


Благодаря Japanes Fever,май само ти ме цитира правилно.
Ако уцелиш маховика и феродовият диск да се въртят с една и съща скорост въобще няма да се износваPetar написа:Po princip i az taka pravia kogato sym na svobodna i reha da vklu4a na skorost podavam mejdinna gas taka mislia 4e syediniteliat se iznosva po-malko pyk itaka si karah starata jigula pri neia imahe goliamo zna4enie .Sega pri syvremenite koli mojebi nee nujno podavene na mejdidna gas no nee i loho da se podava
Извинявай....kristian написа:Нещо май стана мармалад с цитатите.Аз едно пиша,а другоме цитират?![]()
![]()
![]()
Благодаря Japanes Fever,май само ти ме цитира правилно.
Ami te horata na tova mu vika mejdinna gaz. biggrin.gifVesko написа:Ако уцелиш маховика и феродовият диск да се въртят с една и съща скорост въобще няма да се износва
никви ядове няма да правиш така - но има много недостатъци...mladm написа: Пример мога да посоча - има ли проблем ако изключа от скорост от първия тунел на Хемус (посока София-Ботевград) и се пусна до третия (скороста варира от 80 до 120). Включването на скорост го правя на около 90, като изфорсирам двигателя до около 2000-2300 об/мин. и направо на 5-а.
Тук не си прав замисли се и ще стигнеш сам до истинатаslowtraveler написа:Че когато дизела е на принудителен празен ход не се ли охлажда по-бързо?!
1. водната помпа е на по-високи обороти
2. няма горене, а и изпарение на впръсната нафта (ако има такава)..
А при празен ход двигателя си е на ниски обороти, но има нормално горене...
Fido Dido написа:......Искам да придобие навици за снежни условия, когато е по-полезно........f
slowtraveler написа:Извинявай....kristian написа:Нещо май стана мармалад с цитатите.Аз едно пиша,а другоме цитират?![]()
![]()
![]()
Благодаря Japanes Fever,май само ти ме цитира правилно.
Аз го забърках мармалада - в първия вариант на поста съм изтрил едно /quote и от там цялата верига се е преместила едно стъпало нагоре
Надявам се сега съм умерил цитирането
![]()
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Двигателист и 10 госта