Някой да има оплаквания от Prius

Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 06:20

ceko26 написа:Ето едно тестче:
http://nissanbg.com/newforum/viewtopic. ... ece650e69a

Една класация:
http://www.whatcar.com/news-special-rep ... EL=3178630

http://youtube.com/watch?v=-Ph-D9-l0_w
http://youtube.com/watch?v=oOvp69lnZbA

"Ето и за спецификата"
http://www.dnes.bg/article.php?id=14453

Този разход, екология и 50 000лв. хвърлят в съвсем друга светлина.
http://www.fueleconomy.gov/FEG/bestworst.shtml
http://autos.yahoo.com/consumerreports/ ... _cars.html
http://www.consumeraffairs.com/news04/2 ... leage.html
http://www.consumerreports.org/cro/cars ... /overview/
Цитат от последния линк:
"For the fourth straight year, the Toyota Prius hybrid is the top car for owner satisfaction. Ninety-two percent of Prius owners who responded to our survey said they would definitely buy or lease one again. The Prius is followed closely by the BMW 335i coupe/convertible and Porsche Boxster, which drew scores of 91 and 90, respectively."
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 06:35

ceko26 написа:Ето едно тестче:
http://nissanbg.com/newforum/viewtopic. ... ece650e69a
Това тестче съм го чел още ореди да си помислиш.Именно това е тестът на Вто-билд,където показаха ,че Приус е уникално здрава кола и тя зае 1 во място по здравина заедно с Мазда 6 в класацията на Авто-Билд. При тестовете на Авто-Билд всички коли дават по-висок разход от обявения,защото се карат бързо-много магистрално с максимална скорост,но в същия този тест казаха,че градско Приус дава непостижим разход от 4.5/100км..,магистрално при пълна газ 8/100км..
http://www.jdpower.com/corporate/news/r ... ID=2008074
Я чети,в Германия Приус продължава да бъде моделът от всички коли,от който и германците са най-доволни!
"Toyota’s Prius Remains the Most Satisfying Model to Own in Germany"
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 06:52

ceko26 написа: "Ето и за спецификата"
http://www.dnes.bg/article.php?id=14453

Този разход, екология и 50 000лв. хвърлят в съвсем друга светлина.
Кой разход,този,който ти искаш да чуеш или този,който обявяват каралите Приус?!
http://dnevnik.bg/show/?storyid=297779
Това за спецификата не е дефект,пак само глупости!Говорим за 2005-та и целият казус беше в това,че се извърши обновяване на Софтуера.Нещо,което извършват всички компании на моделите си в днешно време,така че не говорим за дефект,нито за повреда.Навсякъде ,както съм ти дал линкове Приус се води за една от най-здравите коли в света.При неговата сложна висока технология това е невероятно постижение на японските инженери.
http://www.consumeraffairs.com/news04/2 ... sfied.html
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 07:06

ceko26 написа:
Една класация:
http://www.whatcar.com/news-special-rep ... EL=3178630
Само хора,незнаещи нищо за Приус,като теб, могат да повярват на това.В статията няма една вярна дума .Това съм го чел преди 2 години още и винаги съм се смял на безпочвените твърдения.Най -малкото жена да обяснява за коли ,звучи интересно.Та,тази Шпинела твърди,че Приус се произвеждал неекологично,защото имал акумулатори,които замърсявали.Е,тя е толкова боса,колкото си и ти. Акумулаторите на Приус се рециклират в построени фабрики на Тойота,те не се заравят в земята. За леките материали в производството му,тя надали знае ,че интериора е напълно рециклируем и че в голяма част от интериора включва материали от преработени водорасли и т.н. Пластмаси и т.н.,всички рециклируемо и екологично.
По въпроса с установените технологии на Джип Вранглер,че изисквали по-малко енергия.Кой е казал,че технологиите за производство на Приус са неустановени вече 10 години? Най-ефективната производствена система е на Тойота,не на Джип Вранглер. Всяка година във фабриките на Тойота се намалява екологичния импакт. Абсолютно невярно е също ,че частите на Вранглер или Хамър имат по -дълъг живот!Това му се казва да си говориш празни приказки.
Но такива като теб без да са прочели статията ,я пускат и чак й вярват.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 07:10

ceko26 написа: http://youtube.com/watch?v=-Ph-D9-l0_w
http://youtube.com/watch?v=oOvp69lnZbA

Този разход, екология и 50 000лв. хвърлят в съвсем друга светлина.
Това,че на господин Кларксън и на теб не ви харесва Приус ,си е ваше мнение,важното е и това,което показва,че колата е добра,са продажбите й,които се увеличават с всяка година,с това се увеличава и клиентското задоволство,нещо непостижимо за нито една друга марка коли.
Та, ниският разход,високата екология на Приус и едва 50000 лева за тази висока технология правят Приус все по-купуван.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 07:25

ceko26 написа:Аз мислех, че си го карал в България. А ти си го глезил с хубав бензин. Значи за в БГ. му слагаш +1.5 л/100км.
На телевизора сигурно кабела му излиза от ТМ - Ауто затова се пени толкова.
Същото се отнася за всеки друг автомобил,който би ползвал гориво там и тук.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 07:29

Vesko написа:Колкото до разхода: от София до ОМВ бензиностанцията преди Белград, което си е около 300км. Карайки с около 110-120 до границата и след това според правилата в Сърбия (120 на магистрала, 80 извън населени места ми даде разход 8.2л/100км с включен климатик и RX400h. След това познати сърби ми казаха че били забранили на полицаите да стоят на магистралата и от там до Нюрнберг и обратно до София. Средният разход като се прибрах в София ми показваше 11л/100, като навсякаде карах с около 15-20км над ограничениятя (без първите 300км), а в Германия дори тествах колко вдига там където нямаше ограничения. При подобни пътувания авенсис 2.2Д4Д ми гори около 9л/100. ама няма как да сравниавам директно 150кс със 270кс по разход. Лчбопитно ми е колко би бил разхода със RX350. Двете коли са сходни и по размери и по мощност smile.gif
Интересен пост :thumbsup: , добри резултати за джип 2 тона с тези коне,надали Приус,който е 2 пъти по-лек с 1.5 двигател ще харчи повече от 5/100км. при скорости до 130 км/ч.,точно както декларира колегата Приус 06. smile.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 07:32

Scott написа:
Vesko написа:... ама няма как да сравниавам директно 150кс със 270кс по разход. Лчбопитно ми е колко би бил разхода със RX350. Двете коли са сходни и по размери и по мощност
Трябва да са много сходни по този маршрут - в края на краищата ти почти не си ползвал предимствата на рециклиране на енергията от хибридната система. Бедата е че тези 270к.с. са възможни само за кратко време - мисля около 10 мин преди батерията да падне под 60%. Ти пробвал ли си го продължително време на макс?
Това не е така,системата поддържа батериите винаги заредени до определено ниво,за да не се допуска спад в мощността,т.е. те не се изтощават докрай никога.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 07:35

Vesko написа:А и при 150км/ч на магистрала си се ползва рециклирането. С тази скорост постоянно настигаш други коли и се налага да намаляваш и ускоряваш след това. Това особенно много важеше при натоварениете магистрали в Германия
:thumbsup: Точно за това говорех и аз,това е безспорно предимство на хибрида,дори и на магистрала,т.е и на магистрала хибридната система работи и прави хибрида по-ефективен от нормална кола.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Юли 2008 07:38

Vesko написа:А защо хибрида да не може да мине в принудителен празен ход? Всъщност какъв е този режим?
При този режим се рециклира енергия,както каза Веско,т.е. зарежда батериите от тази инерциална енергия и след това тази енергия подпомага бензиновия двигател чрез електромоторите,което сваля разхода.
Scott написа:Положение В на лоста за скоростите, при което се използва двигателя за спирачка, се използва само при спускане по дълъг наклон и изключва регенерирането на електрическа енергия.
Не се изключва регенерирането,тогава зарежда батериите,това пести и накладките и дисковете на спирачките
Vesko написа:Само дето хибридите имат проблем с акомулаторите. Толкожа енергия колкото се отделя не може да се съхрани в акомулаторите (мислия че само 10-20%). Така че останалата енергия трябва да се разсее по някакав друг начин. Например за въртене на бензиновият мотор без гориво (като моторна спирачка).
Никоя енергия не се губи,акумулаторите са винаги на 40% заредени и останлите 60% ползват всяка възможна енергия.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 24 Юли 2008 15:38

По информация на електронното издание http://www.dailytech.com едно такси Тойота Приус е изминало във Ванкувър 400 000 км за 2 години. Двамата му собственици се хвалят, че са сипвали от 10 до 15 литра бензин за 12 часова смяна, в сравнение с 35 до 55 литра при обикновените таксита. За тези 400 хил. км. те са имали с 1/3 по-малко разходи по поддръжката, в сравнение с други автомобили, а хибридното задвижване изобщо не се е повреждало.
Според това твърдение са сипвали над 3 пъти по малко бензин и след 400 000 км имали само с 1/3 по-малко разходи.В сметката предполагам влиза и премиите около ползването на екологичен автомобил.
Това означава, че има доста скъпа потдръжка за 400 000км.

Това го откраднах от друг форум където се обсъжда същата кола цената на бензина не е актуална и бяха намесени много по- ефективни чисто ел. коли.
Ако приемем че едната харчи 5, а другата 10 на сто градско, и имаш 10000км годишно, пестиш по 1150лв. годишно (бензина 2.30лв. за литър) Ни-повече, ни по-малко.
При разлика между Prius и Avensis от 17000 излиза че за да си изравнят цените трябва да я караш 15 години, а не 10. И това без да смятаме смяната на акумулаторите, след като свършат.
След 15 години, имайки в предвид накъде сме се запътили, хибридите отдавна ще са измрели...

Приуса е разработен за американския пазар където може да се съревновава с техните масови 8 цилиндрови ниско технологични двигатели успешно. За Европа все още не може да изпъкне достатъчно да си заслужи парите.
Авенсис 3S-FE

Аватар
GM_PAL
Мнения: 2
Регистриран на: 24 Юли 2008 19:07

Мнение от GM_PAL » 24 Юли 2008 19:33

Ако имате финансова възможност не се замисляйте копувайте Хибрид независимо Prius ли е или друга Тойота! Колота не е никак сложно направена и е с много по надеждна скоростна кутия от обикновенна тойота на практика е вечна. Също така мотора ще издаржи много повече по простата причина ,че няма да работи в трафик и съответно няма да има никакво натоварване.
09' Camry LE 2.4 DOHC VVT-i

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 24 Юли 2008 23:32

LEXUS написа:Това не е така,системата поддържа батериите винаги заредени до определено ниво,за да не се допуска спад в мощността,т.е. те не се изтощават докрай никога.
Говоря за случай, в който с напълно заредени батерии решиш да поддържаш пълна мощност за даден период от време, напр. изкачваш баир или цепиш по немска магистрала. Нормална кола поддържа макс. мощност докато свърши бензина в резервоара. RX400h поддържа цялата мощност докато батериите паднат до 40% от капацитета си и сетне остава само на ДВГ. Та това време в идеалния случай е 60% капацитета на батериите в kWh, разделен на мощността на двигателите в kW. И моля те не ми казвай, че батериите се дозареждат когато двигателя работи на пълна мощност.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 25 Юли 2008 00:01

LEXUS написа:...надали Приус,който е 2 пъти по-лек с 1.5 двигател ще харчи повече от 5/100км. при скорости до 130 км/ч.,точно както декларира колегата Приус 06
Тцц. - 5/100км само при скорост до 100 км/ч.
Вчера и днес навъртях 721 мили (1153 км) преход, от който 80% магистрала. Среден разход 54.6 mpg (5.17 л/100км). Има една много 'терикатска' (Altezza) подробност при Приус - скоростомера му 'лъже' точно с 10%, т.е. като показва 70mph е всъщност 64. Хитър трик, защото това подпомага икономията на гориво. Друго важно нещо е, че най-добра икономия на гориво при равномерна скорост се получава, ако не надхвърляш 60-65mph, т.е. предназначен е за Американския пазар. На отиване карах по-бързо, но без да нарушавам, поддържайки 70mph (112км/ч) на магистралата и съответно между 30-60 mph(48-96 км/ч) на другите места, скоростта мерена с GPS. Разхода ми беше 50.3 mpg (5.6 л/100км). На връщане имах време и реших да карам 'по километраж', т.е. магистрала 102км/ч - разхода падна с почти 10%.
В заключение - икономичен автомобил за класа си, ако се кара предвидливо, с преценка на ситуациите отдалеч, без да ви пука за другите участници в движението. С такъв стил на каране мисля че в България ще ви трябват тапи за уши и щора за задния прозорец, да не ви изгори врата от присвяткания. tongue.gif
Недостатъци - изключително неудобен за дълъг път, аз съм 191см и не можах да си наглася седалката удобно, чувствам се като пребит, напълно безличен, скучен и отегчителен за каране, много неустойчив на страничен вятър, ако се поддържа максимална скорост по километраж, потока от леки автомобили е по-бърз, а камионите по-бавни и става мазало. Очевидно градска кола, но има една съществена подробност - ако се кара на кратки разстояния разхода е доста висок в първите 5-10 минути, докато двигателя влезе в режим.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 25 Юли 2008 00:59

Scott написа:
LEXUS написа:Това не е така,системата поддържа батериите винаги заредени до определено ниво,за да не се допуска спад в мощността,т.е. те не се изтощават докрай никога.
Говоря за случай, в който с напълно заредени батерии решиш да поддържаш пълна мощност за даден период от време, напр. изкачваш баир или цепиш по немска магистрала. Нормална кола поддържа макс. мощност докато свърши бензина в резервоара. RX400h поддържа цялата мощност докато батериите паднат до 40% от капацитета си и сетне остава само на ДВГ. Та това време в идеалния случай е 60% капацитета на батериите в kWh, разделен на мощността на двигателите в kW. И моля те не ми казвай, че батериите се дозареждат когато двигателя работи на пълна мощност.
Scott, при макс скорост не се движиш на макс мощност. Това от опит. Не се хвалиа много че съм карал с 215... поне по километраж. Но все пак в германия е разрешено на места. Колкото до грешката в километража съм силно смутен. Вярно е че по GPS дава около 10% грешка. Километража показва повече. Обаче в Полша на магистралата имаше радари и знаци покаващи скоростта ако е превишена. Почваха да мигат в момента в който превиша дори и с малко скоростта посочена на знака. Обаче само мигаха и показваха само скоростта маограничението, а не действителната скорост с която се движа. Но мигахаведнага като недвиша ограничението, а не с 10% както е грешката....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта