Автоматична трансмисия на Corolla 2008 1.6 dual vvt-i MM
Автоматична трансмисия на Corolla 2008 1.6 dual vvt-i MM
Здравейте,
Купих си споменатата Корола 2008 бензин с автоматична трансмисия преди 2-3 месеца. Общо взето всичко е по-добре отколкото очаквах като изключим само един, но съществен, детайл - скоростната кутия.
Не знам дали аз съм попаднал на такава единица или е така по принцип - превключването на скоростите при каране на автоматик става доста бавно и особено от 1-ва на 2-ра има сериозно забавяне и убиване на набраната скорост.
Наскоро карах една Хонда Акорд 2007 автоматик и там превключването става почти неразбираемо - само едно леко щракване се чува но по никакъв начин не се усеща в купето...
Ще съм благодарен ако някой има същия модел и може да вземе отношение по въпроса. Основно се чудя дали фабричните настройки на кутията подлежат на препрограмиране евентуално в ТМ Ауто...
Тенкс,
И.
Купих си споменатата Корола 2008 бензин с автоматична трансмисия преди 2-3 месеца. Общо взето всичко е по-добре отколкото очаквах като изключим само един, но съществен, детайл - скоростната кутия.
Не знам дали аз съм попаднал на такава единица или е така по принцип - превключването на скоростите при каране на автоматик става доста бавно и особено от 1-ва на 2-ра има сериозно забавяне и убиване на набраната скорост.
Наскоро карах една Хонда Акорд 2007 автоматик и там превключването става почти неразбираемо - само едно леко щракване се чува но по никакъв начин не се усеща в купето...
Ще съм благодарен ако някой има същия модел и може да вземе отношение по въпроса. Основно се чудя дали фабричните настройки на кутията подлежат на препрограмиране евентуално в ТМ Ауто...
Тенкс,
И.
che v BG izobshto predlaga li se Corolla avtomatik?
taka kakto si go napisal v zaglavieto, transmisiata ti e MM, t.e. mnogo-rejimna transmisia, koeto niama absolutno nishto obshto s avtomatik, osven lipsata na treti pedal.
Accorda s koito se opitvash da sravniavash, toi nai veroiatno e s avtomatichna skorostna kotoia. ne moje da sravniavash avtomatik s rachni skorosti(koeto ti imash, samo det pri teb sa avtomatizirani rachni skorosti)

taka kakto si go napisal v zaglavieto, transmisiata ti e MM, t.e. mnogo-rejimna transmisia, koeto niama absolutno nishto obshto s avtomatik, osven lipsata na treti pedal.
Accorda s koito se opitvash da sravniavash, toi nai veroiatno e s avtomatichna skorostna kotoia. ne moje da sravniavash avtomatik s rachni skorosti(koeto ti imash, samo det pri teb sa avtomatizirani rachni skorosti)
Честно казано много далече ми е специалността от тази и съм общо взето неук
...
С Акорда се опитах да направя паралел за да се разбере какво имам предвид, той по принцип си е 2-3 класа кола над Королата само цената му като видиш
И все пак, бидейки автоматизирана механична кутия, нормално ли е според теб да има такова забавяне, т.е. част ли е това от недостатъците на този тип кутии в сравнение с нормалните автоматични? Все си мисля че с изцяло компютъризирани системи това трябва да може да се програмира, освен ако не е изцяло механичен въпрос...

С Акорда се опитах да направя паралел за да се разбере какво имам предвид, той по принцип си е 2-3 класа кола над Королата само цената му като видиш

И все пак, бидейки автоматизирана механична кутия, нормално ли е според теб да има такова забавяне, т.е. част ли е това от недостатъците на този тип кутии в сравнение с нормалните автоматични? Все си мисля че с изцяло компютъризирани системи това трябва да може да се програмира, освен ако не е изцяло механичен въпрос...
az do sega sam karal samo vednash MR2-ka det e s takava transmisia, no niamam mnogo spomeni. opredeleno ne prevkluchvash po-barzo ot kolkoto az prevkluchvam rachni skorosti. chuvstvoto si beshe po-razlichno ot kola s avtomatichni skorosti, no kakto kazah ne sam karal koi znae kolko, a i spomenite begli.
ako ne se laja, desSs ima Yaris det e s takava transmisia, pishi i edno lichno saobshtenie da vidish dali tia shte moje da ti dade neinite vpechatlenia.
kolkoto do preprogramiraneto, verno e che komputara opravliava cialata rabota, ta na teoria ako sa iskali da go napraviat taka che da se promenia rejima na transmisiata, sa moje li da go napraviat, no silno me samniava che v deistvitelnost e taka. t.e. me samniava che moje da otidesh v serviza na Toyota i da ima kajesh da ti promeniat rejima na transmisiata, te da vkluchat komputar i gotovo.
ako ne se laja, desSs ima Yaris det e s takava transmisia, pishi i edno lichno saobshtenie da vidish dali tia shte moje da ti dade neinite vpechatlenia.
kolkoto do preprogramiraneto, verno e che komputara opravliava cialata rabota, ta na teoria ako sa iskali da go napraviat taka che da se promenia rejima na transmisiata, sa moje li da go napraviat, no silno me samniava che v deistvitelnost e taka. t.e. me samniava che moje da otidesh v serviza na Toyota i da ima kajesh da ti promeniat rejima na transmisiata, te da vkluchat komputar i gotovo.
Здравей,
аз съм с такава кутия на Корола. Мога да ти кажа че и мен в началото много ме дразнеше това бавно и много често (при много ниски обороти) превключване, но в момента съм на 5000км и колкото повече стават положението се подобрява малко. Може би се разработва и самата кутия. Вече не превключва на толкова ниски обороти и самото превключване не знам дали е по-бързо но е по-плавно и ако преди имах чувството чре колата "забива нос" докато превключва сега го нямам. Аз също се научих как да я карам в оптимален вариант,в смисъл с интензивността на подаване на газ успявам да контролирам кога да смени предавките.
Това което правих докато беше съвсем нова и ме дразнеше е, че карах в режим Es тогава не превчключва толкова на често. Но понеже като загасиш колата и този режим автоматично се изключва даже ходих в представителството да питам може ли да ми е постоянно включен този режим, а това копче Es да го изключва.
Дано съм те обнадеждила малко, колата си е много готина и се свиква с кутията, на мен ми е по приятно да съм с нея от колкото с ръчна понеже карам предимно и само в задръствания
аз съм с такава кутия на Корола. Мога да ти кажа че и мен в началото много ме дразнеше това бавно и много често (при много ниски обороти) превключване, но в момента съм на 5000км и колкото повече стават положението се подобрява малко. Може би се разработва и самата кутия. Вече не превключва на толкова ниски обороти и самото превключване не знам дали е по-бързо но е по-плавно и ако преди имах чувството чре колата "забива нос" докато превключва сега го нямам. Аз също се научих как да я карам в оптимален вариант,в смисъл с интензивността на подаване на газ успявам да контролирам кога да смени предавките.
Това което правих докато беше съвсем нова и ме дразнеше е, че карах в режим Es тогава не превчключва толкова на често. Но понеже като загасиш колата и този режим автоматично се изключва даже ходих в представителството да питам може ли да ми е постоянно включен този режим, а това копче Es да го изключва.
Дано съм те обнадеждила малко, колата си е много готина и се свиква с кутията, на мен ми е по приятно да съм с нея от колкото с ръчна понеже карам предимно и само в задръствания

Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
верно малко бавно превключва. ама аз подавам съвсем леко газ като тръгна, и после натискам педала до долу и се изстрелвам...докат се усетя и съм на пета biggrin.gif нервя се на кръстовищата че разни бмв-та дърпат бързо напред, ама после ги задминавам с ехидна усмивка laugh.gif
само на баирите набира по-трудно и превключва оооще по-бавно, понякога имам чувството, че ше издъхне... ама се свиква
само на баирите набира по-трудно и превключва оооще по-бавно, понякога имам чувството, че ше издъхне... ама се свиква

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
малко off topic:iM написа:...С Акорда се опитах да направя паралел за да се разбере какво имам предвид, той по принцип си е 2-3 класа кола над Королата само цената му като видиш...
не е само цената,която отличава хонда от почти всички други марки в съответния клас.просто по-добро качество струва повече пари.като изключим lexus и отчасти subaru хонда е по- във всeки клас.а по-добри мотори няма,даже тойота не може да се мери с тях.
за тази ммт ск. кутия на тойота съм чувал,че е интелигентна,т.е. с течение на времето се нагажда по стила на карането на шофьора.точно както пепа е забелязала,просто иска време.
та ако изобщо би било възможно да се препрограмира начина на включване,не мисля че в бг има толкова умна глава да го направи.ако евентуално само в япония или някой техник от тимът тойота формула1.
PS: в общи линии трябва да се сърдиш сам на себе си,че не си изпробвал обстойно колата преди да я купиш.
при мен се получи почти същото въпреки че си я пробвах,просто не ми направи толкова впечатление тогава.ръчните скорости при рав4 дизел са абсолютно мизерни,но човек се нагажда.следващата ще бъде безстепеннен автоматик хибрид,но ще се замисля дали ще е тойота.2009 се очакват много новости,живот и здраве ще видим. biggrin.gif
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Аз не виждам по-силен хибрид от Тойота.jim_beam написа:следващата ще бъде безстепеннен автоматик хибрид,но ще се замисля дали ще е тойота.2009 се очакват много новости,живот и здраве ще видим. biggrin.gif

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това с натискането на педала до долу предполагам ти дава висок разход. biggrin.gifdesSs написа:верно малко бавно превключва. ама аз подавам съвсем леко газ като тръгна, и после натискам педала до долу и се изстрелвам...докат се усетя и съм на пета biggrin.gif нервя се на кръстовищата че разни бмв-та дърпат бързо напред, ама после ги задминавам с ехидна усмивка laugh.gif
biggrin.gif Егати,имам чувството ,че говориш за Ярис 1.0.desSs написа:само на баирите набира по-трудно и превключва оооще по-бавно, понякога имам чувството, че ше издъхне... ама се свиква
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
pepa, сякаш виждам лъч светлина в тунела
аз наближавам 4000км и тези дни няколко пъти се зачудих сякаш че наистина е намалял ефекта на носозабиването, но пък може и да е внушение знам ли... на Es пробвах да карам и аз та да превключва по рядко ама пък реших в крайна сметка да се заинатя и да си карам както си му е реда. BTW второто най-дразнещо нещо е как когато караш с до 15 км/ч, винаги преключва на 1-ва а не 2-ра, за това нещо със сигурност ще питам в сервиза щото много ми се ще ако е в движение независимо с колко ниска скорост, да преключва от 2-ра нагоре...
иначе като цяло колата е страхотна, а и моите възгледи относно автоматичните скорости са като при теб - някакъв малък кошмар ми е в момента ако се кача на механична...
jim_beam: ако щеш вярвай, когато отидох в Тойота да си поръчам колата се оказа че в Пазарджик има точно този модел който исках, с тази скоростна кутия, с този двигател, с този цвят, с тези екстри - 1 бройка. а там наличностите се топяха на ден с по 2-3 и за тест имаше само механична корола което нямаше да ми помогне особено много.... абе целият процес от оферта до доставка на регистрираната кола отне 7 дни, точно преди великденските празници при това, кво да ти кажа....
тенкс за инфото на всички!

иначе като цяло колата е страхотна, а и моите възгледи относно автоматичните скорости са като при теб - някакъв малък кошмар ми е в момента ако се кача на механична...
jim_beam: ако щеш вярвай, когато отидох в Тойота да си поръчам колата се оказа че в Пазарджик има точно този модел който исках, с тази скоростна кутия, с този двигател, с този цвят, с тези екстри - 1 бройка. а там наличностите се топяха на ден с по 2-3 и за тест имаше само механична корола което нямаше да ми помогне особено много.... абе целият процес от оферта до доставка на регистрираната кола отне 7 дни, точно преди великденските празници при това, кво да ти кажа....
тенкс за инфото на всички!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта