Нека аз да започна ами избрах го защото ме привлече с качеството си , ниските експлаотационни разходи и нискат поддръжка да не кажа никаква, освен стандартните неща, но най вече НАДЕЖДНОСТТА НА МАРКАТА.
А вие какво ще кажете по въпроса?

Кое те разочарова колега?Между другото следя разни статистики и други подобни теми и се оказва че качеството в Тойота е до към 2001 година от там нататък някъде с Ауди примерно са почти наравно като превес има естествено Тойотата а за най надежден немски производител приза е спечелен от ауди за 2007 година , а меро и Бимата ги нема в кърпа.Но за мен качестваото на Тойота може да се изравни по некви обстоятелства с някоя друга марка но никоя друга няма да го изпревари , изключвам Мазда 6.Това е мое мнение де не задължавам никой с него просто така мисля а да не намесваме и Лексусslowtraveler написа:Може - не робувам на конкретна марка![]()
Но очаквах повече от Тойота
И каква всъщност е Тойотата ?nov написа:Здравейте колеги.Някога задавали ли сте си този въпрос защо избрахте Тойота за ваш автомобил било то личен или служебен?
Нека аз да започна ами избрах го защото ме привлече с качеството си , ниските експлаотационни разходи и нискат поддръжка да не кажа никаква, освен стандартните неща, но най вече НАДЕЖДНОСТТА НА МАРКАТА.
А вие какво ще кажете по въпроса?
Брат ми има Мазда 5. На първото излизане извън софия след като си я купи изпусна единият заден амортисьор. Наскоро го прибираха от магистралата с пътна помощ след като бешхе трагнал на почивка и нещо се скапа по мотора. после около 3седмици я ремонтираха. Това само нещата за които знам.slowtraveler написа:И всичкото това до 90х.км....
Затова сега избрах Мазда6 - ще видим там как стоят нещата
Колега извинявай но аз ако съм на теб ше ида и ще ги заплюя всичките в лицето от ТМ ауто ако си си купил колата от там.Как е възможно на 40 хил.км основен ремонт?!?!?!?!?!?!?!?!?!?Това да ми го бяха казали за някой форд да ама за Тойота тц тц тц ужас.Вече ше внимавам пред приятелите си като спориме коя е най качествената кола как се изказвам за Тойота дано никой от тях не влиза тук да ти прочете поста че ше умра от срам.Е поне маздата ауто Билд я класираха на 1-во място по надеждност.Дано с нея си уцелил 6-ца.slowtraveler написа:Ами колега, за автомобил, купен нов в БГ и който обслужвах само в официалните сервизи ремонтите ми дойдоха много .
Продадох колата на 93х.км в отлично техническо състояние без забележки, но до тогава се наложи (писал съм болежките във форума):
1. Виене в трансмисията(или съединител) на около 5-6х.км. Смяна на съединител.
2 Проблема не се реши, и смениха на около 10х.км аксиален лагер. Пак не се реши проблема, но и не е създавал допълнително проблеми (в чуждите форуми преполагат, че проблема е от материала на феродовия диск).
3. Гаранционна смяна на акумулатор на шестия месец от експлоатацията
4. Основен ремонт на двигателя при около 40х.км (забравих на колко точно). Смяна бутала/сегменти/щека.
5. Вибрации и пълно износване на единия вентилатор (БОШ). Ремонт чрез смяна на втулки (само за оригиналния двигател БОШ искаха около 400лв и 2 седмици за доставка, докато другия - японски Денсо струваше около 300лв)
6. Смяна на диференциал и лагер на скоростна кутия на 75х.км
7. Смяна на отново износения вентилатор с нов - тайвански аналог (пълен комплект двигател/перка/корпус-кутия), за да избегна възможността износването да е поради небалансирана перка)...
И всичкото това до 90х.км....
Затова сега избрах Мазда6 - ще видим там как стоят нещата
Твоят случай е уникален.slowtraveler написа:Ами колега, за автомобил, купен нов в БГ и който обслужвах само в официалните сервизи ремонтите ми дойдоха много .
Продадох колата на 93х.км в отлично техническо състояние без забележки, но до тогава се наложи (писал съм болежките във форума):
1. Виене в трансмисията(или съединител) на около 5-6х.км. Смяна на съединител.
2 Проблема не се реши, и смениха на около 10х.км аксиален лагер. Пак не се реши проблема, но и не е създавал допълнително проблеми (в чуждите форуми преполагат, че проблема е от материала на феродовия диск).
3. Гаранционна смяна на акумулатор на шестия месец от експлоатацията
4. Основен ремонт на двигателя при около 40х.км (забравих на колко точно). Смяна бутала/сегменти/щека.
5. Вибрации и пълно износване на единия вентилатор (БОШ). Ремонт чрез смяна на втулки (само за оригиналния двигател БОШ искаха около 400лв и 2 седмици за доставка, докато другия - японски Денсо струваше около 300лв)
6. Смяна на диференциал и лагер на скоростна кутия на 75х.км
7. Смяна на отново износения вентилатор с нов - тайвански аналог (пълен комплект двигател/перка/корпус-кутия), за да избегна възможността износването да е поради небалансирана перка)...
И всичкото това до 90х.км....
Затова сега избрах Мазда6 - ще видим там как стоят нещата
Нужно е да се появи само още един човек който е имал подобни (да не кажа същите) проблеми с неговата нова кола и тогава съм склонен да повярвам че проблема е в марката а не в това че ти се е паднала дефектна кола. Или си и взел тока по най-грубия начин или просто всичко е късмет. Сигурен съм, че знаеш как се пази една кола ,но това твойто е просто недопустимо. Явно късмета е определящ фактор не само при закупуването на атвтомобил втора ръка ми и на нов също ! Аз мойта е избрах ей така ,просто ме грабна интериора и таблото , а иначе се бях навил на Мазда 2. Но след като ми казаха че трябва да чакам 4 месеца за да дойде ,а пък и Ауриса си е по голям , просто нещата бяха вече ясниslowtraveler написа: .... И всичкото това до 90х.км....
Аз не знам останалите дали са прочели внимателно това,което си написал,но при леко вглеждане се оказва,че 1,2 точки,т.е. смяна съединител и смяна аксиален лагер не са били наложителни,.т.е не са били повредени,т.е. няма дефект в тях. точка 3 --акумулаторът не е производство Тойота за да причислим дефекта към нея,най-важното е покрит от гаранцията.slowtraveler написа:Ами колега, за автомобил, купен нов в БГ и който обслужвах само в официалните сервизи ремонтите ми дойдоха много .
Продадох колата на 93х.км в отлично техническо състояние без забележки, но до тогава се наложи (писал съм болежките във форума):
1. Виене в трансмисията(или съединител) на около 5-6х.км. Смяна на съединител.
2 Проблема не се реши, и смениха на около 10х.км аксиален лагер. Пак не се реши проблема, но и не е създавал допълнително проблеми (в чуждите форуми преполагат, че проблема е от материала на феродовия диск).
3. Гаранционна смяна на акумулатор на шестия месец от експлоатацията
4. Основен ремонт на двигателя при около 40х.км (забравих на колко точно). Смяна бутала/сегменти/щека.
5. Вибрации и пълно износване на единия вентилатор (БОШ). Ремонт чрез смяна на втулки (само за оригиналния двигател БОШ искаха около 400лв и 2 седмици за доставка, докато другия - японски Денсо струваше около 300лв)
6. Смяна на диференциал и лагер на скоростна кутия на 75х.км
7. Смяна на отново износения вентилатор с нов - тайвански аналог (пълен комплект двигател/перка/корпус-кутия), за да избегна възможността износването да е поради небалансирана перка)...
И всичкото това до 90х.км....
Затова сега избрах Мазда6 - ще видим там как стоят нещата
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта