Липса на мощност при Celica 1.8 143hp, 2001г.
Zdraveite na vsi4ki.Onzi den si kupix celica 2000g. 1.8 143 konq.o6te kato q vzex mi svetna lampata za gre6ka(jultiq kran),no maxnax akumolatora i se iz4isti,da no ne za dalgo.pravix i diagnostika i vsi4ko be6e mn dobre,s izklu4enie na tva 4e 4-ti cilindar ne raboti dobre,a kato svetne lampata ot4ita 4e vaop6te ne raboti.smenihme i sve6tite.zna4itelno po dobre rabote6e,no po kasno pak svetna lampata.sled tova i smenix bobinite na 1-vi i 4-ti cilindar i pak se poopravi no q ose6tam 4e e vapros na vreme da se preebe pak.i mn me e qd 4e nqma6e kak da q zamerq dali 6te dade 4e ve4e problema e v 1-vi cilindar,ako e taka super no ako ne .................
daite nqkakva ideq
mersi predvaritelno
daite nqkakva ideq
mersi predvaritelno
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Имам предвид думите ти:neron8205 написа:...kakvo ima6 vpredvid?
Когато диагностичната апаратура 'отчете' нещо, тя генерира 'код на грешката', т.нар. DTC Error Code. Напр. най-честата грешка, когато не работи добре някой от цилиндрите е P0300 Random Cylinder Misfire Detected и P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected - прекъсване в 4-ти цилиндър. Ако само това е грешката, почваш по реда: свещ, DIS бобина, кабели, букси, инжектор, MAF, налягане на горивото, вакуумна система, температурен датчик, клапани, ECU ... общо взето това е грешка оказваща неравномерна работа (пропуски) на запалването в съответния цилиндър. Ако е нещо от рода на P1300-1315, Igniter Circuit Malfunction - тогава направо започваш от бобината. Диагностиката помага за да не се луташ и сменяш наред.pravix i diagnostika i vsi4ko be6e mn dobre,s izklu4enie na tva 4e 4-ti cilindar ne raboti dobre,a kato svetne lampata ot4ita 4e vaop6te ne raboti
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Това е най-вероятно грешката - P0300 Random Cylinder Misfire Detected и ако е било за 4-ти цилиндър - P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected.neron8205 написа:...kaza 4e pi6e"mised fire............"-lipsa na iskara na 4 cilindar...
Неприятното е, че това е по-скоро резултантна констатация на ЕКУ-то, че има пропуски в запалването и единствено посочва съответния цилиндър. Изглежда трябва да караш по метода на изключването, както вече си почнал - сложи нови свещи, размени бобината с някой друг цилиндър (но пък тогава ти трябва пак диагностика да видиш дали се е променил номера на грешката), и ако не помогне започваш по-реда - проверка на кабелите и буксите, почистване и пръскане с контактен спрей, размяна на инжекторите с някой друг цилиндър (и пък диагностика да видиш дали се е променил номера на грешката), почистване на MAF, проверка налягането на горивото, всички маркучета на вакуумната система, температурния датчик, хлабини на клапани, VVTi активатор и накрая ECU.
Всъщност, най-добре и Altezza да се намеси, че има огромен опит и може направо да каже, кое от тези неща е най-вероятно.

kolega blagodarq ti.v petak 6te q karam na diagnostika,no kakto ve4e napisah az sam i smenil sve6tite i sam razmenil bobinite.
za injektorite i drugite raboti ne vqrvam da e ,za6toto dokato e stydena raboti perfektno i kato pozagree zapo4va da prekasva az q use6tam to ne e mnogo.ta za tova si mislq 4e e ot bobinite
ima6 li prdstava kolko struvat novi i vtora raka?
za injektorite i drugite raboti ne vqrvam da e ,za6toto dokato e stydena raboti perfektno i kato pozagree zapo4va da prekasva az q use6tam to ne e mnogo.ta za tova si mislq 4e e ot bobinite
ima6 li prdstava kolko struvat novi i vtora raka?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта