Някой да има оплаквания от Prius
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Между пурвата и третата генерация разликата е само май в батерията и мощността на електрическиат двигател (мойе да има разлика и в бензиновиат мотор, носам иа пропуснал май). Има още много да се поработи върху батеррите за да имат достатачно капацитет за продалйително движение на електродвигатели без бензинова (или дизелова евентуално) тяга.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
jamie, системата старт-стоп, която се слага на повечето европейски автомобили постига същия ефект на икономия на гориво като тази на обикновения хибрид (т.е. ако хибрида не е т.нар. plug-in тип). Сега BMW рекламират Efficient Dynamics система, която е своего рода хибрид - зарежда нормалния акумулатор в режим на спиране, гаси двигателя и т.н. и икономията на гориво е подобна на тази на Приус, без загуба на динамичните качества. Всъщност подхода на европейските развойни центрове е друг - те работят по извличане на максимума от двигателя с вътрешно горене, което мисля е по-правилно на този етап. Ако сравниш RX400h, който дъвкахме по-горе с X3/X5 3.0d ще видиш, че Лексъса губи по повечето показатели, дори и с изключен климатик и др. ел. консуматори(това последното е бъзик на статията 'Как да караме икономично хибридния автомобил').jamie написа:...Приуса е вече 3-та генерация - без да има още дори 1-ва европейска...
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Честно казано се чудя на някои хора,дето се превъзнасят по дизелите.Ами то от такива модерни и икономични дизели вече ходенето пеша определено е НЕздравословно.
Вярно е,че за хибридите и по-точно за батериите им определено има какво да се желае,но определено не е случайно,че компании за милиарди се насочват към нея.Като пример-последните модели на прословутите лондонски двуетажни автобуси,с производител Волво са хибридни.Просто освен екологичността има някои елементарни предимства на електрозадвижването-като намаляваш/спираш печелиш енергия,а не топлиш атмосферата,~150 kW ел.мотор тежи <40 кг,0-10'000 об./мин.-константен въртящ момент-и ето-скоростната кутия-на боклука.А за ДВГ,ако ще да върви с 21 годишен бърбън,с такива характеристики не съм чувал.Повечето хора ги знаят тези факти.
Остава може би да поизчакаме да спретнат някоя по-готина батерия и ония тикви в София да попроменят малко законодателството.Всъщност ако не те,то от Брюксел ще го наложат
Вярно е,че за хибридите и по-точно за батериите им определено има какво да се желае,но определено не е случайно,че компании за милиарди се насочват към нея.Като пример-последните модели на прословутите лондонски двуетажни автобуси,с производител Волво са хибридни.Просто освен екологичността има някои елементарни предимства на електрозадвижването-като намаляваш/спираш печелиш енергия,а не топлиш атмосферата,~150 kW ел.мотор тежи <40 кг,0-10'000 об./мин.-константен въртящ момент-и ето-скоростната кутия-на боклука.А за ДВГ,ако ще да върви с 21 годишен бърбън,с такива характеристики не съм чувал.Повечето хора ги знаят тези факти.
Остава може би да поизчакаме да спретнат някоя по-готина батерия и ония тикви в София да попроменят малко законодателството.Всъщност ако не те,то от Брюксел ще го наложат

Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
За килограмите сбърках,съжалявам.Но имам предвид елементарни синхронни мотори с честотно управление.
Сега се сещам за тоя пример: http://www.teslamotors.com/performance/ ... torque.php
Но ако настояваш мога да ти пратя спесификации (pdf) на европейски производители.
Сега се сещам за тоя пример: http://www.teslamotors.com/performance/ ... torque.php
Но ако настояваш мога да ти пратя спесификации (pdf) на европейски производители.
Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Ако имаш спецификация потвърждаваща характеристиките 150 kW ел.мотор 0-10'000 об./мин.-константен въртящ момент с удоволствие бих я прегледал.gringo359 написа:Но ако настояваш мога да ти пратя спесификации (pdf) на европейски производители.
А за лондонските автобуси обърна ли внимание, че са дизелов хибрид?gringo359 написа:Честно казано се чудя на някои хора,дето се превъзнасят по дизелите.Ами то от такива модерни и икономични дизели вече ходенето пеша определено е НЕздравословно.
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Поразгледай тук едни моторчета (вярно - тези се използват в промишлеността,напр. за металорежещи машини,не за електрокари да речем):Scott написа:Ако имаш спецификация потвърждаваща характеристиките 150 kW ел.мотор 0-10'000 об./мин.-константен въртящ момент с удоволствие бих я прегледал.gringo359 написа:Но ако настояваш мога да ти пратя спесификации (pdf) на европейски производители.А за лондонските автобуси обърна ли внимание, че са дизелов хибрид?gringo359 написа:Честно казано се чудя на някои хора,дето се превъзнасят по дизелите.Ами то от такива модерни и икономични дизели вече ходенето пеша определено е НЕздравословно.
http://www.boschrexroth.com/business_un ... rs-mss.pdf
Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Виж кво бе Скоти, с цялото ми уважение ама не ти ли намирисва че изцеждането на тоя максимум вече е към края си - а хибридните технологии реално едва наскоро проходиха ?Scott написа:jamie, системата старт-стоп, която се слага на повечето европейски автомобили постига същия ефект на икономия на гориво като тази на обикновения хибрид (т.е. ако хибрида не е т.нар. plug-in тип). Сега BMW рекламират Efficient Dynamics система, която е своего рода хибрид - зарежда нормалния акумулатор в режим на спиране, гаси двигателя и т.н. и икономията на гориво е подобна на тази на Приус, без загуба на динамичните качества. Всъщност подхода на европейските развойни центрове е друг - те работят по извличане на максимума от двигателя с вътрешно горене, което мисля е по-правилно на този етап. Ако сравниш RX400h, който дъвкахме по-горе с X3/X5 3.0d ще видиш, че Лексъса губи по повечето показатели, дори и с изключен климатик и др. ел. консуматори(това последното е бъзик на статията 'Как да караме икономично хибридния автомобил').jamie написа:...Приуса е вече 3-та генерация - без да има още дори 1-ва европейска...

И не, не бих сравнил 400н с Х3, сравнението е просто малоумно

Толкова малоумно като например Рав 4 с Туарег.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Дори да е към края си, доста принципи известни още от началото на миналия век, намериха масово приложение само през последните две десетилетия - говоря за директно впръскване, помпа-дюза, комън рейл и т.н. А освен това, ако един ден, когато въглеводородните горива попривършат, ДВГ бъде изместен от нещо друго, то няма да е хибридна система, защото тя също съдържа ДВГ. Съвременния хибрид е търговски подход за продажба на по-икономични автомобили, където дизеловите двигатели са забранени (визирам САЩ), а не технология, която ще измести ДВГ.jamie написа:Виж кво бе Скоти, с цялото ми уважение ама не ти ли намирисва че изцеждането на тоя максимум вече е към края си - а хибридните технологии реално едва наскоро проходиха...
Зависи кои показатели сравняваш - ако са размери, вътрешен обем, багажно пространство, функционалност са си напълно сравними, ако е тегло, цена, ниво на оборудване - не са, но затова съм написал Х3/Х5. А да не говорим за поведение на пътя, където Лексъса с двата си тона се клати като пате.jamie написа:... не бих сравнил 400н с Х3, сравнението е просто малоумно...
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Моя грешка, трябваше да напиша 'някои щати', но е факт (благодаря за поправкатаALTEZZA написа:zashto pak da sa zabraneni? tuk ima dizeli, prosto ne sa razprostraneni

Чичко, Х3 като най-дребно от тия по данни на производителя е 1950 кила празно и сухо - за 3.0сД.Scott написа:Дори да е към края си, доста принципи известни още от началото на миналия век, намериха масово приложение само през последните две десетилетия - говоря за директно впръскване, помпа-дюза, комън рейл и т.н. А освен това, ако един ден, когато въглеводородните горива попривършат, ДВГ бъде изместен от нещо друго, то няма да е хибридна система, защото тя също съдържа ДВГ. Съвременния хибрид е търговски подход за продажба на по-икономични автомобили, където дизеловите двигатели са забранени (визирам САЩ), а не технология, която ще измести ДВГ.jamie написа:Виж кво бе Скоти, с цялото ми уважение ама не ти ли намирисва че изцеждането на тоя максимум вече е към края си - а хибридните технологии реално едва наскоро проходиха...
Зависи кои показатели сравняваш - ако са размери, вътрешен обем, багажно пространство, функционалност са си напълно сравними, ако е тегло, цена, ниво на оборудване - не са, но затова съм написал Х3/Х5. А да не говорим за поведение на пътя, където Лексъса с двата си тона се клати като пате.jamie написа:... не бих сравнил 400н с Х3, сравнението е просто малоумно...
Та какво викаш за 2-та тона Лексъс и патето ?
Пак по данни на производителя разхода е еднакъв (Х3-400н, в един от режимите извънградско БМВ-то папка литър по-малко, в градско Лексуса е по-икономичен с литър) . Зачий да си го набия с турбодизел ?!
По сравненията - че не разбрах. Лексуса е по-некомфортен от Х3, с вътрешните му размери или ? Струва ми се че опитваш да сравниш някакъв мутант БМВ с разхода и теглото на Х3 и размерите и екстрите на Х5 - с 400н-ката. Е, трябва да почакаш БМВ да го произведат - ако изобщо някога....

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 8 госта