SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 08 Юли 2008 04:25

maggkrabar написа:лорде, играй си с налягането - когато има голям камбър, гумите могат да се помпат яко. и на мен ми носеше външният ръб докато не ги надух яко - пак си държат, ама не се подгъват. тука ондажиите ползват една много лесна тактика. с тебешил правят напречни резки по гумата, карат и после гледат докъде се е изтрил тебеширът - така се разбира колко се подгъва гумата. и аз смятам да използвам този метод, много е полезен
Ми аз не бях сигурен до колко ша мога да ги загрявам ,и заради тва стартирах със ниско налягане. Профила ми е доста сериозен (45) и предполагам ша мога спокоино още полвин Бар да надумкам.

П.С. Сега октрих ,че специално за тоз моя модел гуми си има цел PDF от производетеля за това как точно да им са уцелва налягането. виждал съм наистина доста хора да мажат със тебешир ,и явно и аз ша трябва защото вече ръбовее са поУшкурени и нема да мога съвсем да разбирам какво става.
Изображение

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 649
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 4 пъти

Мнение от PAKETA_1 » 09 Юли 2008 15:37

pri motorite e taka.

kato izlezesh ot pistata si slagash rakata na gumata i triabva da pari, no da ne e netarpimo i da mojesh da si darjish rakata na gumata. otdelno ako ima "cold tear" toi si lichi vednaga...

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 09 Юли 2008 15:43

LordDigital написа:та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Лорде, с Ротарилифт крикове ли работиш?

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 09 Юли 2008 17:01

PAKETA_1 написа:pri motorite e taka.

kato izlezesh ot pistata si slagash rakata na gumata i triabva da pari, no da ne e netarpimo i da mojesh da si darjish rakata na gumata. otdelno ako ima "cold tear" toi si lichi vednaga...
При колите далаверата е ,че се гледа и дистрибуцията на жегата докато моторите със тез писалки :whistle: :whistle:
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 09 Юли 2008 17:03

Fido Dido написа:
LordDigital написа:та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Лорде, с Ротарилифт крикове ли работиш?
Тука не мисля че има такива. Тоз за трансмисиата е накакъв стандартен дезайн ,конкретната имлементациа е на някаква местна фирма от средата на 90-те wink.gif
Изображение

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 09 Юли 2008 17:06

LordDigital написа:
Fido Dido написа:
LordDigital написа:та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Лорде, с Ротарилифт крикове ли работиш?
Тука не мисля че има такива. Тоз за трансмисиата е накакъв стандартен дезайн ,конкретната имлементациа е на някаква местна фирма от средата на 90-те wink.gif
Ясно! Щото ги навивам шефовете да ми вземат Ротари, щото са хидравлични и доста здрави! Сега работя с Нусбаум - винтови колони. Пълна скръб! sad.gif Сори за офф топика...

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 09 Юли 2008 20:18

LordDigital написа:
Fido Dido написа:
LordDigital написа:та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Лорде, с Ротарилифт крикове ли работиш?
Тука не мисля че има такива. Тоз за трансмисиата е накакъв стандартен дезайн ,конкретната имлементациа е на някаква местна фирма от средата на 90-те wink.gif
ima gi, daje mislia che niakoi ot nashte sa takiva(govoria za podemkite), pishe Rotary

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 09 Юли 2008 22:36

ми то при сваляне на кутия зорът не е в подемника(или вилицата), а в многото болтчета дето трябва да развиеш докато освободиш кутията. на стандартна импреса турбо примерно кутията се сваля за около час минимум. но на състезателна - се сменя за 20 минути. т.е. 10 минути сваляне и 10 минути качване
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 14 Юли 2008 07:42

maggkrabar написа:ми то при сваляне на кутия зорът не е в подемника(или вилицата), а в многото болтчета дето трябва да развиеш докато освободиш кутията. на стандартна импреса турбо примерно кутията се сваля за около час минимум. но на състезателна - се сменя за 20 минути. т.е. 10 минути сваляне и 10 минути качване
На импрезите кутиите не са ли като на супра ,смисал да трябва да се развиват болтове които държат притискателя към маховика? Щото те отнемат доста време понеже некои требе да върти двигателя и е дълга и широка. Другите не ги виждам да са сложни ,Алтезов ми даде некакъв поръчков удължител със преходник във едно ,които направо го буча на пищова и болтовете са застигат във въздуха :whistle:


За мен трудноста идва ,че таз трансмисия издържа на неустановени количества момент! а това за да стане са използвали метали със плътност неуписуема от физиката и съответна огромна маса...
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 14 Юли 2008 07:59

Тоз weekend си покарахме доволно. Готина писта беха спретнали на TireRack ,където са няколко СкидПада със жестока настилка и имаше само 20 коли ,та каране на корем. Дори и при сравнително затворена задница ,липсата на недозавиване избива на яко метане пак сега на задницата - мноого повече от преди. Малко врътнах раздвижлите линкове на щангите (endLinks) обаче не помага ,за първи път дори и при върната газ задницата не ще да се връща във релсите...

Днеска долу на паркинга друг аутокрос ,покарахме ма отидох основно да търся един партизанин ,дето има супра като моята и наи-редовно наказва всичко живо по големи и малки писти. Намерих го ,оказа са голем образ - колата му със счъпен дебитомер ,ма утре ша му изровя един от кашоните. Тва което ми каза обаче ме потресе...

Тоз образ кара със напълно стокариика 7м мотор ,ебаното заводско турбо ,някаква умазана електроника и един Кулер. Като резултат не го виждам да прави повече от 300 кона на вала. всички Bushingi са му заводските ,има некакви правени от некои си CoilOveri ,Cusco заден диференциал и наи-важното много сериозен Cage понеже това му е работата. Изкъртил е къде ,кво може от колата ама пак си е малко под тон и половина със него вътре и Cage-а... наи-важното е ,че кара със 275 сликове на roll-нати калници. Тоз пич не е бил никога на никакви форуми ,той даже нема и компютър всичко е уцелвал на принцопа "проб и Ошибок"! ,а ето и как кара:


http://www.youtube.com/watch?v=zC_rhauk6Lo
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 14 Юли 2008 16:28

:thumbsup: to kvo izliza, dyavol na magare! laugh.gif Lorde sega nazad kum "stock" set-up li shte trugvash??? wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 14 Юли 2008 17:45

punkara написа::thumbsup: to kvo izliza, dyavol na magare! laugh.gif Lorde sega nazad kum "stock" set-up li shte trugvash??? wacko.gif wacko.gif wacko.gif
po malko boost -> po malko turbo s po burz/ranen spool! 280-300RWHP, roll cage, BBK!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

El Camino

Мнение от El Camino » 14 Юли 2008 18:39

V35GTR написа:
punkara написа::thumbsup: to kvo izliza, dyavol na magare! laugh.gif Lorde sega nazad kum "stock" set-up li shte trugvash??? wacko.gif wacko.gif wacko.gif
po malko boost -> po malko turbo s po burz/ranen spool! 280-300RWHP, roll cage, BBK!

a ako otka4i turboto, digne kompresiqta i izhwyrli interiora togawa 6te e konkurenciq na ae86cite? ;)


Na men seriozno mi e interesno, kak se wpiswat lekite atmoswerki - ondite naprimer?

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 15 Юли 2008 00:09

LordDigital написа:Тоз weekend си покарахме доволно. Готина писта беха спретнали на TireRack ,където са няколко СкидПада със жестока настилка и имаше само 20 коли ,та каране на корем. Дори и при сравнително затворена задница ,липсата на недозавиване избива на яко метане пак сега на задницата - мноого повече от преди. Малко врътнах раздвижлите линкове на щангите (endLinks) обаче не помага ,за първи път дори и при върната газ задницата не ще да се връща във релсите...

Днеска долу на паркинга друг аутокрос ,покарахме ма отидох основно да търся един партизанин ,дето има супра като моята и наи-редовно наказва всичко живо по големи и малки писти. Намерих го ,оказа са голем образ - колата му със счъпен дебитомер ,ма утре ша му изровя един от кашоните. Тва което ми каза обаче ме потресе...

Тоз образ кара със напълно стокариика 7м мотор ,ебаното заводско турбо ,някаква умазана електроника и един Кулер. Като резултат не го виждам да прави повече от 300 кона на вала. всички Bushingi са му заводските ,има некакви правени от некои си CoilOveri ,Cusco заден диференциал и наи-важното много сериозен Cage понеже това му е работата. Изкъртил е къде ,кво може от колата ама пак си е малко под тон и половина със него вътре и Cage-а... наи-важното е ,че кара със 275 сликове на roll-нати калници. Тоз пич не е бил никога на никакви форуми ,той даже нема и компютър всичко е уцелвал на принцопа "проб и Ошибок"! ,а ето и как кара:


http://www.youtube.com/watch?v=zC_rhauk6Lo
С какво му е по-добър дефиренциала, че се заинтересувах предвид стокското у него?

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 15 Юли 2008 01:11

и аз винаги съм бил фен на по-малките турбини - да не лагва колата. като гледах видеото и страшно ми се прииска турбинка в АЕ-то laugh.gif няма такъв звук. много хубаво кара момчето - пази си траекторията и е адски спокоен. и щом е на 275 сликове - уцелил е рецептата. колата е продатък на гумата
status: за БАН

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост