За едно Легаси турбо
За едно Легаси турбо
Здравейте,
Харесал съм си едно Легаси турбо - та те това http://www.subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=71
Някой да знае нещо повече за историята на точно този автомобил?
Че градското ми возило, вече от всякъде взе да се скапва, милото, а за това Легаси поне части ще намирам много по-лесно...
Харесал съм си едно Легаси турбо - та те това http://www.subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=71
Някой да знае нещо повече за историята на точно този автомобил?
Че градското ми возило, вече от всякъде взе да се скапва, милото, а за това Легаси поне части ще намирам много по-лесно...
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: За едно Легаси турбо
Косуарт сектант да турбинира субару - може да го направи надежно ,че да издърпа коси-то на въже неколко пъти ама до тамproscrip написа:Здравейте,
Харесал съм си едно Легаси турбо - та те това http://www.subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=71
Някой да знае нещо повече за историята на точно този автомобил?
Че градското ми возило, вече от всякъде взе да се скапва, милото, а за това Легаси поне части ще намирам много по-лесно...

Иначе на сериозно ,чужди салоделки за градски коли - забррави!

Много измъчен вид има горкото, от друга страна турбокола 4х4 за 6к читава трудно ще намериш...Ако окачването и трансмисията не са в плачевно състояние на тез пари си заслужава. Само разхода малко ме съмнява да е 15. Мойто не беше турбо и в София си ги лапаше.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Мен за дърпане не ми трябва - аз и едва ли много ще я карам над 3к оборота, просто не мога да се кача вече на атмосферен бензин, да не говорим атмосф. дизел - свикнал съм с въртящия момент, коне не ми трябват, нито обороти. Колкото и странно да ви се струва. Просто съм фен на марката, а и 4х4 си е друго, а точно за този двигател знам, че достатъчно здрав, гледам няма теглич, което не значи, че е нямала... но пак е по-добре. Като няма корола 4х4 турбо....
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ако намериш - непременно ми пусни ЛС! почти всички такива коли минават през мен и им знам кусурите. старото легаси турбо е ЖЕЛЕЗЕН автомобил - стига да няма простотии по него. двигателят му е възможно най-здравият субару боксер, тотално презапасен. и върви на пушка. 2.0 турбо боксер е верният избор
мога да разпитам за едно такова, с двигател от импреса турбо е. но едва ли ще искат да го продадат. има още едно, с турбина от STi - и него едва ли ще искат да го продават. който си купи легаси турбо - не иска да го продава 


status: за БАН
женщин люблю – удивительный факт
Поршни НЕ ТРОГАТЬ! Понижать или прокладкой (плохая идея) или поршни нормальные поставить (хорошая идея). Почему это клапана не прокатят? ГБЦ вообще можете не трогать, на турбо моторе это самое безп .
Последно промяна от kokoVmaxa на 26 Дек 2009 14:33, променено общо 2 пъти.
Ходих да го гледам и купувам направо - още преди 20 дена, но не се оказа моята кола, просто не им пасна след промените, макар много да се двоумих и дори още да се двоумя - но нямам нито време, нито гараж сега да го преправям след като го взема - а така не мога да си я карам за всекидневна кола, каквато ми беше идеята. Двигателят е много добре, да не кажа отличен - единствено заради това, че все пак е на години, както и трансмисия и окачване, има един скъсан тампон на скоростната кутия, удряна е отпред в ляво, не знам колко е било сериозно, а и мен не ме интересуваше - за тази цена и тази кола, все пак за бъдещите мераклии - мигача е сменян, кората е пукната и по калника долу е тръгнала леко ръжда, явно не било оправено много добре, салона е добре, някой друга пукната пластмаса, отзад липсва чистачката, барабар с мотора, което на мокър път си е проблем, щото е комби, кората е счупена на петата врата - но се лепи, звука от проходните гърнета е интересен вътре в колата, керамиката се кара почти като нормален съединител, но не е за всекидневно и градско каране, предполагам от това е и заминал съвсем тампона на скоростната кутия, според мен тормози и скоростите като цяло керамиката, щото купето никак не е леко. Колата върви след 3800 оборота, като след 4000 - излита, наистина вървенето във високите обороти няма нищо общо със сток легасито - 200 коня което е, но пък тази до 3800 е доста по-тромава от варианта с фабрична турбина, която пък не смогва във високите обороти.
Отзад диференциала е стандартния за легасу турбо - ЛСД 3.9
Като цяло колата е за човек, който ще и се накефи така както е направена. Със сигурност ако се кара до към 3000 - 3500 оборота ще дава разход градско почти като атмосферка 2.0 - сиреч към 12.5-13/100 на това купе, извън градско - момчето каза 9 при 130 средно и съм склонен да му вярвам - но истината е, че трудно ще се докара такъв разод след като чоуш два пъти блоуофф-а
Отзад диференциала е стандартния за легасу турбо - ЛСД 3.9
Като цяло колата е за човек, който ще и се накефи така както е направена. Със сигурност ако се кара до към 3000 - 3500 оборота ще дава разход градско почти като атмосферка 2.0 - сиреч към 12.5-13/100 на това купе, извън градско - момчето каза 9 при 130 средно и съм склонен да му вярвам - но истината е, че трудно ще се докара такъв разод след като чоуш два пъти блоуофф-а

то си пише в субару форума и в тунинг форума какво и е правено още, колкото до разхода това е за Пловдив - няма много общо със софийския трафик, а разликата между турбо кола 2.0 и атмосферен на купе тон и полвина е не повече от литър, това до определени граници, в които влиза и сток легаси турбо,форустър турбо и старите импреци врх - става въпрос за нормално каране - дори по документи си спомням, че форустър турбо го дават под 0.8-0.9 повече да дърпа на 100 от 122 или 125 кс.
А това че е 4х4 си влиза в сметката - никой не ти казва, че харчи колкото карина или селика с 2.0 двг на предно.
А това че е 4х4 си влиза в сметката - никой не ти казва, че харчи колкото карина или селика с 2.0 двг на предно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта