-
Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
-
Обратна връзка:
Мнение
от Me4oKyX » 25 Окт 2008 23:27
mitoko - имам го, утре към 12-13 мисля ще съм в София

Вече е 100% ясно, че ще идвам, та ще може да видим, дали ще може да помогнем с разчитането

Me4oKyX
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от mitoko » 26 Окт 2008 10:14
kristian написа:На този линк :[/img]
http://enc.drom.ru/3032/ ще видиш кода на грешките.
А ето и куплунга:
Ако направиш мост м/у Е1-ТЕ1 ще четеш кода.
Ако направиш мост м/у Е1-ТЕ2 ще минеш в режим на самотестване.
Като цяло на посочения саит ще намериш доста полезна информация и най-вече за "справи се сам"
Успех!
благодаря колега

mitoko
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от mitoko » 02 Ное 2008 13:06
31
Air Flow Meter(AFM) Signal или Manifold Absolute Pressure (MAP) signal
TCCS с датчиком MAP: Обрыв или КЗ в цепи датчика датчика вакуума во впускном коллекторе (MAP)
TCCS с датчиком AFM: Обрыв в цепи сигнала "VC" или КЗ между цепями сигналов "VS" и "E2"
тва е показва. незнам руски кажете какво още трябва да направя

mitoko
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от mitoko » 20 Ное 2008 19:24
мерих всички ОМове на потенциометъра по ръководството за ремонт на 4а-ге което Рудолф ми прати и се оказа, че са в норма. може ли да е механичен, т.е. легерите на оста на клапата да се спекли
немога да покажа нагледно, защото немога да рипна 142стр. от пдф-а койтое 300+ страници..

mitoko
-
kristian
- Мнения: 931
- Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
- Местоположение: Варна
Мнение
от kristian » 20 Ное 2008 22:52
На кой потенциометър?
Пишеш за грешка на МАР/MAF сензор.По снимките които си постнал се вижда че си с MAF.т.е дебитомер.Пробвай поне него да изчистиш.Всеки един спрей за карбуратори ще ти свъши работа.Не пипай с ръце вътре чаркалаците.Изкарай предпазителя в моторния отсек,с надпис EFI за около минута.Слагаш го и карай пак.Ако пак светне чека -знаеш как да видиш грешката.Скъсания въздуховод ,би трябвало да ти прави дяволии точно около дебитомера.Т.е постъпва въздух,неотчетен от дебитомера.
А за руския:
ОбрьIв-прекъсване
КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време

Аре действай

kristian
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 21 Ное 2008 11:17
kristian написа:...КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време...
Само малко уточнение: КЗ-короткое замькание означава 'късо съединение', т.е. два проводника се опират в оголената си част, има 'мост' от проводящ материал или нагар между две пътечки и т.н. Не е задължително да е за 'късо' време
Scott
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от mitoko » 21 Ное 2008 12:17
kristian написа:На кой потенциометър?
Пишеш за грешка на МАР/MAF сензор.По снимките които си постнал се вижда че си с MAF.т.е дебитомер.Пробвай поне него да изчистиш.Всеки един спрей за карбуратори ще ти свъши работа.Не пипай с ръце вътре чаркалаците.Изкарай предпазителя в моторния отсек,с надпис EFI за около минута.Слагаш го и карай пак.Ако пак светне чека -знаеш как да видиш грешката.Скъсания въздуховод ,би трябвало да ти прави дяволии точно около дебитомера.Т.е постъпва въздух,неотчетен от дебитомера.
А за руския:
ОбрьIв-прекъсване
КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време

Аре действай

за почистването знам, но реших първо да питам. става въпрос за дебитомера. мерси за отговора

mitoko
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от mitoko » 17 Дек 2008 13:27
грешка 31
open circuit in VC, VS VB or E2
Short circuit in VC
Trouble area:
1. Air flow meter circuit
2. Air Flow meter
3. ecu
тва е грешката. дебитомера е наред... мисля да проверя по алготитмите за тробълшутинг по мануала... но проблема е че немога да намеря схема на клемите на ЕКУто...

-
Прикачени файлове
-

- клими огледални на ЕКУто - 12п 16п 26п
- DSC00904.JPG (23.43 KiB) Преглеждано 1587 пъти
-

- ECU - 26P 16P 12P
- DSC00901.JPG (38.49 KiB) Преглеждано 1587 пъти
mitoko
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта