Toyota Celica 2000 (156 k.s.) vs Opel Calibra (150 k.s.)
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Трудно, скъпо и трошащо се....sskk87 написа:"Diver" bi li dal malko informaciq kak calibrata ti e stanala 170hp?
prosto sled tazi zaguba ot golfa sum se nadahal i.......![]()
Валове, пиджбек, филтър и ремус от генерацията до последното гърне = +20 коня. Цена дебела.... После турбо, олекотен махових, керамичен съединител, 6 скорости и разни други дреболийки +60 коня, Цена пак дебела.....За година и > 20К горе долу стават нещата....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Тва,че опелите ''не са коли'' говори че нищо неразбираш. Всяка кола си има стил и поведение на пътя. Вярвай ми, никога няма да биеш калибра.Калибрата си е точно спортна кола направена за състезания, докато Тойотата е направена с цел гъзария.Селиката е много добра особено Т20. Най ме кефи външната форма и това, че е икономична
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Toyota Celica 2000 (156 k.s.) vs Opel Calibra (150 k.s.)
Здравей колега,CybeR_SurfeR написа:Kolegi sno6ti re6ih da obqsnq na edna Calibra 4e opelite ne sa koli ... uvi za sajalenie ne6tata se obarkaha dosta serioznonapravo me izqde na starta. Nz dali tova se dalji na kakto mi obqsniha "po-dalgata 1-va" ili na tova 4e gumite mi sa "galo6i" no prosto se dvijih postoqnno na 5 metra zad nego
zatova si davam duma pove4e da ne se gonq (i bez tova ne sam koi znae kolko dobar v tova
) vse pak ako ima nqkoi koito da me okuraji i da mi kaje imam li nqkakvi 6ansove sre6tu tazi Calibra /boje moi/ 6te sam mu blagodaren
Пиша ти по повод изказването да " обясниш че Опел не са коли ", с риск да ме разбереш погрешно ще ти кажа че за БЕНЗИНОВИ двигатели Опел са много по-коли от доста други коли говоря като ресурс на самия двигател и като вървеж.Карал съм доста Опел-и имат си слаби тенекии вярно е ама да ми казваш че Опел не са коли извинявай не съм съгласен с теб.Те са доста по-коли от много други зависи какво търсиш.Не се заяждам просто коментирам поста ти пък и за пример както върви една вектра 2.0 136 коня и едно БМВ 150 коня мисля е излишно да казвам така че не ми се вижда чудно оня с калибрата да те е наказал на вървеж.И пак казвам между опел и Тойо винаги бих избрал Тойо ,peace
- CybeR_SurfeR
- Мнения: 132
- Регистриран на: 22 Фев 2008 20:48
- Местоположение: Bulgaria
- slowtraveler
- Мнения: 6176
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
И ако го изпревариш кво ще стане?!?!
Всяка кола с мерак и много $$ може да стане изключително бърза (спомнете си запорожеца-костенурка дето бе направен с два двигателя на Ямаха R1 - общо 300к.с.).
Може да видите във форума на Опел има една Астричка от първите, дето май беше над 500к.с. (човека наистина е маниак)....
Руснаците имат такава мания, да си правят напълно неглиже на външен вид но с много мощни двигатели (например Москвич-Алеко с V12), с единствена цел да 'наказват' някой по-надут отворко с мерцедес или спортно БМВ...
Странното е, че доста хора се палят от това да бъдат изпреварени (особено ако те изпревари москвич) biggrin.gif
Ами човека се е постарал, хвърлил е труд/пари/време, защо да не му върви машинката, независимо какъв модел е..
П.С.: Ето един опел 1969 http://info.drom.ru/tuning/11580/
Извадка от описание на оборудването:
I.C.E. (In-Car-Entertainment — развлекательные системы в машине) :Свист турбин. biggrin.gif
Всяка кола с мерак и много $$ може да стане изключително бърза (спомнете си запорожеца-костенурка дето бе направен с два двигателя на Ямаха R1 - общо 300к.с.).
Може да видите във форума на Опел има една Астричка от първите, дето май беше над 500к.с. (човека наистина е маниак)....
Руснаците имат такава мания, да си правят напълно неглиже на външен вид но с много мощни двигатели (например Москвич-Алеко с V12), с единствена цел да 'наказват' някой по-надут отворко с мерцедес или спортно БМВ...
Странното е, че доста хора се палят от това да бъдат изпреварени (особено ако те изпревари москвич) biggrin.gif
Ами човека се е постарал, хвърлил е труд/пари/време, защо да не му върви машинката, независимо какъв модел е..

П.С.: Ето един опел 1969 http://info.drom.ru/tuning/11580/
Извадка от описание на оборудването:
I.C.E. (In-Car-Entertainment — развлекательные системы в машине) :Свист турбин. biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

spored men ot vsi4ko zavisi
колеги извиняваите , обаче да се казва , че определена марка коли не е кола , е изява на ниска автомобилна култура , всеки автомобилен ентусиаст има любима марка , но това не значи , че другите не са коли. Опел е евтина марка , която е доста здрава и за конете си върви мнооого прилично , но пък за мен е неудобна ! Всяка марка си има плюсове и минуси и да се обобщава така е несериозно. Отностно темата , калибра , вектра и астра с 20хе мотора вървят много , мачкат почти всички 2000 кубикови коли с около 150кс , но специално за селиката мисля , че проблема е в гумите ти и не си стартирал както трябва , отделно , ако на някоя скорост си бил прекъсвач губиш още повече. Иди потренираи малко стартове на полигин или друго удобно място , сложи хубави гуми , сменяи скоростите в оптималния вариянт - малко преди прекъсвач , но в никакъв случаи не е добре да го удряш , защото колата забива муцуната и се губи време. Другия момент е опела да не е бил сток - може да е с чип и по добър въздушен филтър което също е предимство .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Да ми кажеш само Калибрата в кое състезание се е състезавала ?Bodyguard написа:Тва,че опелите ''не са коли'' говори че нищо неразбираш. Всяка кола си има стил и поведение на пътя. Вярвай ми, никога няма да биеш калибра.Калибрата си е точно спортна кола направена за състезания, докато Тойотата е направена с цел гъзария.Селиката е много добра особено Т20. Най ме кефи външната форма и това, че е икономична
Щото Селиката е била шампион във WRC ! Пък и не само там.
Калибрите не са лоши ама чак пък състезателни

Селика се прави от 70-те , а Калибра от 89-та . Реално доста разлики има в полза на Селика !
Който иска да сравнява :
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Calibra
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта