една четчица и шаблон. Май имам останало тук във Варна, но не съм сигурен дали не е изветряло. Ако си в района - мога да го потърся... Мястото на скъсване се открива много лесно с волтмер. И при следващото миене на колата предупреди момчетата да не търкат задното стъкло отвътре (чистенето се прави се внимателно по направление на нагревателите...
3. Това не мога да си го представя къде е точно. Ако се е измъкнало от уплътнението, то уплътнението се сваля лесно и може да се подпъхне тогава кожата и уплътнението да го защипе...
1. Защото предпочитам да си го купя нов цял. Лепенето (побългаряването) в краен случай.
2. Ще потърся "repair kit".
3. Ще снимам и ще покажа... Утре след измиване.
НАЗДРАВЕ на всички...



offtotic: поТрдъжка съм написал...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта