*FUN* Познай кой е това?
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Днес колата мина успешно регистрацията в КАТ, вече си има номера и талон, платени са всички необходими данъци и такси и с това сагата покрай Супра N3 почти завършва! Сега само остава да се добере до Флоренция и това е! Идеята колата да се закара до Италия е по-подходящата поради няколко причини:
1. Пънки е там през по-голямата част на годината, има необходимите инструменти и условия за да разглобява и сглобява всичко, което му попадне в ръцете.
2. По-големите и тежки части (двигател, съединител, скоростна кутия, кардан, диференциал) ще са за него като част от настоящите и бъдещите му проекти, а такива обемисти и тежки неща трудно биха се изпратили до Италия.
3. Когато се изнесе цяла и регистрирана кола, митничарите не могат да се заядат за нищо, не се дължат мита и такси, а ако пратиш само двигател, или други части, митничарите ще направят основателни постъпки за плащане на мита и т.н. Предполагам, че когато от колата се свали всичко необходимо и купето се предаде в някоя морга за претопяване, ще се издаде сертификат срещу който в България колата ще може да се обяви за бракувана и унищожена.
Според мен това са основните причини за тази афера, ако Пънки има още аргументи, може да ги сподели!
1. Пънки е там през по-голямата част на годината, има необходимите инструменти и условия за да разглобява и сглобява всичко, което му попадне в ръцете.
2. По-големите и тежки части (двигател, съединител, скоростна кутия, кардан, диференциал) ще са за него като част от настоящите и бъдещите му проекти, а такива обемисти и тежки неща трудно биха се изпратили до Италия.
3. Когато се изнесе цяла и регистрирана кола, митничарите не могат да се заядат за нищо, не се дължат мита и такси, а ако пратиш само двигател, или други части, митничарите ще направят основателни постъпки за плащане на мита и т.н. Предполагам, че когато от колата се свали всичко необходимо и купето се предаде в някоя морга за претопяване, ще се издаде сертификат срещу който в България колата ще може да се обяви за бракувана и унищожена.
Според мен това са основните причини за тази афера, ако Пънки има още аргументи, може да ги сподели!
ta znachi: tochno poradi fakta che shte slagam 2JZ dvigatelya v italianskata supra, iskam da sloza kutiyata kardana i diferenziala ot supra N3, koito sa samo na 185,000km, a ne na 550,000km! i nyamat nito tech nito nishto. moyata skorostna kutiya ima veche techove na maslo ot garniturite, koeto znachi edno-tezko razglobtavane i smyana na garnituri, a taka samo myatam kutiyata na supra N3 i vsichko e ok!ALTEZZA написа:iasno.
edin vapros za Punki, kakvo ste pravish sas Suprata det e veche v Italia, ste i slagash li 2JZ dvigatelia ili sega s tozi donor ste ia pravish s 5M turbo dvigatel?
po-lesno e taka, vmesto da karam chasrkove ot ednata kum drugata durzava.
otdelno, sus izvestnoto si minalo, tazi kola tryabvashe da se izchisti, za da si nyamame problem s miliziyata, i tochno tova i napravihme poslednite 3 sedmici, a i da dokaza na NEVERNICITE, che tazi kola, sled 13 godini stoene, s kapinov hrast vutre, s pluh v auspuha, s mravunyatk, i shturzi, otnovo moze da radva kaktom okoto taka i uhoto.... biggrin.gif

ta takiva mi ti raboti!
inache ECU-to i kabelite na 2JZ-to sa otdavna gotovi za slagane, i veche znam vseki edin ot 120-te pina, za kakvo e! blagodarenie na diagramite na G-n Altezzov, za koito BEZKRAINO mu blagodarya!


za proekta shte vi durza v techenie. Mislya da preboyadisam suprata v italia, za koeto dnes s G-n Heki, zakupihme nuznite boi, lakove i vtvurditeli, cveta e metalik sivo-sresbrist, (prilicha na cveta na supra N3).
taka che ochakvaite vkliuchvane za tezi novosti v nai-kratuk srok!
pozdravi,
punkara


- Прикачени файлове
-
- supra N3.jpg (117.77 KiB) Преглеждано 3401 пъти
-
- supra N3-2.jpg (94.74 KiB) Преглеждано 3401 пъти
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Zna4i misiqta "Spasqvaneto na rednik Rajan" e prikliu4ena!
Tova deto Punky i komaniq sa go napravili se kazva vru6tane kum jivot na Supra s minimalni 6ansove za po-nata6no su6testvuvane! I ne samo tova, no i izlizane ot neligitimno minalo, t.e. zakonna registraciq i edno novo na4alo, koeto samo po sebe si e prerajdane. biggrin.gif
Stiga s liri4nite otkloneniq. Punky kaji ot kakva kolasa sa djantite na Supra N3. Mnogo me kefqt takiva old school rims!
Abe za6to q nari4ate N3?!?

Tova deto Punky i komaniq sa go napravili se kazva vru6tane kum jivot na Supra s minimalni 6ansove za po-nata6no su6testvuvane! I ne samo tova, no i izlizane ot neligitimno minalo, t.e. zakonna registraciq i edno novo na4alo, koeto samo po sebe si e prerajdane. biggrin.gif
Stiga s liri4nite otkloneniq. Punky kaji ot kakva kolasa sa djantite na Supra N3. Mnogo me kefqt takiva old school rims!

Abe za6to q nari4ate N3?!?

Последно промяна от Japanese_fever на 02 Окт 2005 00:07, променено общо 1 път.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
men ako me pitash triabva da sa na Lorda N1, Punkara N2, Xeku N3 i chak togaz tazi pod N4punkara написа:
ami moyata e supra N1, posle tazi na heki, tya e supra N2, i sega tazi e... logichno supra N3.... biggrin.gif![]()
djantite sa si nemski, aftermarket, 15x7 offset 21

btw, ti koga se pribirash kam Italia?
->
HAHAHAHAAA... Май са ти дошли в повече постоянните бъзициpunkara написа:... a i da dokaza na NEVERNICITE, che tazi kola, sled 13 godini stoene, s kapinov hrast vutre, s pluh v auspuha, s mravunyatk, i shturzi, otnovo moze da radva kaktom okoto taka i uhoto.... biggrin.gif![]()
ta takiva mi ti raboti!


Много се връзваш на бъзици, в които присъства думата тойота


Пристигна ли благополучно?
sorry za instumentite Bad Dog, stanalo e greshka, sled taya saga v BG 3 sedmici, nakraya mnogo neshta mi se subraha, i sum propusnal...
a sega THE NEWS:
v petuk sledobed vkarah Supra N1 v edna boyadsjiiska kamera i furna, oblepih ya i ya boyadisah celi 4 ruce! stana mnogo gotina, a sega v ponedelnik sutrinta pruskam laka, i posle 1 chas pechene na 70 gradusa, i shte snimam i shte sloza snimki!
sled dulgo razmishlenie, reshih da boyadisam bronite i stranichnite laisni, v sushtiyat cvyat, shtot vecherta predi boyadisvaneto vidyah na neta edna byala supra s chernite laisni, i ne mi haresa, i tui kato noviyat cvyat e svetul-srebrist, reshih che shte e po-dobre da gi prusna i tyah, i taka i napravih!
ochakvaite snimki mnogo skoro,
pozdravi,
punky
a sega THE NEWS:
v petuk sledobed vkarah Supra N1 v edna boyadsjiiska kamera i furna, oblepih ya i ya boyadisah celi 4 ruce! stana mnogo gotina, a sega v ponedelnik sutrinta pruskam laka, i posle 1 chas pechene na 70 gradusa, i shte snimam i shte sloza snimki!
sled dulgo razmishlenie, reshih da boyadisam bronite i stranichnite laisni, v sushtiyat cvyat, shtot vecherta predi boyadisvaneto vidyah na neta edna byala supra s chernite laisni, i ne mi haresa, i tui kato noviyat cvyat e svetul-srebrist, reshih che shte e po-dobre da gi prusna i tyah, i taka i napravih!
ochakvaite snimki mnogo skoro,
pozdravi,
punky

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта