juri_galev написа:Ще те послушам просто не виждам и аз смисъл в този автомобил доста има рабата прав си а просто парите ги няма на куп аз ако ги имах парите на куп и за реставрация щях направо да си взема някоя потдържана

мерси
ot taya celica, osven djantite, i chohalcheto na skorostniyat lost, drugo ne vizdam da e interesno...
ako iskash takuv tip celica, ima edna v dvizenie v Lozenez, Heki moze da ostavi belezka na kolata, ako se ineteresuva choveka da ya prodava, shte ti zvunne!
imashe oshte edna taka chervena s gazova sistema v obelyane, pri onya s hidravlchniyat serviz, i dvete cressidi, zena mu ya karashe.
ako iskash AE86 ima edna za prodan v Karlovo, tryabva da proverya da ti pratya edin telefon, choveka shte te svurze!
tiya celici imat tchno 2 interesni varianta:
ednata e s 4A-GE dvigatel 1.6
drugata e 18R-G dvigatel 2.0
povecheto v BG sa s 1.6 2T-B dvigatel, 86kc, i ne si zasluzava da gi pravish.
purvite dve shte poznaesh po fakta che imat zadni diskovi sprachki, a ne barabanni, oshte kato ya vidish na ulicata.
tozi model deto si nameril e vtorata generaziya ot 84g. nagore, prednite farovete im se zatvaryat nazat i nagore, i nyamat kapaci, i sa malko po-smeshni...
po princip ima chasti da napravi chovek ultra moshten turbo 2T ili 3T dvigatel ot (paradiseracing.com) no shte struva sustoyanie, i posle tryabav da smenyat i zaden most, i skorostna kutiya i spirachki i edin kup drugi nshta, koito sa standartni pri purvitae dva varianta na tozi model, shtot vse pak idvat sus dviagteli s po 124kc, 1.6 e injekciya, a 2.0 e s dva 40mm mikuni karburatori, i ima evtini razpredelitelni valove, da go napravish 180-200kc, s dva 45mm webera naprimer!
taka che reshi koi model iskash i kazi, puk tuka shte namerim, shte te nasochim.
