Проблем или и аз не знам как да го нарека

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Проблем или и аз не знам как да го нарека

Мнение от TATI » 02 Юли 2008 13:43

Та. Колата е Авенсиса от подписа ми - 2,0 Д-4Д, 2005г.
Отиваме в неделя на един рожден ден. Колата беше паркирана на един наклон, подобен на този, който е на Раковска, между Московска и Дондуков. Там седяхме около четири часа. С муцуната надолу беше спряна. Беше изстинала на половина. Паля аз и гледам лампата на маслото не гасне. Гася, пак паля и пак така. След около десетина секунди изгасна. Тръгнах аз и на едно равно място спрях и изгасих. Изчаках около минута две и запалих. Тоя път нямаше никакви проблеми. Маслото е на 7000км и сега в събота съм на смяна. Имам известни познания по ДВГ, ама да ви питам и вас. Според мен се е било стекло отпред в картера. Някой знае ли маслената помпа в кой край на картера е? Другото ми съмнение е калпаво масло. Иначе на щеката е почти на максимума. Тртото, което си мисля е от горещините да е станало на чорба. До сега не се е случвало. Аз го отдавам на това, че е калпаво маслото. Сменяха го в сервиза на Тойота в Бургас миналата година пак по това време. Там изрично си поисках бутилирано, а не наливно и гледах като го сменят, ама то гаранция няма в нашта държава. Та ако някой може да сподели ще се радвам. Маслото е синтетика Тойота 5 на 40. Колата е карана 90% градско на лратки разстояния. Иначе няма проблеми с шумове и вървене. Нормална си е.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 02 Юли 2008 13:49

не вярвам да е от маслото,,,мисля помпата ти смуче по отзад.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: ...

Мнение от Scott » 02 Юли 2008 22:27

rudolf написа:не вярвам да е от маслото,,,мисля помпата ти смуче по отзад.
Аз бих предположил, че част от маслото не се е стекло от главата в картера, защото колата е била наклонена.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 02 Юли 2008 23:16

няма такива филми. дори цялата маслена система да е напълно суха - примерно двигателят е бил напълно разглобен, почистен и сглобен, и после масло да има само в картерът и никъде другаде - лампата трябва да изгасне след 2-3 секунди максимум. 10 секунди е невъзможно при изправни компоненти дори колата да е под много голям наклон.

вероятни проблеми:
маслена помпа
маслен филтър
кофти масло
маслен датчик

това се получава примерно ако се сложи дефектен маслен илтър - или пък не се смени, а се остави старият.клапанът му прави номера. ти хубаво си искал бутилирано масло, ами филтъра?
status: за БАН

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 03 Юли 2008 10:24

Че не е нормално не е. Иначе тия в Сан Франциско без коли да са останали до сега с техните наклони. Еми филтъра си беше тойота и уж оригинален. Ама знам ли дали не е бил някакво менте - опакован в кутийка както си му е реда. Тойота партс ала бала.
Сега в събота като ходя ще ги питам, макар че едва ли ще ми кажат нещо. Ще има да се чешат по главите и да мънкат, както ми мънкаха за климатика като ги питах защо не тече от дренажа.
Иначе аз клоня към кофти масло.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 03 Юли 2008 20:44

Аз се чудя, защо само веднъш е направила този номер и то тогава, когато е била под наклон!? И все си мисла, че това е била причината!

Аватар
kalin
Мнения: 196
Регистриран на: 05 Окт 2004 10:08
Местоположение: Манчестър

Мнение от kalin » 03 Юли 2008 20:55

защо не "изиграеш" ситуацията, при която е станало още веднъж за проба?
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C Изображение
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback

Аватар
joro_206
Мнения: 231
Регистриран на: 20 Юни 2008 20:30
Местоположение: София

Мнение от joro_206 » 04 Юли 2008 08:51

и аз мисля че е от наклона щом досега не го е правила.
Toyota Corolla Verso 1.8 VVTi 129к.с.
Toyota Avensis 2,2 D4D 150 k.c
RAV 4, 2,0 VVTI-150к.с.-газов инжекцион BRC

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 04 Юли 2008 10:25

Маслото се сменя на 15 000 или на 1 год.Не е от маслото.
Нищо неможе да се направи на този етап.Карай си ако се повтори тогава му мисли.
Авенсис 3S-FE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта