
Увеличаване на мощността - ярис 1.4 д4д
Увеличаване на мощността - ярис 1.4 д4д
здравеите колеги , горд собственник съм на ярис 1.4 д4д 2006 година , много съм доволен от количката , харчи малко върви добре , ама напоследък ми се въртят идеи да и повиша мощността. Колата е с 90к.с. мотора и на ум ми идва да и сложа чип . Моля ако някои е слагал на този мотор да сподели впечатления , също ако се сещате за нещо друго , споделете ще е от полза. 

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Увеличаване на мощността - ярис 1.4 д4д
Срещу 500 британски пари получаваш товаklim4o написа:...ярис 1.4 д4д 2006 година ...
Друга възможност - upsolute
Последно промяна от Scott на 22 Ное 2008 16:30, променено общо 1 път.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
А за най-лесно един powerbox и си готов
лесно се слага, лесно се маха, така че гаранцията ти остава, няма следи след него, че е слаган, а и след това може да го прехвърлиш на друга кола
Мойта корола е същата и става спокойно 115к.с. и 240Нм.... Ускорението става доста по-добро, макс скоростта също, а разхода в най-лошия случай остава същия или пада
Има ги от 400 до 1400лв - колкото ти са дават, като машинките си имат гаранция. Не вреди на автомобила! А твоя двигател е с турбо и интеркулер. Смяна на генерация - има смисъл ама е доста пара, и разликата няма да е такава, както с едни бокс
Ако искаш може да я пробваш твойта как ще върви с бокс - ако ти хараса оставяш го, ако не - живи и здрави - ще пием по бира 





- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Ако с powerbox пада разхода дали може да се сложат 3 или 4 в колата и да падне драстично? Хем колата ще е като ракета biggrin.gifMe4oKyX написа:А за най-лесно един powerbox и си готовлесно се слага, лесно се маха, така че гаранцията ти остава, няма следи след него, че е слаган, а и след това може да го прехвърлиш на друга кола
Мойта корола е същата и става спокойно 115к.с. и 240Нм.... Ускорението става доста по-добро, макс скоростта също, а разхода в най-лошия случай остава същия или пада
Има ги от 400 до 1400лв - колкото ти са дават, като машинките си имат гаранция. Не вреди на автомобила! А твоя двигател е с турбо и интеркулер. Смяна на генерация - има смисъл ама е доста пара, и разликата няма да е такава, както с едни бокс
Ако искаш може да я пробваш твойта как ще върви с бокс - ако ти хараса оставяш го, ако не - живи и здрави - ще пием по бира
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Грешно съм го написал - НА ПАЗАРА се предлагат от 400 до 1400 - което сметне човека, че е най-добре..... Аз не казвам, че трябва да вземе от мен, а какво се предлага laugh.gif Ако трябва да дам цени - 400 или 600лв е при мен - но има и по-скъпи на пазара biggrin.gifScott написа:Ей това се вика търговец...Me4oKyX написа:...Има ги от 400 до 1400лв - колкото ти са дават...
P.S. Мерси за корекцията, наистина беше тъпо написано......
Vesko - само по едни.... аз пробвах 2-3 последователно, ама не стана laugh.gif
аха ясно колеги , а иначе мисля към средата на декември да правя промените и още по добре , ако има колега от които да си ги купя. Другия момент е , щом е с турбо не може ли да се сложи една малко по голяма турбинка и дали ще издържи мотора на малко по високо налягане
мисля да отделя едни 2-3 хиляди лева , нещо ми е мерак да го направя малко самолетче тоя ярис biggrin.gif

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Kiki - вече съм отговарял на този въпрос..... Но айде пак....
Защото, ако ти е дадат с пълната мощност, изпъскателната система ще е друга, по-сложна - следователно по-скъпа. Окачването ще трябва да е пак по-скъпо, спирачките ще трябва да ги направят по-силни, за да имаш по-сигурно усещане..... Всичко това води до мнооого разходи, които те спестяват.... Същата е логиката и с ксеноновите фарове - един хубав комплект е ~100$, за тях може и на 50 да идва при големи бройки - но не ги слагат заводско, освен ако не си ги платиш..... Автомобила е изчислен до стотинка, за да им излезнат сметките... Това завдигане ще им струва 2000$ примерно, но до теб ще стигне на 6000, само за тези коне.... А и повечето автомобилни компаний предлагат чип-ване , за което взимат по 1000 евра... Що да се лишат от тези приходи и да се набутат с гореспоменатите разходи ?!?! biggrin.gif Една промяна на Тойота им струва милиони, за това
P.S. Новият Urban Cruiser e 1.4 D4D 90hp, но е 205Нм - вместо досегашните 190....Разликата в Круйзерите е много малка в к.с., но въртящия момент е силно засегнат ..... 163к.с., 166к.с. и сега 173к.с. и съответно 343Нм и 410 за по-новите два... Разликата - софтуер и променени допустими граници, като тези промени идват и с покриването на по-новите норми за вредни емисий
Т.е. плащаш - получаваш, но Тойота същевременно предлагат бокс за Круйзера и го правят 204к.с. и 480Нм.... 
Защото, ако ти е дадат с пълната мощност, изпъскателната система ще е друга, по-сложна - следователно по-скъпа. Окачването ще трябва да е пак по-скъпо, спирачките ще трябва да ги направят по-силни, за да имаш по-сигурно усещане..... Всичко това води до мнооого разходи, които те спестяват.... Същата е логиката и с ксеноновите фарове - един хубав комплект е ~100$, за тях може и на 50 да идва при големи бройки - но не ги слагат заводско, освен ако не си ги платиш..... Автомобила е изчислен до стотинка, за да им излезнат сметките... Това завдигане ще им струва 2000$ примерно, но до теб ще стигне на 6000, само за тези коне.... А и повечето автомобилни компаний предлагат чип-ване , за което взимат по 1000 евра... Що да се лишат от тези приходи и да се набутат с гореспоменатите разходи ?!?! biggrin.gif Една промяна на Тойота им струва милиони, за това

P.S. Новият Urban Cruiser e 1.4 D4D 90hp, но е 205Нм - вместо досегашните 190....Разликата в Круйзерите е много малка в к.с., но въртящия момент е силно засегнат ..... 163к.с., 166к.с. и сега 173к.с. и съответно 343Нм и 410 за по-новите два... Разликата - софтуер и променени допустими граници, като тези промени идват и с покриването на по-новите норми за вредни емисий


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта