видео за AE86 и пълен manual
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
a be pich, jamie-to ne ti go kazva da te drazni (samo). neshtata sa tochno taka kakto gi kazva. Ako si gledal ralita i kakvi li ne, lostovete sa tolkova dulgi che stigat chak do kormiloto pochti, za da moje po-malko rastoianie da izminava rukata ot kormiloto do losta.
sled tova sushto kato ti e veche rukata na losta hoda e po-maluk. Tova moje da ti se stori nelogichno shtoto po dulug lost oznachava po dulug hod. Da ama ne vinagi, zashtoto drugua krai na losta (toz deto e vutre i ne go vijdash) e sushto udaljen i poradi tazi prichina obshtia hod pri smeniane na skorostite i po-malak. vzemai malko akul kato ti davat horata, ne da se draznish
sled tova sushto kato ti e veche rukata na losta hoda e po-maluk. Tova moje da ti se stori nelogichno shtoto po dulug lost oznachava po dulug hod. Da ama ne vinagi, zashtoto drugua krai na losta (toz deto e vutre i ne go vijdash) e sushto udaljen i poradi tazi prichina obshtia hod pri smeniane na skorostite i po-malak. vzemai malko akul kato ti davat horata, ne da se draznish
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ugabuga, аз не съм казал, че лоста ще е ниско долу, само че ще е скъсен 
при ралитата се използва специална техника за въртене на волана. аз не искам да правя рали автомобил
щеше да е добре jamie да попита какво точно искам и след това да ми казва кое било правилно и кое не, нали така? казвам че ще си купя оригинален куикшифт комплект, това не е "опростенчески и праволинейно", явно е мислено по въпроса 
знам че jamie е добре запознат с това и онова и бих го попитал с удоволствие кое е правилното, ако имах причина

при ралитата се използва специална техника за въртене на волана. аз не искам да правя рали автомобил


знам че jamie е добре запознат с това и онова и бих го попитал с удоволствие кое е правилното, ако имах причина

poprincip kas lost ne e savsem pravilno ime, na angliiski e short shifter, no vsastnost istinskoto ime e quick shifter. ili inache kazano razmera na losta niama nisto obsto s tova dali ste prevkluchvash barzo, tova koeto e vajno e kakvo raztoianie izminava za da prevkluchish. az moia lost go smenih s takav kadeto pochti ne e po kas ot originalnia, no razlikata e napravo ogromna v prevkluchvaneto. do sega niama chovek det da se e kachil v kolata mi i da ne e ostanal izomen ot nego. daje biah pravil snimki edno vreme za IS foruma kakva e razlikata mejdu originalnia lost i segashnia. originalnia za da prevkluchi ot nuleva na parva izminavashe 2 incha pat(kat se meri na topkata, kadeto e rakata), kat slojih drugia veche izminavashe 1 inch, ili inache kazano namali patia na 50%.
->
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
maggrabar, можеш да не ме питаш - дотук начина ти на кар билд ми "харесва" - но все пак колата си е твоя и ако предпочиташ да лежиш върху скоростния лост - избора си е твой :-) По този път са минали вече доста хора - мисля че преоткриването на топлата вода е излишно. Смятам че това е последния модел който заслужава да се набутат боклуци ("тунинг") в него - но вече ги виждах и на газ (запушени инжектори и изгорели помпи), товарени (счупени пружини и изтекли амортисьори, полуразрушен интериор), "ремонтирани" (включително с фарове и маска от Форд Ескорт '81) така че почти нищо не може да ме стресне. Един пич беше го описал много добре: "Слагайки боклук в колата - правите така че да карате боклук". Затова моето предпочитание е към по-качествени части - още повече когато са афтърмаркет, предпочитам и да хвърля повечко труд пред това да го направя надве-натри колкото да го подкарам.
ПП: Алтеза го е описал много добре - куик не означава шорт - в буквалния смисъл.
ПП: Алтеза го е описал много добре - куик не означава шорт - в буквалния смисъл.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Toj iska da ti kaje, 4e po-kusiq lost uveli4ava razstoqnieto ot nego do volana i taka fakti4eski pravi6 po-dulgo dvijenie za da dostogne6 losta.maggkrabar написа:с каранеjamie написа: Питам - как стигаш до скъсения си лост ?![]()
разсъждаваш опростенчески и праволинейно.
а де! спортното каране е свързано с опростени и ефикасни действия. слагам си лоста където и както на мен ми е удобно, ако искам и със зъби ще го местя
A Jamie ti kazva, 4e se pesti pove4e vreme, ako losta e s kus hod, no e po-dulug ot normalniq!
Tova razbra li go, koeto si e absoliutna istina, samo 4e ne znam kak se postiga. Jimie qvno znae.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
http://www.aeu86.org/Writeup/Gearbox/DI ... index.html
Eдин доста зле изпълнен вариант.
http://www.technotoytuning.com/t3_site_ ... shift.html
А този е вече готов продукт.
Eдин доста зле изпълнен вариант.
http://www.technotoytuning.com/t3_site_ ... shift.html
А този е вече готов продукт.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Japanese_fever, това че jamie знае никак не означава, че останалите са тръгнали за гъби
АЕ86 е кола, която масово се тунингова. Скритият потенциал идва точно след необходимите леки модификации - дори да не усилваш двигателя. Да използваш куикшифт със скъсен лост съвсем не означва че лостът ще е далеч от волана - може да е къс с повдигнат механизъм, може и зад волана да седи - ако разполагаш с подходяшият куикшифт механизъм - продават се всякакви. Какво толкова има за умуване - хората отдавна са го направили. Дори не мога да разбера какъв е проблемът някой да иска скъсен лост - това е въпрос на личен избор и идва с практиката. Продават се, ползват се, значи може
Аз на такъв съм навит щото дългият е грозна работа - стърчи като някакво желязо.

АЕ86 е кола, която масово се тунингова. Скритият потенциал идва точно след необходимите леки модификации - дори да не усилваш двигателя. Да използваш куикшифт със скъсен лост съвсем не означва че лостът ще е далеч от волана - може да е къс с повдигнат механизъм, може и зад волана да седи - ако разполагаш с подходяшият куикшифт механизъм - продават се всякакви. Какво толкова има за умуване - хората отдавна са го направили. Дори не мога да разбера какъв е проблемът някой да иска скъсен лост - това е въпрос на личен избор и идва с практиката. Продават се, ползват се, значи може

Нямам претенции да измислям топлата вода - просто търся, чета и пробвам. И пример ми е Пънкара - там да видиш какво става... !maggkrabar написа:Japanese_fever, това че jamie знае никак не означава, че останалите са тръгнали за гъби![]()
ако разполагаш с подходяшият куикшифт механизъм - продават се всякакви. Какво толкова има за умуване - хората отдавна са го направили. Дори не мога да разбера какъв е проблемът някой да иска скъсен лост - това е въпрос на личен избор и идва с практиката. Продават се, ползват се, значи можеАз на такъв съм навит щото дългият е грозна работа - стърчи като някакво желязо.
Не се продават всякакви. Само този е за АЕ86. Именно защото е "изумуван" вече - а че стърчи- стърчи, за да е удобен - не за красота. Но пък и за личния избор си прав !
ПП: Смятам че наистина повечето сте за гъби :-) И аз ги брах доста време - та симптомите лесно се разпознават

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Az ne pretenderima, 4e ne sum za gubi, no ?-a be6e kak se prevkliu4vat po-burzo skorostite, a NE koj lost e po-krasiv!!! Po-burzo se prevkli4va s losta kojoto e naj-blizo do volana, za6toto pravi6 naj-kuso dvijenie!maggkrabar написа:Japanese_fever, това че jamie знае никак не означава, че останалите са тръгнали за гъби![]()
АЕ86 е кола, която масово се тунингова. Скритият потенциал идва точно след необходимите леки модификации - дори да не усилваш двигателя. Да използваш куикшифт със скъсен лост съвсем не означва че лостът ще е далеч от волана - може да е къс с повдигнат механизъм, може и зад волана да седи - ако разполагаш с подходяшият куикшифт механизъм - продават се всякакви. Какво толкова има за умуване - хората отдавна са го направили. Дори не мога да разбера какъв е проблемът някой да иска скъсен лост - това е въпрос на личен избор и идва с практиката. Продават се, ползват се, значи можеАз на такъв съм навит щото дългият е грозна работа - стърчи като някакво желязо.
Sega dali losta 6te e kus, ama s povdignat mehanizum ili 6te e dulug lost s kus hod ili 6te se prevkliu4va ot volana e vupros na udobstvo i vkus.
V motorsporta poslednoto, koeto se gleda e krasotata, az taka mislq. Stava ? za interiora na kolata. Ina4e krasota v motorniq sport kato cqlo e neupisuema, za men pone. NA nikoj ne mu gledat kolko mu stur4i losta, a za kolko milisecundi prevkliu4va skorostite!

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
с тоя лост стана голяма одисея
по лични наблюдения времето за което ръката слиза от волана до лоста и се връща е много по-малко от времето за превключване - самото превключването е проблемът. когато лоста е на удобно място не ти отнема почти никакво време да го хванеш и пуснеш - в смисъл че ръката изминава няколкото сантиметра в повече или по-малко за практически едно и също време - малки части от секундата, освен ако съклета не е на съседната седалка. затова го слагаш където ти е удобно, но да превключва бързо 
не знам за моторспорта, чак толкова не гледам. за мен е важно удобството и цената разбира се. в ибей има предложения за TRD куикшифт комплект за $60-$70
не бих казал че е скъпо за подобна екстра - само търпение е нужно да хванеш хубава оферта.


не знам за моторспорта, чак толкова не гледам. за мен е важно удобството и цената разбира се. в ибей има предложения за TRD куикшифт комплект за $60-$70

da prevkluchvash barzo ili losta da izglejda hubavo sa dve razlichni nesta, seki si znae na koe darji poveche estetveno, ima gi mnogo hora koito vida na kolata gi valnuva mnogo poveche ot perfomance-a, kakto kazaha, vapros na lichen izbor.
pak tova dali losta e blizo do volana ne mislia che e ot osobeno znachenie v nashia sluchai. az dosta chesto karam samo s edna raka, ta po vajno mi e losta da mi e na odobno miasto kogato rakata mi e podpriana. pak i dori da darja volana s dve race, patia koito izminava rakata do losta nisto ne ti prechi da si darjish kraka na gasta, t.e. ne se gubi ot tova vreme za prevkluchvane, pone v nashia sluchai det karame kolite si po ulicite, a ne na rali otsechka.
pak tova dali losta e blizo do volana ne mislia che e ot osobeno znachenie v nashia sluchai. az dosta chesto karam samo s edna raka, ta po vajno mi e losta da mi e na odobno miasto kogato rakata mi e podpriana. pak i dori da darja volana s dve race, patia koito izminava rakata do losta nisto ne ti prechi da si darjish kraka na gasta, t.e. ne se gubi ot tova vreme za prevkluchvane, pone v nashia sluchai det karame kolite si po ulicite, a ne na rali otsechka.
->
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
и аз имам навика да карам с една ръка
сега обаче се отучвам от това. на старата ми кола с предно нямаше проблем, но се оказа че със задно нещата са малко по-различни - малко да ми "тръгне" задницата и ми е трудно да я "гоня" с една ръка, особено със стандартния волан - понякога се налага наистина скоростно въртене. с по-малък ще е по-лесно - няма да се налага да се набирам като гущер на круша 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта