Въпрос за супра мк3
Въпрос за супра мк3
Наскоро се сдобих най после с този кораб цялата е фабрична и духа от двигатела в мотора и изхвърля водата. Двигатела е 7м-гте. Та въпраса ми е фабричния мотор до колко бара на турбината може да държи без да се разхвърчат биелите през блока? Защото сега е на половин бар и нещо не варви достатачно.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Дай снимки да видим коя си купил.
Фабрично е държал до 400 коня ,ма това е било вероятно преди да имаш ти книжка. Сега до колко ша държи ,зависи от текушото състояние на мотора което почти гарантирано не е добро.
Гарнитурата на главата има само един начин да се оправи за постоянно ,и тои е доста скъп - челосване на блок ,многоСлойна метална гарнитура и ARP щпилки затегнати на 30% повече от заводските предписания...
Фабрично е държал до 400 коня ,ма това е било вероятно преди да имаш ти книжка. Сега до колко ша държи ,зависи от текушото състояние на мотора което почти гарантирано не е добро.
Гарнитурата на главата има само един начин да се оправи за постоянно ,и тои е доста скъп - челосване на блок ,многоСлойна метална гарнитура и ARP щпилки затегнати на 30% повече от заводските предписания...

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Mi moze da vzemes reciclirana Toyota turbina sys razshireni perki (57mm ,dobra za okolo 350-400 konq) - ma sha ti stypi kym $1000. Drugia variant e kolektor za $350 deto da te izkara na T3/T4 ,i posle turbina i wasteGate po izborKoMuHa написа:ще има снимки ма трябвада я снимам а и турбина вече ми трябеа че тая дето пише тоиота на нея бече предаде а ми казаха че нямала аналог и нз ква ще слагам още някви идеи ?

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
tazi ne stava li za pove4e kone,ako eza tolkova malko da mu davam moqta a pak az da pravq 60mm biggrin.gifLordDigital написа:(57mm ,dobra za okolo 350-400 konq)KoMuHa написа:ще има снимки ма трябвада я снимам а и турбина вече ми трябеа че тая дето пише тоиота на нея бече предаде а ми казаха че нямала аналог и нз ква ще слагам още някви идеи ?
tuk v ispansko ima edin barovez> 390 konq na kolelata sas stock turbina stok injektori stock afm, i otdelno ima 2 6ota azot po 100konq vs
tva na stock motor, uj varvqla pove4e na drag ot cosworth grupa n, 850kg, 420konq

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Kazi ti na Bachkatora che vyrvqla povece na Drag i sha poluci syrceTup:PIVOtuning написа:tazi ne stava li za pove4e kone,ako eza tolkova malko da mu davam moqta a pak az da pravq 60mm biggrin.gifLordDigital написа:(57mm ,dobra za okolo 350-400 konq)KoMuHa написа:ще има снимки ма трябвада я снимам а и турбина вече ми трябеа че тая дето пише тоиота на нея бече предаде а ми казаха че нямала аналог и нз ква ще слагам още някви идеи ?
tuk v ispansko ima edin barovez> 390 konq na kolelata sas stock turbina stok injektori stock afm, i otdelno ima 2 6ota azot po 100konq vs
tva na stock motor, uj varvqla pove4e na drag ot cosworth grupa n, 850kg, 420konq
Realno 57mm turbo moze da slozi do 400 na kolelata ,no si trebe mnogo dobyr tune za taz rabota ,pak i pri tez mosnosti na Vala idvat pone 450 konq koeto si e seriozen push za turbinata (57mm sa dosta ,ma housinga e golemiq restriction). GroupA Suprite ,ne sluchaino sa polzvali drug housing ,koeto spored nekoi interpretacii na FIA regulaciite e bilo nelegalno...
Inache vseko turbo moze da se overSpoolva i da dava povecko kone ,problema e che vyv opredelen moment temperaturata na vyzduha sled InterCoolera pocva da se pokacva stremglavo i veroiatnostTa za kaboooom se uvelicava


http://www.tuning.bg/forum/download/fil ... &mode=view
http://www.tuning.bg/forum/download/fil ... &mode=view
http://www.tuning.bg/forum/download/fil ... &mode=view
http://www.tuning.bg/forum/download/fil ... &mode=view
http://www.tuning.bg/forum/download/fil ... &mode=view
- Прикачени файлове
-
- 06102008%28001%29.jpg (116.6 KiB) Преглеждано 6123 пъти
Ето тая я взех обаче е в доста лошо састояние и искам да ви помоля за малко инфо понеже видях че вие вече сте минали по пътя по който аз сам тръгнал значи налягането на маслото на студен двигател и на празен ход седи на 2 по фабричния уред и не се качва повече от 2 на студен мотор на празен ход а седи под 1 и ходи до 2 в обороти на топъл. турбината има нечовешки луфт на перката но все още работи (няма да е още много) проблема с водата вече го казах и от вчера като задрее вече не иска да държи и празен ход гасне или пада до 300 оборота после пак 900 и пак 300 и така това си представям че може да е от въздух след дебитомера да лапа от някаде. Още един проблем е че хидравликата изибщо не рабори а хидравлично масло има (най вероятно помпата). Иначе мотора не тропа и н е пуши. Та това е общо взето. Трабва да се прави ревизия на мотора според мен но нз нито кой е способен да я направи читаво нито от каде да зимам части засега си намерих метална гарнитура за 200$ с доставката на Cometic а за Stock части един майстор ми разпрааа от дубай поръчка. Нз дали е най одачно затова ми е интересно вие как пазарувате и дали случайно нямате някакви части останали. Също така нз каква сума приблизително да си подготва за ревизията че не искам да отвора мотора и така да си остане. Краината ми цел за сега е около 380 коня на около бар налягане с Stok мотор (ревизиран)
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
За налягането е или помпата одъртяла ,или пръскалките са изпуснали - требе да се сменят задължително. Козметични гарнитури не ти требат ,по-добре спеси парите за да дадеш блока на наи-добрия машин шоп които има във BG и си вземи hks garnitura.KoMuHa написа:Ето тая я взех обаче е в доста лошо састояние и искам да ви помоля за малко инфо понеже видях че вие вече сте минали по пътя по който аз сам тръгнал значи налягането на маслото на студен двигател и на празен ход седи на 2 по фабричния уред и не се качва повече от 2 на студен мотор на празен ход а седи под 1 и ходи до 2 в обороти на топъл. турбината има нечовешки луфт на перката но все още работи (няма да е още много) проблема с водата вече го казах и от вчера като задрее вече не иска да държи и празен ход гасне или пада до 300 оборота после пак 900 и пак 300 и така това си представям че може да е от въздух след дебитомера да лапа от някаде. Още един проблем е че хидравликата изибщо не рабори а хидравлично масло има (най вероятно помпата). Иначе мотора не тропа и н е пуши. Та това е общо взето. Трабва да се прави ревизия на мотора според мен но нз нито кой е способен да я направи читаво нито от каде да зимам части засега си намерих метална гарнитура за 200$ с доставката на Cometic а за Stock части един майстор ми разпрааа от дубай поръчка. Нз дали е най одачно затова ми е интересно вие как пазарувате и дали случайно нямате някакви части останали. Също така нз каква сума приблизително да си подготва за ревизията че не искам да отвора мотора и така да си остане. Краината ми цел за сега е около 380 коня на около бар налягане с Stok мотор (ревизиран)
Нека колегите дето са по-патили да потвърдят ,но за тез коне ша ти требат ревизионни части ,Турбо ,Съединител ,инжектори ,електроника и други ... това всичкото само частите цени във щатите ша са около 4-5 хиляди долара. Докато дойдат то БГ ,платиш транспорта и митниците смятай поне 6-7 хиляди долара.
Платформата е супер ,но не и за европа. Представи си ако излезе нещо по моторя ,2-те варненски супри са със съсипани блокове има и една таква във пазарджик (някак си им изкъртват резбите на щпилките за главата) ,ако вала ти е надран? всичко требе да идва от САЩ на некви неземни цени.

След днес почна да надува маркучите още повече и вкара вода в маслото засега колата се спича и чака части за да се почне разглабянето на мотора а и идея си нямам на кой да я поверя познатите ми майстори не са отваряли такав мотор досега но това не е критерий надявам се водата в маслото да е от гарнитурата защото ако е спукала блок или глава нз какво ще правя. Интеревъва ме някои има ли някви останали части за 7м-гте или ге. Мерси много за изчерпателните отговори.
П.с. Почва да ми се варти из главата да и слагам 1 или 2jz-gte видях че по 1500-2000$ има цели мотори в ebay
П.с. Почва да ми се варти из главата да и слагам 1 или 2jz-gte видях че по 1500-2000$ има цели мотори в ebay
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Глава Спукана до сега не съм виждал ,блока може да е - зависи от това колко са били добри предишните маистори. Надали ще има части за 7м във БГ.KoMuHa написа:След днес почна да надува маркучите още повече и вкара вода в маслото засега колата се спича и чака части за да се почне разглабянето на мотора а и идея си нямам на кой да я поверя познатите ми майстори не са отваряли такав мотор досега но това не е критерий надявам се водата в маслото да е от гарнитурата защото ако е спукала блок или глава нз какво ще правя. Интеревъва ме някои има ли някви останали части за 7м-гте или ге. Мерси много за изчерпателните отговори.
П.с. Почва да ми се варти из главата да и слагам 1 или 2jz-gte видях че по 1500-2000$ има цели мотори в ebay
2JZ за 1500 е само едно начало на разходите. Мотора ша е също стар и неизвестен като твоя ,требе да си голем късметлия за да можеш да го купиш и направо качиш. Турбините му требе да се изхвърлят ведната ,защото не влизат във коша (освен ако не се изкриви) и защото са керамични и не стават за никви коне. Хубав турбо КИТ за JZ моторите почва от 500 за свестен колетор! Освен това за JZ ти трябват JZ камбана ,MK4 rear sump oil pan (горна и долна част) ,преходници към motor mounts ,много тежко преправяне на жици и още купчина дреболии които струват хиляди долари...

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
imam nqkoi 4asti za 7mgte i ge i ako ti trqbva moje da ti kupq ot tuk ako gi nqmat v nali4nost gi dostavqt do 3 dni i posle dostavkata do bg e okolo 1 sedmizaLordDigital написа:Глава Спукана до сега не съм виждал ,блока може да е - зависи от това колко са били добри предишните маистори. Надали ще има части за 7м във БГ.KoMuHa написа:След днес почна да надува маркучите още повече и вкара вода в маслото засега колата се спича и чака части за да се почне разглабянето на мотора а и идея си нямам на кой да я поверя познатите ми майстори не са отваряли такав мотор досега но това не е критерий надявам се водата в маслото да е от гарнитурата защото ако е спукала блок или глава нз какво ще правя. Интеревъва ме някои има ли някви останали части за 7м-гте или ге. Мерси много за изчерпателните отговори.
П.с. Почва да ми се варти из главата да и слагам 1 или 2jz-gte видях че по 1500-2000$ има цели мотори в ebay
2JZ за 1500 е само едно начало на разходите. Мотора ша е също стар и неизвестен като твоя ,требе да си голем късметлия за да можеш да го купиш и направо качиш. Турбините му требе да се изхвърлят ведната ,защото не влизат във коша (освен ако не се изкриви) и защото са керамични и не стават за никви коне. Хубав турбо КИТ за JZ моторите почва от 500 за свестен колетор! Освен това за JZ ти трябват JZ камбана ,MK4 rear sump oil pan (горна и долна част) ,преходници към motor mounts ,много тежко преправяне на жици и още купчина дреболии които струват хиляди долари...
drugiq variant da ti dam moq dvg koito e v momenta na kolata no tova moje da stane kogato e gotov drugiq a tova ne se znae koga 6te e......
uspeh s na4inanieto
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Коминче бате не са много проектите с такива кошници тези дни но пък за сметка на това тука има един двама дето имат опит с тях.
Не трябваше да караш колата при положение , че надува щото сега вече може и да си си хвърлил парите в коша !!!
Принципно мога да те насоча към един , който е правил такъв мотор съвсем скоро. Но реално за да заприлича на нещо ще ти трябват около 5000 лв. Това са пари само за части за ревизия !!! Няма нови основни елементи , като бутала , валове , клапани и тн. Само лагери , сегменти , гарнитурки , семеринги , помпи , ремъци и тн. влизат в тези пари ! Отделно за майстори .
Също така е много важно да се отбележи , че е хубаво да отвориш мотора преди да поръчваш части ! За да не чакаш по 5 пъти за дреболий , а и да не се окаже , че имаш някой голям и скъп елемент повреден ( като вал , блок , глава и тн ) и да си имаш части за кичене по елхата.
Ако имаш желание ще помагаме ама не си мисли , че за по-малко от 6000-8000 лв. това нещо ще тръгне отново и ще прилича на това , което е било ( 240 коня ). Но пък ако го направиш , като хората можеш да очакваш доста добри резултати!
Реално погледнато ако правиш BMW или MB от този клас автомобил ще ти излезе всичко двойно и тройно по-скъпо така , че не е лоша платформата. Но си е сериозна и си иска инвестиция.
Ако нямаш възможности по-добре не се захващай !
Не трябваше да караш колата при положение , че надува щото сега вече може и да си си хвърлил парите в коша !!!
Принципно мога да те насоча към един , който е правил такъв мотор съвсем скоро. Но реално за да заприлича на нещо ще ти трябват около 5000 лв. Това са пари само за части за ревизия !!! Няма нови основни елементи , като бутала , валове , клапани и тн. Само лагери , сегменти , гарнитурки , семеринги , помпи , ремъци и тн. влизат в тези пари ! Отделно за майстори .
Също така е много важно да се отбележи , че е хубаво да отвориш мотора преди да поръчваш части ! За да не чакаш по 5 пъти за дреболий , а и да не се окаже , че имаш някой голям и скъп елемент повреден ( като вал , блок , глава и тн ) и да си имаш части за кичене по елхата.
Ако имаш желание ще помагаме ама не си мисли , че за по-малко от 6000-8000 лв. това нещо ще тръгне отново и ще прилича на това , което е било ( 240 коня ). Но пък ако го направиш , като хората можеш да очакваш доста добри резултати!
Реално погледнато ако правиш BMW или MB от този клас автомобил ще ти излезе всичко двойно и тройно по-скъпо така , че не е лоша платформата. Но си е сериозна и си иска инвестиция.
Ако нямаш възможности по-добре не се захващай !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта