Иска паролаmikasa написа:Пуснах тази тема и във форума на ланчия и вижте какво пишат те.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_13271_0.html
И пак ме извинете за този въпрос във форума.

Иска паролаmikasa написа:Пуснах тази тема и във форума на ланчия и вижте какво пишат те.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_13271_0.html
И пак ме извинете за този въпрос във форума.
Значи тези, които правят изпитания, независими тестове, наи- различни проучвания на пазара и са примерно немци, са толкова неграмотни и некомпетентни, че изкарват собствинното си производство на автомобили на пето -шесто място в списъка по надеждност на марките! А Тойота е окупирала първото от години. А колкото до колегите от Ланчия, много поздрави и да бъдат живи и здрави да си карат любимата марка. Добре, че има и такива, защото иначе ртябваше да се редим на опашки и ние, като във времето на социализма и да чакаме с години за да си купим Тойота.mikasa написа:Пуснах тази тема и във форума на ланчия и вижте какво пишат те.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_13271_0.html
И пак ме извинете за този въпрос във форума.
кики според мен отдавна практичния поглед на по добро или по лошо е заменено с лично усещане ,его, разбиране, имидж,,или както искаш ги наречи мотивите за личен избор...няма марка автомобили която да не е достойна за уважение в даден момент с даден модел.Kiki написа:Значи тези, които правят изпитания, независими тестове, наи- различни проучвания на пазара и са примерно немци, са толкова неграмотни и некомпетентни, че изкарват собствинното си производство на автомобили на пето -шесто място в списъка по надеждност на марките! А Тойота е окупирала първото от години. А колкото до колегите от Ланчия, много поздрави и да бъдат живи и здрави да си карат любимата марка. Добре, че има и такива, защото иначе ртябваше да се редим на опашки и ние, като във времето на социализма и да чакаме с години за да си купим Тойота.mikasa написа:Пуснах тази тема и във форума на ланчия и вижте какво пишат те.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_13271_0.html
И пак ме извинете за този въпрос във форума.
лично аз потреперам още когато видя снимки на ланчиа стратос и съм отраснал с участата на делта интегралетата в ралитата....в разцвета на пубертета,мой познат имаше бетта с компресор,,,беше доста впечатляваща за времето си...Kiki написа:Рудолф, специално за Ланчия, този момент,а,а,а,а да дойде, ама май така и не можа!
Спортните модели са едно, а серийното производство на което ние се радваме-съвсем друго!rudolf написа:лично аз потреперам още когато видя снимки на ланчиа стратос и съм отраснал с участата на делта интегралетата в ралитата....в разцвета на пубертета,мой познат имаше бетта с компресор,,,беше доста впечатляваща за времето си...Kiki написа:Рудолф, специално за Ланчия, този момент,а,а,а,а да дойде, ама май така и не можа!
не че съм особен фен на фиат-груп,но всяка марка с традиций е имала и силни и слаби моменти....
времето си минава и нещата се променят,,,
фолксваген края на 70сете и началото на 80 бяха фалирали...(не крия че са ми слабост)
кики ако преди 5-6 години те бяха питали какво предпочиташ:
-турска или италянска сглобка-какво щеше да отговориш?
ааа в такъв случей-тая петилетка е наша,,,със славата за качество и турската пройзводителност... и точно по тая логика за спортните автомобили-в момента заприличваме на фиат-групата--ще пъплил с аурисите до пистите за формула 1-за да гледаме колко сме бързи....щото честно не се сещам в кой състезания и с кой модел тойота развива спортен автомобил.Kiki написа:Спортните модели са едно, а серийното производство на което ние се радваме-съвсем друго!rudolf написа:лично аз потреперам още когато видя снимки на ланчиа стратос и съм отраснал с участата на делта интегралетата в ралитата....в разцвета на пубертета,мой познат имаше бетта с компресор,,,беше доста впечатляваща за времето си...Kiki написа:Рудолф, специално за Ланчия, този момент,а,а,а,а да дойде, ама май така и не можа!
не че съм особен фен на фиат-груп,но всяка марка с традиций е имала и силни и слаби моменти....
времето си минава и нещата се променят,,,
фолксваген края на 70сете и началото на 80 бяха фалирали...(не крия че са ми слабост)
кики ако преди 5-6 години те бяха питали какво предпочиташ:
-турска или италянска сглобка-какво щеше да отговориш?
поживиом-повидим laugh.gifKiki написа:Какво, като е турска производителност? Ти не разбра ли, че този зовод е ной-модерния в момента. А това все пак е много важно. Субективният човешки фактор е сведен до минимум. АЗ ТИ ГАРАНТИРАМ, ЧЕ ТАМ СЕ ПРАВЯТ ДОСТА ПО-КАЧЕСТВЕННИ АВТОМОБИЛИ ОТ ДОСТА ПОДОБНИ ЗАВОДИ ДОРИ В МЕКАТА НА АВТОМОБИЛОСТРОЕНИТО-ГЕРМАНИЯ!
явно колегите са колегиални и зрели хора-което им прави чест...Xeku написа:Сутринта влязох някак си!Ael написа: Иска паролаОбщо взето мненията са като тукашните: колите не могат да се сравняват, имаше съмнение дали Дедрата не е 99 година, че да я сравняват с Ярис, такива са коментарите, но никой не обруга Тойотата, това е по-важното!
Що!?!mikasa написа:Някой от модераторите да ми изтрие темата и да ми я хвърли в кошчето!!!
ако VAG-бяха купили алфа-щях да карам алфа laugh.gifFido Dido написа:Що!?!mikasa написа:Някой от модераторите да ми изтрие темата и да ми я хвърли в кошчето!!!![]()
Я виж колко весело стана...
Лошото е, че тук сме се събрали все псевдосектанти, дето дори и да сме сбъркали в избора на марка - по-скоро сепуку, отколкото...
Ама чест им прави на колегите от Ланча, мислят рационално и позитивно - поздрави!!!![]()
Що се отнася до Фиат груп - не забравяйте факта, че във Фолмула 1 Ферари е лидер....
П.П. Преди Тойотата, доста се бях зазяпал по Ланча Каппа, но гоних малък разход градско, ама определено жабарите знаят как да глезят с екстри....
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта