Проблем или и аз не знам как да го нарека
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Проблем или и аз не знам как да го нарека
Та. Колата е Авенсиса от подписа ми - 2,0 Д-4Д, 2005г.
Отиваме в неделя на един рожден ден. Колата беше паркирана на един наклон, подобен на този, който е на Раковска, между Московска и Дондуков. Там седяхме около четири часа. С муцуната надолу беше спряна. Беше изстинала на половина. Паля аз и гледам лампата на маслото не гасне. Гася, пак паля и пак така. След около десетина секунди изгасна. Тръгнах аз и на едно равно място спрях и изгасих. Изчаках около минута две и запалих. Тоя път нямаше никакви проблеми. Маслото е на 7000км и сега в събота съм на смяна. Имам известни познания по ДВГ, ама да ви питам и вас. Според мен се е било стекло отпред в картера. Някой знае ли маслената помпа в кой край на картера е? Другото ми съмнение е калпаво масло. Иначе на щеката е почти на максимума. Тртото, което си мисля е от горещините да е станало на чорба. До сега не се е случвало. Аз го отдавам на това, че е калпаво маслото. Сменяха го в сервиза на Тойота в Бургас миналата година пак по това време. Там изрично си поисках бутилирано, а не наливно и гледах като го сменят, ама то гаранция няма в нашта държава. Та ако някой може да сподели ще се радвам. Маслото е синтетика Тойота 5 на 40. Колата е карана 90% градско на лратки разстояния. Иначе няма проблеми с шумове и вървене. Нормална си е.
Отиваме в неделя на един рожден ден. Колата беше паркирана на един наклон, подобен на този, който е на Раковска, между Московска и Дондуков. Там седяхме около четири часа. С муцуната надолу беше спряна. Беше изстинала на половина. Паля аз и гледам лампата на маслото не гасне. Гася, пак паля и пак така. След около десетина секунди изгасна. Тръгнах аз и на едно равно място спрях и изгасих. Изчаках около минута две и запалих. Тоя път нямаше никакви проблеми. Маслото е на 7000км и сега в събота съм на смяна. Имам известни познания по ДВГ, ама да ви питам и вас. Според мен се е било стекло отпред в картера. Някой знае ли маслената помпа в кой край на картера е? Другото ми съмнение е калпаво масло. Иначе на щеката е почти на максимума. Тртото, което си мисля е от горещините да е станало на чорба. До сега не се е случвало. Аз го отдавам на това, че е калпаво маслото. Сменяха го в сервиза на Тойота в Бургас миналата година пак по това време. Там изрично си поисках бутилирано, а не наливно и гледах като го сменят, ама то гаранция няма в нашта държава. Та ако някой може да сподели ще се радвам. Маслото е синтетика Тойота 5 на 40. Колата е карана 90% градско на лратки разстояния. Иначе няма проблеми с шумове и вървене. Нормална си е.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
няма такива филми. дори цялата маслена система да е напълно суха - примерно двигателят е бил напълно разглобен, почистен и сглобен, и после масло да има само в картерът и никъде другаде - лампата трябва да изгасне след 2-3 секунди максимум. 10 секунди е невъзможно при изправни компоненти дори колата да е под много голям наклон.
вероятни проблеми:
маслена помпа
маслен филтър
кофти масло
маслен датчик
това се получава примерно ако се сложи дефектен маслен илтър - или пък не се смени, а се остави старият.клапанът му прави номера. ти хубаво си искал бутилирано масло, ами филтъра?
вероятни проблеми:
маслена помпа
маслен филтър
кофти масло
маслен датчик
това се получава примерно ако се сложи дефектен маслен илтър - или пък не се смени, а се остави старият.клапанът му прави номера. ти хубаво си искал бутилирано масло, ами филтъра?
status: за БАН
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Че не е нормално не е. Иначе тия в Сан Франциско без коли да са останали до сега с техните наклони. Еми филтъра си беше тойота и уж оригинален. Ама знам ли дали не е бил някакво менте - опакован в кутийка както си му е реда. Тойота партс ала бала.
Сега в събота като ходя ще ги питам, макар че едва ли ще ми кажат нещо. Ще има да се чешат по главите и да мънкат, както ми мънкаха за климатика като ги питах защо не тече от дренажа.
Иначе аз клоня към кофти масло.
Сега в събота като ходя ще ги питам, макар че едва ли ще ми кажат нещо. Ще има да се чешат по главите и да мънкат, както ми мънкаха за климатика като ги питах защо не тече от дренажа.
Иначе аз клоня към кофти масло.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
защо не "изиграеш" ситуацията, при която е станало още веднъж за проба?
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта