CJ's AE86 project
тоя тип помпи мисля че оригинално са някакви дърти ягуари от 70сете като приложения.
мисля си по голяма помпа 0.75 - с малко по дълго рамо на ръчната??
упгрейт на задните апарати?
http://www.raceparts-direct.com/product ... +Cylinders
нон интегрейт резервоар.
бтв 0.625 ги ползват като приложения за дву помпови спирачни системи без серво,,,,и явно работи за две колела,,,освен да има значение дали я натискаш с крак...
мисля си по голяма помпа 0.75 - с малко по дълго рамо на ръчната??
упгрейт на задните апарати?
http://www.raceparts-direct.com/product ... +Cylinders
нон интегрейт резервоар.
бтв 0.625 ги ползват като приложения за дву помпови спирачни системи без серво,,,,и явно работи за две колела,,,освен да има значение дали я натискаш с крак...
Днес сложих бързата кормилна рейка. Преди да я монтирам я модифицрах като добавих още 2 зъба.
Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг. Все още не съм тествал сетъпа подробно, но със сигурност значително се увеличи усилието, необходимо за въртене на волана.
Ще трябва да редувам дрифтинга с фитнес
Quaife quick steering rack (извинявам се, но не направих сниммки от монтажа):





Quaife quick steering rack (извинявам се, но не направих сниммки от монтажа):
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Тъкмо се връщам от малко среднощтни тестове 
Воланът е действително по-стегнат и чувствителен, а оборотите от пълен ляв до пълен десен (или обратно) са 2,5. Все още не мога да преценя дали съм постигнал по-голям ъгъл на завиване, защото не я замерих със сток рейката. Сякаш има мъничко увеличение.

Воланът е действително по-стегнат и чувствителен, а оборотите от пълен ляв до пълен десен (или обратно) са 2,5. Все още не мога да преценя дали съм постигнал по-голям ъгъл на завиване, защото не я замерих със сток рейката. Сякаш има мъничко увеличение.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Е тез работи са ясни ,амаа със вратите на преде тества ли?cj написа:Тъкмо се връщам от малко среднощтни тестове
Воланът е действително по-стегнат и чувствителен, а оборотите от пълен ляв до пълен десен (или обратно) са 2,5. Все още не мога да преценя дали съм постигнал по-голям ъгъл на завиване, защото не я замерих със сток рейката. Сякаш има мъничко увеличение.

Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...

...
рамената който се захващат на нрца/рца и кормилните пръти--- при модели с хидравлична рейка са по къси,,,дават 17% по голям ъгал+ по бърза рекация= до сегашния ъгъл който имаш все едно да ти стане
2.08 -вътренето,,,а останалите 0.42 ти отварят повече,,,
конверсията е болт-он...
аз съм с такива, сметам че от 3.7 ход съм с 3.07 за същия градус.
2.08 -вътренето,,,а останалите 0.42 ти отварят повече,,,
конверсията е болт-он...
аз съм с такива, сметам че от 3.7 ход съм с 3.07 за същия градус.
LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...
cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Нещо ми се губи как със пилене може да се достигне подобен ефект като ползването на Spacers?bad_dog написа:LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.


като струговаш края, така че да влиза леко(5мм) в рейката.LordDigital написа:Нещо ми се губи как със пилене може да се достигне подобен ефект като ползването на Spacers?bad_dog написа:LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.
С шайба остава много малко резба.
- Прикачени файлове
-
- DSC00665.jpg (18.66 KiB) Преглеждано 3514 пъти
Наскоро смених корона и пиньон на диференцияла с "TRD 4.778 final gear set". Все още не съм тествал колата както си му е реда, но сякаш е по-добре. Позапълниха се някои дупки в "power band"-а. Като понатрупам впечатления ще пиша пак.
- Прикачени файлове
-
- TRD 4.778 final gear set
- 145a_1.jpg (13.39 KiB) Преглеждано 3489 пъти
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Снощи си карах колата малко "по-подробно". По-късия диф ми допада - хем разликата не е толкова голяма в цифри, хем се чувства. Пробвах няколко трасета и ме кефи. Изглади се паурбанда и по-бързичко се пълни оборотомера.
Само дето пак има нещо механически нередно - след кратко карана се появи скърцане. Най-осезаемо е при скорост от около 70 км/ч - направо като ултрасоник действа.
Над 90-100 пък почти не се чува. Нови лагери, нов шпер, нова корона, пиньон, хубаво масло - какво повече иска...
При дрифт в завой също се разскърца.
Да му се невиди, пак ще играят човекочасове в бокса... надявам се да успея да го оправя до мероприятието в Пловдив.
Само дето пак има нещо механически нередно - след кратко карана се появи скърцане. Най-осезаемо е при скорост от около 70 км/ч - направо като ултрасоник действа.




Да му се невиди, пак ще играят човекочасове в бокса... надявам се да успея да го оправя до мероприятието в Пловдив.

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Днес ще му източа/проверя/сменя маслото - макар, че ме съмнява от там да проличи проблем. След това ще извадя дифа и ще го тествам как е регулиран.
ПС: Краси, диффа го сглобяваха някъде в София - там където е сглабян на червената Тойота на Тошко. Не знам дали е същият майстор, който е регулирал и твоя.
ПС: Краси, диффа го сглобяваха някъде в София - там където е сглабян на червената Тойота на Тошко. Не знам дали е същият майстор, който е регулирал и твоя.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта