Не знам каква е разликата в двете запалителни системи. Възможно е от мотора 4Е-FЕ да е "изцедена" по-голяма мощност за неговите възможности и т.н. Всичко е взаимно свързано и накрая сметките са показали, че свещта трябва да бъде двуелектродна.PESHO OT MARS в друга тема написа:... незадоволителната тишина относно електрическия товар който представляват двуелектродните свещи ...
Японеца няма напразно да сложи лепенка на моторите 4Е-FЕ за забрана на използване на едноелектродни свещи. Явно има основателна причина за това. В упътването за 4Е-FЕ са посочени само два вида свещи, като двата вида са двуелектродни, т.е. няма вариант за едноелектродна свещ. Също така не си обяснявам защо при Авенсис 2.0 бензин от същата година препоръчват същите свещи, но по-студени с 1 число.