

Според вас бъркам ли в нещо и има ли друг начин да повдигна колата за да върна пружините в нормало положение???
Изобщо пишете всичко което знаете за спорните окачвания, че инфото на български е доста оскъдно

Ще се сетиш, че тия пръстени не са да си дигаш колата с тях - дискутирано е, ма да повторя - с въртенето просто сменяш прелоада на пружините (дето не е добра идея да го правиш, дано си си отбелязал къде са били фабрично - като искаш по-твърди или меки пружини, си купуваш такива, те не са цифра)casparcho написа:...
То *се* регулира, ма не и с едни и същи пружини - ако погледнеш ръководството, си пише какво е reference value-то за пружините в комплекта - обаждаш се на Тейн и казваш, че искаш да си промениш височината и си купуваш нови пружини. Това обаче е същото упражнение като да си сложиш старото окачване.casparcho написа:Да видях ефекта, но окачването се рекламира с възможност за регулиране и във височина, а сега се оказва друго та ме е яд
http://www.tein.co.uk/installation_manu ... a/y60.html
Според мен имаш и друг вариант, но пак ще ти се наложи разглобяване - с подлагане на "спейсър" под амортисъора, като височината на спейсъра трябва да е равна на степента на повдигане на шайбите, на които лягат пружините. Така ще се запази първоначално настроеният диапазон на работа на амортисъора.casparcho написа:Усетих накъде духа вятъра още като започнах с експериментите, ще сменям заедно с гумите и окачванетоза това па всеки сезон ще мие интересно и няма да ни омръзне
.
За тая Корола TEIN са раработили само basic и super street, другата алтернатива беше кони или окачване на TTE за 4к като цената ми приседна некакси на гърлото![]()
Все пак не съжалявам за избора, защото поведенито на колата е страхотно а и се сменя има нема за 2 часа, а и гайките няма да клеясват
Мерси, че ми разяснихте некой неща, че имах нуждатова за шенкела го четох във форума на субару и падна едно здраво пулене как ще регулирам височината от там
А дали ще има пък после резба да се хване амортисьора от горе?cj написа:
Според мен имаш и друг вариант, но пак ще ти се наложи разглобяване - с подлагане на "спейсър" под амортисъора, като височината на спейсъра трябва да е равна на степента на повдигане на шайбите, на които лягат пружините. Така ще се запази първоначално настроеният диапазон на работа на амортисъора.
Всеки стругар може да ти свърши работата, като е хубаво да му се занесе един амортисъор, за да може по него да изработи добре пасваща подложка.
За коя резба имаш в предвид?Bass_Man написа:А дали ще има пък после резба да се хване амортисьора от горе?
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта