Проблем с тока Корола Е11
Проблем с тока Корола Е11
Здравейте, става въпрос за Корола Е11 98год. 1.3 4EFE двигател. От скоро се наблюдава следното - колата си покачи оборотите на свободен ход (според мен са 800, стрелката на оборотомера е на чертичката под 1000об., преди показваше долната чертичка), и вечер когато двигателя е запален и само светлините са консуматор, при подаване съвсем леко на газ както светлините така и осветлението на таблото светла малко по-ярко. Като се остави на свободен ход леко се затъмняват. Разликата е много малка, но се забелязва. Някой ако има идеи от какво се получава това да пише. Благодаря ви.
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Няма фабричен дефект. Просто си сменете акумулаторите. И при мен се наблюдаваше същото, но след като смених акумулатора нещата заспаха. Само за инфо, акумулатора го смених, когато стана на 8 години и започна да не ми държи ток. Иначе за оборотите, както е писал колегата е нормално.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Мултицетите са безценни...Последно в КОНРАД ги раздаваха на 5лв има няма... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifbelchilov написа:Абе бате какв ти специалист ,един мултицет и мериш .Какво му е специалното (все накой в махалата ще му се намира един уред )sashoskiora написа:Нормално е да се повишат оборотите при по студено време,но ви съветвам да си проверите зареждането на алтернатора при специалист

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
друго си е специалиста laugh.gifdiver написа:Мултицетите са безценни...Последно в КОНРАД ги раздаваха на 5лв има няма... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifbelchilov написа:Абе бате какв ти специалист ,един мултицет и мериш .Какво му е специалното (все накой в махалата ще му се намира един уред )sashoskiora написа:Нормално е да се повишат оборотите при по студено време,но ви съветвам да си проверите зареждането на алтернатора при специалист

в конрад имат поне няколко вида

В конрад има доста други глезотийки! Между другото от там си взех един мултицет за 6 кинта! Белчилов , кога може да ми го измериш! Че аз си го взех за авторитет biggrin.gifmitoko написа:друго си е специалиста laugh.gifdiver написа:Мултицетите са безценни...Последно в КОНРАД ги раздаваха на 5лв има няма... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifbelchilov написа:
Абе бате какв ти специалист ,един мултицет и мериш .Какво му е специалното (все накой в махалата ще му се намира един уред )![]()
в конрад имат поне няколко вида
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
вземаш мултицета,нагласяш го да ти мери право напрежение,едната от сондите общата(обикновено е отбелязана с ком от комън-общ) слагаш на минуса на батерията а плюсовата сонда на плюса(иначе ще ти покаже обратен поляритет а евтините мултицети доста често при свързване обратно мерят грешно)и мериш,при незапален двигател напрежението трябва да ти е около 11,5 до 12,5 волта,след това помолваш някой да ти завърти стартера и мериш напрежението по време на развъртане(това се прави за да се разбере дали акумулатора е читав при натоварване),не трябва да ти пада повече от 9,5-10 волта,след това при запален двигател мериш напрежението-трябва да е около 13,8-14,2 волта-това показва 4е алтернатора ти зарежда нормално..след това включваш дълги и къси и пак мериш ,не трябва да ти пада пове4е от 13,5 волта-това показва изправна работа на реле-регулатора и накрая гасиш двигателя ,откачваш плюсовата клема от акумулатора и включваш уреда да мери прав ток(не забравяй да смениш сондата на клемата за мерене на ток) и отчиташ-не трябва да ти дърпа пове4е от 100 мА иначе акумулатора ще ти се разрежда..тва е в общи линии съвсем просто е
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 7 госта