КАРИНА Е шум и вибрации

stas
Мнения: 54
Регистриран на: 27 Дек 2007 18:38
Местоположение: Бургас

КАРИНА Е шум и вибрации

Мнение от stas » 28 Юли 2008 21:41

При 2500 об на всички предавки се появява шум и вибрации в изпускателната система,след 2800 об шума и вибрациите изчезват.Някой имал ли е подобен проблем и на какво маже да се дължи това.Само за сведение, проверих катализатора оказа се нов но италиянеца е сложил някакъв универсален.
CARINA E 4A-FE LB

Аватар
Kiki
Мнения: 8202
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 29 Юли 2008 00:06

Провери ли тампоните на изпускателната система? Да нама някой скъсан, или откачен? Аз едно време имах същия проблем с един автомобил. Тогава се оказа, че на едното гърне-голямото се бяха откачили преградните ламарини които са вътре в него! В този случай няма оправия, освен смяна с ново.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 29 Юли 2008 11:17

Яко можеш, качи я някъде на канал, някой да дава газ до 2500 об., а ти се ошлушвай отдолу. Катализаторите по принцип имат един топлоизолационен щит, който пази асфалта wacko.gif при високи температури през лятото. Тук поначало ги махат, щото на никой не му дреме за пътя (това важи само в задръстване), но и прегарят заварките на щита и започва да дрънчи.

stas
Мнения: 54
Регистриран на: 27 Дек 2007 18:38
Местоположение: Бургас

Мнение от stas » 05 Авг 2008 20:44

Качих я на канал,шума и вибрациите се усещат от катализатора, който както писах по-горе вътре изглежда като нов, но явно ще трябва да го махам.Изглежда при смяната на оригиналния с униниверсален не са подбрали точния тип.
CARINA E 4A-FE LB

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 05 Авг 2008 23:05

Да ти кажа честно, аз съм с оригиналния все още и го имам същия проблем. Но прецених, че е по-добре да не го махам за момента, а малко повече пауър на музиката и готово. Като се скапе съвсем, ще сложа или резонатор или нов - универсален, щото оригинален.... happy.gif

stas
Мнения: 54
Регистриран на: 27 Дек 2007 18:38
Местоположение: Бургас

Мнение от stas » 06 Авг 2008 22:37

Универсалния е на WALKER (или както там се пише) някои знаели по номера мога ли да проверя дали съответства на моя двигател.
CARINA E 4A-FE LB

stas
Мнения: 54
Регистриран на: 27 Дек 2007 18:38
Местоположение: Бургас

Мнение от stas » 09 Авг 2008 14:18

Проблема се оказа в шарнирната(мека) връзка намираща се м-у изпускателните колектори и катализатора, има голям луфт в нея.Маистора ми каза че срещу 60 лв всичко ще се оправи.
CARINA E 4A-FE LB

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 09 Авг 2008 14:35

Нека да използва мека връзка с двойна оплетка, ф50х100мм. Предупреди го, да не я завари под напрежение.

stas
Мнения: 54
Регистриран на: 27 Дек 2007 18:38
Местоположение: Бургас

Мнение от stas » 09 Авг 2008 17:59

Имаш предвид да сложи връзка направене от метална гофрирана тръба покрита с метална оплетка,няма ли да епо-добре да постави същата като оригиналната.Колко струва такава с метална оплетка,защото имам познати собственици на сервиз за автотенекеджйски услуги които ще сменят безплатно.
CARINA E 4A-FE LB

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 09 Авг 2008 18:17

Около 20-25лв. не е скъпа. По принцип меките връзки с фланец са на ф45 и гният бързо, а тази е от неръжд. стомана.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта