Липса на мощност при Celica 1.8 143hp, 2001г.
Липса на мощност при Celica 1.8 143hp, 2001г.
Здравейте колеги,
Имам кофти проблем с кофти симптом и с ужасно много причини за този симптом.
Имам автомобила от началото на юни. В началото вървеше много добре. След известно време, като натисна газта по-силно, в момента на ускорение се усещаше един спад на мощност за около секунда и след това отново си набира нормално.
Реших, че проблемът е от съединителя. Реших, че преплъзва когато го натоваря.
Това започна все по-често да се проявява и сега е почти перманентно. През цялото време колата е като "спъната". Като натисна газта и се усеща мудността и от време на време, при по-високи обороти "отпушва", но за кратко (1-2 секунди).
Както казах, мислех, че е съединител, но сега когато проблемът се проявява почти през цялото време, виждам, че при натисната газ почти до края (би трябвало колата доста по-бързо да се изстреля) всъщност колата набира бавно, но и оборотите се качват бавно. Ако беше съединител смятам, че оборотите трябваше да са високи.
Простете ако съм казал някоя глупост, не съм професионалист и именно затова се обръщам към по-разбиращите за идея и съвет.
Може би трябва да я закарам в сервиз, но проблемът ми се струва доста странен и труден за "хващане", което предполага, че сервиза трябва да е специализиран. А просто не искам да стъпвам в ТМ Ауто..
Автомобилът е Toyota Celica 1.8, 143 hp, 2001 година, 6-степенна механична скоростна кутия.
Две следмици след като я взех смених въздушен филтър, маслен филтър, филтър на климатика, маслото в двигателя, задните накладки. Горивен филтър не съм сменял, защото майстора каза, че горивния филтър и горивната помпа се намират в резервоара, животът на горивния филтър е колкото на горивната помпа и се сменят заедно.
Благодаря предварително на всички, които ще се занимаят с моя проблем.
И наздраве. :)
Имам кофти проблем с кофти симптом и с ужасно много причини за този симптом.
Имам автомобила от началото на юни. В началото вървеше много добре. След известно време, като натисна газта по-силно, в момента на ускорение се усещаше един спад на мощност за около секунда и след това отново си набира нормално.
Реших, че проблемът е от съединителя. Реших, че преплъзва когато го натоваря.
Това започна все по-често да се проявява и сега е почти перманентно. През цялото време колата е като "спъната". Като натисна газта и се усеща мудността и от време на време, при по-високи обороти "отпушва", но за кратко (1-2 секунди).
Както казах, мислех, че е съединител, но сега когато проблемът се проявява почти през цялото време, виждам, че при натисната газ почти до края (би трябвало колата доста по-бързо да се изстреля) всъщност колата набира бавно, но и оборотите се качват бавно. Ако беше съединител смятам, че оборотите трябваше да са високи.
Простете ако съм казал някоя глупост, не съм професионалист и именно затова се обръщам към по-разбиращите за идея и съвет.
Може би трябва да я закарам в сервиз, но проблемът ми се струва доста странен и труден за "хващане", което предполага, че сервиза трябва да е специализиран. А просто не искам да стъпвам в ТМ Ауто..
Автомобилът е Toyota Celica 1.8, 143 hp, 2001 година, 6-степенна механична скоростна кутия.
Две следмици след като я взех смених въздушен филтър, маслен филтър, филтър на климатика, маслото в двигателя, задните накладки. Горивен филтър не съм сменял, защото майстора каза, че горивния филтър и горивната помпа се намират в резервоара, животът на горивния филтър е колкото на горивната помпа и се сменят заедно.
Благодаря предварително на всички, които ще се занимаят с моя проблем.
И наздраве. :)
Toyota Celica T23 1.8 VVTi 143 hp, 2001 г., 6-степенна механична скоростна кутия
Нямам представа дали има катализатор. Грам не разбирам от автомобили и дори не знам как изглежда, така че и да гледам под капака е все едно.
Така или иначе колата ще ходи в сервиз, защото какъвто и да е проблема - аз не мога да го реша, не мога да сменя това което причинява проблема..
Ако можете да ме ориентирате за някой добър сервиз, в който майсторите наистина разбират от Toyota, а не са поправяли цял живот голфове и жугили, ще съм много благодарен.
Така или иначе колата ще ходи в сервиз, защото какъвто и да е проблема - аз не мога да го реша, не мога да сменя това което причинява проблема..
Ако можете да ме ориентирате за някой добър сервиз, в който майсторите наистина разбират от Toyota, а не са поправяли цял живот голфове и жугили, ще съм много благодарен.
Toyota Celica T23 1.8 VVTi 143 hp, 2001 г., 6-степенна механична скоростна кутия
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Пък после ела при мен, за да ти махна задръстения катализатор и да ти сложа нов.
Последно промяна от Uncle Dido на 14 Сеп 2008 04:42, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Колата е с две ламбда сонди - невъзможно е да се 'запуши' катализатора и втората сонда да не отчете грешка, освен ако не е премахната.Kiki написа:... и симптом на запушен катализотор...
1ZZ-FE е с DIS, остават свещите. макар че ме съмнява. По-скоро е нещо по горивото или MAF.Кабели и свещи
А може би вече му е 'бавна' на колегата.


И аз съм на това мнение. Ако не се оправи след почистването на MAF замери налягането на горивната помпа. Подобен проблем имах с Brava-та. Там се оказа запушен катализатор..но щом твоята е с 2 ламбда сонди наистина е логично да ти е отчело грешка вече. btw какво и даваш да пие може да се окаже и пиклив инжектор.горивото или MAF
Avensis 7A-FE
Давам й да пие само от OMV и от Лукоил (95 безоловен). Утре ще пробвам Шел да видим дали ще има разлика.
Ако не - другата седмица съм на диагностика и ще видим. :)
P.S. Никаква грешка не отчита. Поне не светва жълтия кран на таблото (освен когато паля, разбира се) - мисля, че това е индикацията за грешка.
Ако не - другата седмица съм на диагностика и ще видим. :)
P.S. Никаква грешка не отчита. Поне не светва жълтия кран на таблото (освен когато паля, разбира се) - мисля, че това е индикацията за грешка.
Toyota Celica T23 1.8 VVTi 143 hp, 2001 г., 6-степенна механична скоростна кутия
- toyoda_nippon
- Мнения: 108
- Регистриран на: 11 Май 2008 20:08
- Благодарил/а: 3 пъти
Имам подобен проблем,тъкмо мислех да искам съвет. Зле съм с нивото на познание, та се извинявам ако пиша глупости. Чувствам,че королата ми няма мощност на ниски обороти,на високи като че ли наистина е по-добре. В крайна сметка преди няколко дни на път светна жълтия кран за проблем в двигателя. Отидох в сервиза,закачиха я и отчетоха грешка-ламбда сонда. Изчистиха грешката и ми казаха ако пак светне индикатора,пак да отида при тях и ако грешката се потвърди,ще сменят сондата. Проблемът ми е ,че след два месеца ми изтича гаранцията и след това
По добре известния закон лампата ще светне след два месеца и пет дни и тогава ми пада главата..

-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта