Подръжка на SUBARU Legacy/Legaсy Outback/Forester
Подръжка на SUBARU Legacy/Legaсy Outback/Forester
Привет на всички.
Имам въпрос към Субару маниаците. От доста време съм фен на Субару, но се въздържам от покупка на изброените горе модели, защото знам, че преди подръжката беше проблемна - откъм финансова и наличност на части гледна точка! Дали все още е така? Че баба Карина трябва да се сменя. Става въпрос за модел 2000 - 2004 година
Благодаря предварително
Имам въпрос към Субару маниаците. От доста време съм фен на Субару, но се въздържам от покупка на изброените горе модели, защото знам, че преди подръжката беше проблемна - откъм финансова и наличност на части гледна точка! Дали все още е така? Че баба Карина трябва да се сменя. Става въпрос за модел 2000 - 2004 година
Благодаря предварително
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
щом си тойоткаджия - земай си и субару, вече стана мода. субару е чудесна машина. и няма ама никакъв проблем с поддръжката, грешно са те осведомили! единствената ми забележка е като си избереш кола, непременно да ми я докараш за оглед преди да я купиш - това е важно. дори ако трябва я качи на платформа и я докарай да я видим. адреса е София, Шосе Банкя 3, Сервиз Субару. 0888 544 999
status: за БАН
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
легаси на мен ми пълни душата. аутбек-а е по-популярен, но той се намира само с 2.5 двигател - а точно този двигател изобщо не ме кефи. форестър-а е изключително корава машина! полагат ги на какви ли не издевателства, но това държи.
най-хубавият атмосферен двигател е 2.2 - той се слага само на легаси, и на някои импреси, които обикновено са щатски, в европа ги няма. много пъргав мотор, има и сила, а харчи като по-малките. основните му проблеми са течове - в цената на колата включваш едни 1000лв и нямаш грижи. в Бг има няколко легаси роял, 2.2, автоматик, кожа, всички екстри за които се сетиш, въздушно окачване. вкарват ги от щатите. но са по-старите модели, до 1994г. такава кола, добре поддържана - по нищо не отстъпва на новите модели.
на всяка цена избягвай четиривалките. има 2.5 мотор, който обаче е с 4 вала. слага се на легаси лимитед версия с всички екстри. познава се като видиш капака на ангренажът - по-голям е. този мотор е най-дървен. уж е моделиран за повече мощност, ама само е усложнен и затова го слагат на много малко модели.
за предпочитане е да си купиш кола с двулитров двигател. той държи на всичко. с двулитров има само легаси и форестър, аутбек няма. 2.5 моторът е хубав - но само ако не е прегряван. ако дори само един път е прегрят - ще трябва да се прави.
най-добрият мотор е 3 литра, слага се на легаси и аутбек. но колите с такъв мотор са много скъпи. този мотор кърти мивки, невероятен е, дизайнът му е ювелирен.
ако искаш супер комфорт с много пространство и голям клирънс на купето - аутбек. ако искаш супер комфорт - легаси комби. същото е като аутбек, но е по-ниско. лимузините(седан) не са много на почит, не са особено практични. ако искаш кола, с която можеш да правиш каквото си искаш - форестър. неговата поддръжка е като на останалите - по-скъпи са само задните амортисьори, които са с ниво регулиране и струват по 1000лв единият. иначе е много здрав и сигурен автомобил, но возията му е по-дървена от тази на легаси и аутбек. най-предпочитаният модел на субару е легаси комби, модел B12. има лимитед версии - с всички екстри, кожа, въздушно окачване - но често двигателят е 4 валовият 2.5
от германия колите са най-добнре обслужвани - но имат най-много ръжда. от Италия са най-запазени - но поддръжката на двигателя им е лоша, италянците са абсолютни олигофрени.
моята препоръка е двулитрово легаси комби, или двулитров форестър. имаме един клиент, който се занимава само с внос на субару. обикновено колите му са чудесни, много често са като чисто нови - а една сребриста B12 направо ми изкара акъла. като я докара - нямаше абсолютно никакви забележки! мога да ти дам телефонът му да го поразпиташ. той със сигурност ще ти намери чудесно субару - и до до пролетта ще имаш възможност да огледаш много коли. хубавото при него е, че ако колата има някакви забележки - той винаги го казва и или го оправя, или се договаря за цена. има практика да води клиентът с колата при нас - и ние казваме всичко, после те се пазарят. много печен търговец е.
и помни - най-доброто, което можеш да намериш е аутбек B12 с 3.0 двигател. напипаш ли такава, просто се влюбваш в колата. моделът B13 е много скъп, но B12 изпада на добра цена - и просто няма конкуренция в класа си.
най-хубавият атмосферен двигател е 2.2 - той се слага само на легаси, и на някои импреси, които обикновено са щатски, в европа ги няма. много пъргав мотор, има и сила, а харчи като по-малките. основните му проблеми са течове - в цената на колата включваш едни 1000лв и нямаш грижи. в Бг има няколко легаси роял, 2.2, автоматик, кожа, всички екстри за които се сетиш, въздушно окачване. вкарват ги от щатите. но са по-старите модели, до 1994г. такава кола, добре поддържана - по нищо не отстъпва на новите модели.
на всяка цена избягвай четиривалките. има 2.5 мотор, който обаче е с 4 вала. слага се на легаси лимитед версия с всички екстри. познава се като видиш капака на ангренажът - по-голям е. този мотор е най-дървен. уж е моделиран за повече мощност, ама само е усложнен и затова го слагат на много малко модели.
за предпочитане е да си купиш кола с двулитров двигател. той държи на всичко. с двулитров има само легаси и форестър, аутбек няма. 2.5 моторът е хубав - но само ако не е прегряван. ако дори само един път е прегрят - ще трябва да се прави.
най-добрият мотор е 3 литра, слага се на легаси и аутбек. но колите с такъв мотор са много скъпи. този мотор кърти мивки, невероятен е, дизайнът му е ювелирен.
ако искаш супер комфорт с много пространство и голям клирънс на купето - аутбек. ако искаш супер комфорт - легаси комби. същото е като аутбек, но е по-ниско. лимузините(седан) не са много на почит, не са особено практични. ако искаш кола, с която можеш да правиш каквото си искаш - форестър. неговата поддръжка е като на останалите - по-скъпи са само задните амортисьори, които са с ниво регулиране и струват по 1000лв единият. иначе е много здрав и сигурен автомобил, но возията му е по-дървена от тази на легаси и аутбек. най-предпочитаният модел на субару е легаси комби, модел B12. има лимитед версии - с всички екстри, кожа, въздушно окачване - но често двигателят е 4 валовият 2.5
от германия колите са най-добнре обслужвани - но имат най-много ръжда. от Италия са най-запазени - но поддръжката на двигателя им е лоша, италянците са абсолютни олигофрени.
моята препоръка е двулитрово легаси комби, или двулитров форестър. имаме един клиент, който се занимава само с внос на субару. обикновено колите му са чудесни, много често са като чисто нови - а една сребриста B12 направо ми изкара акъла. като я докара - нямаше абсолютно никакви забележки! мога да ти дам телефонът му да го поразпиташ. той със сигурност ще ти намери чудесно субару - и до до пролетта ще имаш възможност да огледаш много коли. хубавото при него е, че ако колата има някакви забележки - той винаги го казва и или го оправя, или се договаря за цена. има практика да води клиентът с колата при нас - и ние казваме всичко, после те се пазарят. много печен търговец е.
и помни - най-доброто, което можеш да намериш е аутбек B12 с 3.0 двигател. напипаш ли такава, просто се влюбваш в колата. моделът B13 е много скъп, но B12 изпада на добра цена - и просто няма конкуренция в класа си.
status: за БАН
Мараба Асенка!
Къде се губиш? Мине през лодки някой вторник да пием по бира
Момчета благодаря за насоките
maggkrabar, благодаря ти човече за изчерпателната информация. Със сигурност ще се насоча към двулитровия мотор най-вече заради предполагаемият по-нисък разход на гориво. А със цената за задните амортисьори на форестъра не вкара в сериозен размисъл biggrin.gif
Всъщност какъв е реалният разход на гориво на тези машинки? И още нещо, как се понасят с газифициране
Къде се губиш? Мине през лодки някой вторник да пием по бира
Момчета благодаря за насоките
maggkrabar, благодаря ти човече за изчерпателната информация. Със сигурност ще се насоча към двулитровия мотор най-вече заради предполагаемият по-нисък разход на гориво. А със цената за задните амортисьори на форестъра не вкара в сериозен размисъл biggrin.gif
Всъщност какъв е реалният разход на гориво на тези машинки? И още нещо, как се понасят с газифициране
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
diver, фори турбо ако му стъпиш юнашки на газта - върти и 4-те колела дори ако е автоматик
фори е желязна машина. двигателят на фори турбо 2 литра е като на WRX, но е спънат с ЕКУ-то. единственият проблем на фори е, че тва добиче изобщо не го щадят, подлагат го на какви ли не издевателства, яко офроуд. а като е турбо - газ до спукване и по магистралите. защото има вид на някаква джипка, а върви като самолет. и ако се случи такава кола да е поддрържана в Италия дето масла май никога не сменят, а само доливат - може да има сериозни проблеми. другият вариант е фори турбо на газ - обикновено слагат скапана газова и като го опънат с 200 по магистралата - пробива буталата на 2ри и 4ти цилиндър. поддържан ли е добре и ако е баз газова - фори турбо е екстра машина.
Лорде, амортисьорите си имат регулиране вътре в самите тях, нямат външна връзка. просто като се натовари колата задницата не клеква, а остава със същата височина - саморегулират се. такива амортисьори слагат и на аутбеци, но не на всички модели.
на субару може да се сложи газ, но трябва да е газов инжекцион, и то хубав. работи си чудесно. при слагането трябва да се нареди добре инсталацията иначе в коша става малък ад. после свещите трябва да са сменят по-често, а ако се кара с високи скороасти - да се сипва само хубаво синтетично масло. слагат и газова с плочка, дори на турбодвигатели - ама е кошмар. ако се слага газ на турбо двигател - трябва да е с достатъчно силен изпарител. същото важи и за 2.5 моторът. често слагат изпарител до 150кс, който на високи скорости дава яко бедна смес и колата прегрява. слагаме газ дори на трилитрови, но е с един друг изпарител дето става до 320кс. в момента на един чисто нов трилитров аутбек слагаме газова, но не с изпарител, а течна фаза - с дюзи, които пръскат газ в колекторите и там тя се изпарява. в бутилката има помпа, която нагнетява газта към дюзите. тази уредба е поне 4000лв - но е много по-добра от газов инжекцион с изпарител.
фори е желязна машина. двигателят на фори турбо 2 литра е като на WRX, но е спънат с ЕКУ-то. единственият проблем на фори е, че тва добиче изобщо не го щадят, подлагат го на какви ли не издевателства, яко офроуд. а като е турбо - газ до спукване и по магистралите. защото има вид на някаква джипка, а върви като самолет. и ако се случи такава кола да е поддрържана в Италия дето масла май никога не сменят, а само доливат - може да има сериозни проблеми. другият вариант е фори турбо на газ - обикновено слагат скапана газова и като го опънат с 200 по магистралата - пробива буталата на 2ри и 4ти цилиндър. поддържан ли е добре и ако е баз газова - фори турбо е екстра машина.
Лорде, амортисьорите си имат регулиране вътре в самите тях, нямат външна връзка. просто като се натовари колата задницата не клеква, а остава със същата височина - саморегулират се. такива амортисьори слагат и на аутбеци, но не на всички модели.
на субару може да се сложи газ, но трябва да е газов инжекцион, и то хубав. работи си чудесно. при слагането трябва да се нареди добре инсталацията иначе в коша става малък ад. после свещите трябва да са сменят по-често, а ако се кара с високи скороасти - да се сипва само хубаво синтетично масло. слагат и газова с плочка, дори на турбодвигатели - ама е кошмар. ако се слага газ на турбо двигател - трябва да е с достатъчно силен изпарител. същото важи и за 2.5 моторът. често слагат изпарител до 150кс, който на високи скорости дава яко бедна смес и колата прегрява. слагаме газ дори на трилитрови, но е с един друг изпарител дето става до 320кс. в момента на един чисто нов трилитров аутбек слагаме газова, но не с изпарител, а течна фаза - с дюзи, които пръскат газ в колекторите и там тя се изпарява. в бутилката има помпа, която нагнетява газта към дюзите. тази уредба е поне 4000лв - но е много по-добра от газов инжекцион с изпарител.
status: за БАН
Този според продавача бил ремапван на 240 коня, но наличиено на газ+внос от италия+каран 2 години във Враца ме спря от покупката. Инак 99г без никакви видими забележки му искаха 16000лв и наистина вървеше зверски! Прати моля те някакъв телефон на джамбазина дет вкарва субарута ако е удобно. Мерси.maggkrabar написа:diver, фори турбо ако му стъпиш юнашки на газта - върти и 4-те колела дори ако е автоматик
фори е желязна машина. двигателят на фори турбо 2 литра е като на WRX, но е спънат с ЕКУ-то. е....
П.П. Това с пробиването на 2-ро или 4-ти бутало каква е логиката? При обедняване на сместа кое ще се пробие според мен е въпрос на чиста случайност!
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Обикновено дават фира "по-топлите" цилиндри.diver написа:Този според продавача бил ремапван на 240 коня, но наличиено на газ+внос от италия+каран 2 години във Враца ме спря от покупката. Инак 99г без никакви видими забележки му искаха 16000лв и наистина вървеше зверски! Прати моля те някакъв телефон на джамбазина дет вкарва субарута ако е удобно. Мерси.maggkrabar написа:diver, фори турбо ако му стъпиш юнашки на газта - върти и 4-те колела дори ако е автоматик
фори е желязна машина. двигателят на фори турбо 2 литра е като на WRX, но е спънат с ЕКУ-то. е....
П.П. Това с пробиването на 2-ро или 4-ти бутало каква е логиката? При обедняване на сместа кое ще се пробие според мен е въпрос на чиста случайност!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост