ТЕМАТА е за ПЕДАЛИ

El Camino

Мнение от El Camino » 22 Авг 2005 10:15

Тва хилито (heel&toe) ми се струва определено някаква утопия. Сега точно пробвах на Карината потенциалната възможност да достигна по некакъв начин педала на газта натискайки спирачка. Еми при натисната спирачка като балерина - т.е. с възглавничката под пръстите, петата ми забива с средната греда някъде около 25 сантиметра от педала на газта и на 10 под. Пълен блокаж - никакъв шанс да се върти повече на никъде.
Ако натисна с средата на крака, така че като да има някаква поне теоретична възможност да си навра крака там - то тогава с пръстите натискам и съединителя. Толкова за утопиите:).

За обувките обаче има добра новина. Тези точно

Изображение

бяха хит в БГ преди няколко месеца и помня, че се разменяха за около 20 - 25 лева, на места и за 18 biggrin.gif . Държа да надебеля, че става въпрос за абсолютно същите biggrin.gif . Качеството на изработка е задоволително - пробвани са като цвички за риболов (да не бодат камъните като си в реката), като маратонки и като нормални обувки дори:). Дори както са в турското си изпълнение се свиват като хартия и могат да се намачкат на топка - много за гъвкави и наистина наподобяват цвички. biggrin.gif
Ако искат тези с номера под 46 да направят една масова поръчка от БГ направо biggrin.gif

@maggkrabar - би било интересно да се види наистина какви педали имате, а също и воланите биха ме заинтересували мен.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 22 Авг 2005 16:12

tochno toia model se kaneh predi niakolko sedmici da si go kupia ama niama na blizo magazin na puma. chak do NY triabvashe da hodia ... ama shte si vzema az niama nachin

:) makar i s normalni shiroki maratonki pak niamam problemi za heel & toe :P

a vie gramadanite bi triabvalo i bez racing pedals da mojete da pravite heel & toe s tia golemi plavnici, moje prosto da se udalji nadolu malko pedala na gazta. probvaite pa da vidim kvo shte stane.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 22 Авг 2005 17:58

Здравейте, само 2 думи относно избора на педали (оставям на страна онези модели, които носят удовлетворение единствено на окото wink.gif ).

Първият и основен съвет, който мога да ви предложа, е да огледате добре типа на оригиналните педали, тяхната форма, материал, разполжение спрямо останалите (както отстояние един от друг по хоризонтала, така и в дълбочина). Следва да уточните собствените си предпочитания за удобство или по-точно да прецените кое не ви допада от оригиналния сетъп. Например - ако педалът на газта ви се струва твърде дълбок дори при максимално натисната спирачка, може би ще намерите за удачно да използвате дървено трупче за да го повдигнете (или дори само на част от него) до желаното ниво.
Всеки има собствена техника на боравене с инструмените и е много субективно какво точно е удачно. При БМВ-тата педалът на газта започва от пода, което го прави много удачен за прочутата "heel-toe" техника. При королата (АЕ86), въпреки че педалът на газта е "висящ", отново почти без проблеми може да се изпълни "heel-toe". В същото време при Форд Фокус (имам известен опит с такъв) на мен лично ми е доста трудно и неудобно, тъй като акселераторът идва едновременно и високо и дълбоко. Първоначално мислех да слагам трупче в долната част на педала и да променя ъгъла на самия педал, но в последствие импровизирах в друга посока - промених си техниката на каране - вече не използвам "heel-toe", а по-скоро нейна модифкация - "left-right side of the foot" wink.gif Идеята се запази...

Най-накрая - ако слагате нови педали - уверете се, че са закрепени добре. :thumbsup:
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 22 Авг 2005 18:22

El Camino, ще снимам воланите и педалите при първа възможност :thumbsup:

Имаме и доста модели седалки(спортни и корита), но не знам какво ще дойде с новата доставка - някои са удобни и здрави, други не. Поръчвани са по едни каталози и понякога става издънка - само по картинка не може да се прецени. По принцип тестваме всичко - някои модели са плитки и неудобни, други са много леки, здрави и с хубава форма.

Има един много добър волан(аз него съм си харесал) - по форма е доста подобен на оригиналния АЕ86(поне на моето хачироку), но е по-малък и по-дебел и има маркировка за нулев steering(като на рали автомобилите) - тестван е на доста коли, включително на някои от Рали София - върши чудесна работа и е здрав. Хубавото е че с него няма да има нужда да се преправя кормилния механизъм за мигачите - дълбочината му е като този на AE86. Имаше и страхотно оригинално ОМР воланче - велурено, за рали автомобил, но един състезател го отнесе на часа за 250лв. Брат ми го изпробва преди това, но се оказа че не става за нормално каране в градски условия.

за каране есктра са и борцовките - преди ходих да тренирам бокс и ми останаха. те са с малка и мека подметка и изобщо не се хлъзгат - според мен са идеални за спортно каране.

ivossss
Мнения: 62
Регистриран на: 22 Юли 2005 00:34
Местоположение: Sofia City

Мнение от ivossss » 22 Авг 2005 23:40

..
Последно промяна от ivossss на 16 Окт 2013 00:14, променено общо 1 път.

El Camino

Мнение от El Camino » 29 Авг 2005 22:24

Aз си взех такива, ще видим добри ли са:

Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 29 Авг 2005 23:55

toi i jamie-to mai takiva si vzel. izglejdat dobre, solidni i orebreni. kaji otde gi vze i kolko
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 29 Авг 2005 23:58

Голяма си хиена бре ;-) Сега остава и да познаеш марката ? :whistle:

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 30 Авг 2005 00:54

El Camino eto ti nai-lesniyat nachin da se nauchish i da sviknesh s desniyat krak:
otkachi ziloto na ruchnata spirachka (razvii dvete gaiki 10 koito sa ot dyasnata strana na samata druzka na ruchnata pochti do gore) taka veche nyama da imash ruchna spirachka.
posle otvori kapaka, i zategni vincheto za prazni oboroti, taka che pod 1300 oborota kolata da gasne!
pokarai taka 1 sedmica, i poveche nikoga nyama da imash nikakuv problem s desniyat krak da durzish spirachka, i da natiskash gaz edovremenno!
tova suvsem seriozno ti go kazvam! wink.gif smile.gif

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 30 Авг 2005 06:43

punkara написа:El Camino eto ti nai-lesniyat nachin da se nauchish i da sviknesh s desniyat krak:
otkachi ziloto na ruchnata spirachka (razvii dvete gaiki 10 koito sa ot dyasnata strana na samata druzka na ruchnata pochti do gore) taka veche nyama da imash ruchna spirachka.
posle otvori kapaka, i zategni vincheto za prazni oboroti, taka che pod 1300 oborota kolata da gasne!
pokarai taka 1 sedmica, i poveche nikoga nyama da imash nikakuv problem s desniyat krak da durzish spirachka, i da natiskash gaz edovremenno!
tova suvsem seriozno ti go kazvam! wink.gif smile.gif
Samo da ne stane belq predi da se nau4i!!! :whistle:
Za vseki slu4aj mini zapali edna sve6t predi da po4ne6 practice-a! wink.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Ivan Petrov
Мнения: 57
Регистриран на: 28 Фев 2006 19:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan Petrov » 17 Юли 2006 12:31

jamie написа:Голяма си хиена бре ;-) Сега остава и да познаеш марката ? :whistle:
Lexus IS :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ccvetan, Google [Bot] и 4 госта