-
Gamer4etoCS
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29 Авг 2008 18:11
Мнение
от Gamer4etoCS » 29 Авг 2008 18:31
Колата е Mini ONE D 1.4 d4d разработката на двигателя е съвместна на бмв и тойота.Колата е нов внос и си работеше добре само, че се запуши горивния филтър и го сменихме даже два оказа се че в резервоара има мърсотия която се е смесила с дизеловото гориво.Измихме резервоара и го подсушихме, но горивната помпата е засмукала въздух и двигателя не пали.Обезвъздушихме дюзите пръскахме със специален спрей за запалване сменяхме филтъра но common rail-а не може да се прочисти от въздух и колата не пали .Проверихме помпата в резервоара и горивно-нагнетателната но явно не е в тях проблема .Резервоара е пълен .Чакам съвети

Gamer4etoCS
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 29 Авг 2008 23:46
Като пробваш да палиш има ли нафта под налягане на дюзите ?
Bass_Man
-
Gamer4etoCS
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29 Авг 2008 18:11
Мнение
от Gamer4etoCS » 31 Авг 2008 12:54
Пичовете от сервеза говорят че колата палела без никакви спрейове и тн само като запушиш маркучето за излишната нафта.Какво значи това
Gamer4etoCS
-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 01 Сеп 2008 00:06
Gamer4etoCS написа:Пичовете от сервеза говорят че колата палела без никакви спрейове и тн само като запушиш маркучето за излишната нафта.Какво значи това
абе трябва да се обезвъздуши кат хората колега. Никакви спрейчета няма да помогнат...четенето на тантри също...намери от къде да развиеш нафтопровода някъде на по-високо и ще тръгне пущината...
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot], Vasetonet и 1 гост