Тва дето Лорда казва, ма на човешки - тая кола има много добро сцепление с пътя и за взимане на завои е идеална. Поради средния си мотор обаче (не е заден) и некои закони на физиката, има навика като е на ръба и изгуби сцепление, да бие неприятни камшици (задницата започва да се мята наляво надясно с нарастваща амплитуда).aleksandra-MR2 написа:wow!! 4esno da kaja ot parvoto izre4enie po4ti ni6to ne shvanah...razbiram ot koli ama s po prosti dumi..jena sam...kak taka ako dvig e otzad e trudno...ot mqsto tragva izkl.lesno da se parzalq koeto mi se vijda lesno ...a i kakvo ozna4ava:zaradi lipsa na pre4ki ot prede.i nz koe spira dotam vsmisal 4e se varti no kato cqli i trqbvat o6te kone ili se varti no nqma ne6to kato stabilizira6ti sistemi.(vaob6te ne moga da se izrazqvam na tehn.ezik za koeto sory ama ...imam jelanie)LordDigital написа:Kazvat che vinata bila na Chernobil ,taka che sym neVinovat;)aleksandra-MR2 написа: off miliq dosta si rastql v mladejkite godini...u4a se da driftq ...neveroqtna sam po obratnite i vse o6te ima zabelejki po levite zavoi desnite po4ti im hvanah cakata
Inache seriozno MR2 ne e gram za drift ,dvigatela ot zad li e rabotata stava seriozno trudna. Steering angle-to i zvodski e dosta seriozno (zaradi lipsata na prechki ot prede) ,koeto do golqma stepen q pravi dobra za leki zasukvaniq - no nestata spirat do tam.
Tova si e edna prekrasna Grip kola ,i kakto iaponcite vikaha vyv onova video kydeto Spydera otupa AE-to ... ne mozes da bies novoto;) Kato pribavim i vynsniq vid ,koito opredeleno si e Zenski - izbora ti e otlichen.
търси се hardtop за toyota mr2
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 25 Юни 2008 16:53
- Местоположение: varna
da tva ve4e go razbrah...i go izpita na 2 pati i adski me u4udi za6toto uj be6e zdravo stapila a v sledva6tiq moment se vartqh (dobre 4e be6e 6iroko) i si mislq 4e ne6to kraka mi pripompi saedinitelq ediniq pat i zatova se zabata4ih (na celica-ta taka praveh za da se izpravi ama tq e s predno)dimd00d написа:Тва дето Лорда казва, ма на човешки - тая кола има много добро сцепление с пътя и за взимане на завои е идеална. Поради средния си мотор обаче (не е заден) и некои закони на физиката, има навика като е на ръба и изгуби сцепление, да бие неприятни камшици (задницата започва да се мята наляво надясно с нарастваща амплитуда).aleksandra-MR2 написа:wow!! 4esno da kaja ot parvoto izre4enie po4ti ni6to ne shvanah...razbiram ot koli ama s po prosti dumi..jena sam...kak taka ako dvig e otzad e trudno...ot mqsto tragva izkl.lesno da se parzalq koeto mi se vijda lesno ...a i kakvo ozna4ava:zaradi lipsa na pre4ki ot prede.i nz koe spira dotam vsmisal 4e se varti no kato cqli i trqbvat o6te kone ili se varti no nqma ne6to kato stabilizira6ti sistemi.(vaob6te ne moga da se izrazqvam na tehn.ezik za koeto sory ama ...imam jelanie)LordDigital написа:
Kazvat che vinata bila na Chernobil ,taka che sym neVinovat;)
Inache seriozno MR2 ne e gram za drift ,dvigatela ot zad li e rabotata stava seriozno trudna. Steering angle-to i zvodski e dosta seriozno (zaradi lipsata na prechki ot prede) ,koeto do golqma stepen q pravi dobra za leki zasukvaniq - no nestata spirat do tam.
Tova si e edna prekrasna Grip kola ,i kakto iaponcite vikaha vyv onova video kydeto Spydera otupa AE-to ... ne mozes da bies novoto;) Kato pribavim i vynsniq vid ,koito opredeleno si e Zenski - izbora ti e otlichen.
ми за съжаление 'предупреждението' при тея коли е твърде малко и твърде късно обикновенно, за тва умната.aleksandra-MR2 написа: da tva ve4e go razbrah...i go izpita na 2 pati i adski me u4udi za6toto uj be6e zdravo stapila a v sledva6tiq moment se vartqh (dobre 4e be6e 6iroko) i si mislq 4e ne6to kraka mi pripompi saedinitelq ediniq pat i zatova se zabata4ih (na celica-ta taka praveh za da se izpravi ama tq e s predno)
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Mi malko e slozno za obiasnenie. Drifta ne e prosto da se zasuche kolata i da q hvanes na byrzo ,drifta e seriozen kontrol za dosta po-dylgo vreme dokato zadnicata te "izprevarva". Kontrol e kluchovata duma ,zastoto MR2 (Mid Engine 2 Seater) ,dvigatelq e centralno razpolozen koeto i dava mnogo nisyk "polar moment of inerta" - i tocno tova e prichonata kontroliraneto na drifta da e teoriticno MNOGO TRUDNO ,a na praktika pocti nevyzmozno za povecheto hora! Dori i za seriozni profesinalisti koli sys sreden motor sa seriozna trudnost za driftvane ,kato svetyl primer - Keiichi Tsuchiya izvesten oste kato DriftKing e imal NSX-R koito e driftval ,no ne za dylgo zastoto go e razmazal mnogo losho...aleksandra-MR2 написа:wow!! 4esno da kaja ot parvoto izre4enie po4ti ni6to ne shvanah...razbiram ot koli ama s po prosti dumi..jena sam...kak taka ako dvig e otzad e trudno...ot mqsto tragva izkl.lesno da se parzalq koeto mi se vijda lesno ...a i kakvo ozna4ava:zaradi lipsa na pre4ki ot prede.i nz koe spira dotam vsmisal 4e se varti no kato cqli i trqbvat o6te kone ili se varti no nqma ne6to kato stabilizira6ti sistemi.(vaob6te ne moga da se izrazqvam na tehn.ezik za koeto sory ama ...imam jelanie)LordDigital написа:Kazvat che vinata bila na Chernobil ,taka che sym neVinovat;)aleksandra-MR2 написа: off miliq dosta si rastql v mladejkite godini...u4a se da driftq ...neveroqtna sam po obratnite i vse o6te ima zabelejki po levite zavoi desnite po4ti im hvanah cakata
Inache seriozno MR2 ne e gram za drift ,dvigatela ot zad li e rabotata stava seriozno trudna. Steering angle-to i zvodski e dosta seriozno (zaradi lipsata na prechki ot prede) ,koeto do golqma stepen q pravi dobra za leki zasukvaniq - no nestata spirat do tam.
Tova si e edna prekrasna Grip kola ,i kakto iaponcite vikaha vyv onova video kydeto Spydera otupa AE-to ... ne mozes da bies novoto;) Kato pribavim i vynsniq vid ,koito opredeleno si e Zenski - izbora ti e otlichen.
Niskiq poliaran moment na inercia ,obche e pokazatel koito e ot ogromen plus pri karaneto na grip t.s. bez drift i tocno tova i e silata na MR2 Spyder-a. ,inache vyv kolata nqma absolutno nisto drugo osobenno (osven moze bi misteriozno niskata i masa) - okacvaneto mislq che beshe nekvo super elementarno kato 4 McFersona...

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
И то Опел со средно разположен мотор - тва като го кажеш на кварталната сбирка и народа почва да си мисли за вектра със обрънат диференциал (т.с. 5 задни предавки)bad_dog написа:Твоето обяснение звучи по-неразбираемо и сложно, така че почелиш по точкиLordDigital написа:Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezikМани го Дим, кво ли разбира от коли - кара Опел!!!



И аз докато го четох бяхbad_dog написа:Твоето обяснение звучи по-неразбираемо и сложно, така че почелиш по точкиLordDigital написа:Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezikМани го Дим, кво ли разбира от коли - кара Опел!!!

ти баш в раната сипа сол...dimd00d написа:И аз докато го четох бяхbad_dog написа:Твоето обяснение звучи по-неразбираемо и сложно, така че почелиш по точкиLordDigital написа:Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezikМани го Дим, кво ли разбира от коли - кара Опел!!!
Опел, опел ма не ръждясва мвахахахаххах
И тва на български - "полярен момент на инерция" = колко е лесно да накараш една кола да се завърти около остта си. Колкото по-нисък, толкоз по-лесно. Като масата на колата е близо до центъра и (на МР2 е така, щото мотора е по-средата, освен ако не я кара Бад Дог, защото е бая...ахем...едър и има навика да се навежда напред), полярния и момент е нисък.LordDigital написа: Mi malko e slozno za obiasnenie. Drifta ne e prosto da se zasuche kolata i da q hvanes na byrzo ,drifta e seriozen kontrol za dosta po-dylgo vreme dokato zadnicata te "izprevarva". Kontrol e kluchovata duma ,zastoto MR2 (Mid Engine 2 Seater) ,dvigatelq e centralno razpolozen koeto i dava mnogo nisyk "polar moment of inerta" - i tocno tova e prichonata kontroliraneto na drifta da e teoriticno MNOGO TRUDNO ,a na praktika pocti nevyzmozno za povecheto hora! Dori i za seriozni profesinalisti koli sys sreden motor sa seriozna trudnost za driftvane ,kato svetyl primer - Keiichi Tsuchiya izvesten oste kato DriftKing e imal NSX-R koito e driftval ,no ne za dylgo zastoto go e razmazal mnogo losho...
Niskiq poliaran moment na inercia ,obche e pokazatel koito e ot ogromen plus pri karaneto na grip t.s. bez drift i tocno tova i e silata na MR2 Spyder-a. ,inache vyv kolata nqma absolutno nisto drugo osobenno (osven moze bi misteriozno niskata i masa) - okacvaneto mislq che beshe nekvo super elementarno kato 4 McFersona...
Щом се върти лесно, значи завива лесно. Обаче загуби ли сцепление, продължава със същата лекота да се върти като пумпал, като прекалено много коригираш с волана, продължва по същия лек начин да се върти в обратна посока и така докато нацелиш канавката.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Дим, мани, вчера жената кара моя Опел - щото е на газ - и в движение си изтърва запалката в купето...После открадна моята запалка, щото онази е някъде по родните Софийски пътища...dimd00d написа:И аз докато го четох бяхbad_dog написа:Твоето обяснение звучи по-неразбираемо и сложно, така че почелиш по точкиLordDigital написа:Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezikМани го Дим, кво ли разбира от коли - кара Опел!!!
Опел, опел ма не ръждясва мвахахахаххах

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Имаш ли желание за Part Time Job ,като преводач - плащането е добро под формата на Тунинг Лепенки със JDM произходdimd00d написа:И тва на български - "полярен момент на инерция" = колко е лесно да накараш една кола да се завърти около остта си. Колкото по-нисък, толкоз по-лесно. Като масата на колата е близо до центъра и (на МР2 е така, щото мотора е по-средата, освен ако не я кара Бад Дог, защото е бая...ахем...едър и има навика да се навежда напред), полярния и момент е нисък.LordDigital написа: Mi malko e slozno za obiasnenie. Drifta ne e prosto da se zasuche kolata i da q hvanes na byrzo ,drifta e seriozen kontrol za dosta po-dylgo vreme dokato zadnicata te "izprevarva". Kontrol e kluchovata duma ,zastoto MR2 (Mid Engine 2 Seater) ,dvigatelq e centralno razpolozen koeto i dava mnogo nisyk "polar moment of inerta" - i tocno tova e prichonata kontroliraneto na drifta da e teoriticno MNOGO TRUDNO ,a na praktika pocti nevyzmozno za povecheto hora! Dori i za seriozni profesinalisti koli sys sreden motor sa seriozna trudnost za driftvane ,kato svetyl primer - Keiichi Tsuchiya izvesten oste kato DriftKing e imal NSX-R koito e driftval ,no ne za dylgo zastoto go e razmazal mnogo losho...
Niskiq poliaran moment na inercia ,obche e pokazatel koito e ot ogromen plus pri karaneto na grip t.s. bez drift i tocno tova i e silata na MR2 Spyder-a. ,inache vyv kolata nqma absolutno nisto drugo osobenno (osven moze bi misteriozno niskata i masa) - okacvaneto mislq che beshe nekvo super elementarno kato 4 McFersona...
Щом се върти лесно, значи завива лесно. Обаче загуби ли сцепление, продължава със същата лекота да се върти като пумпал, като прекалено много коригираш с волана, продължва по същия лек начин да се върти в обратна посока и така докато нацелиш канавката.


Те добре, че бутилките за газ не ги праят от стари Опели, щото сег щеше да пишеш от геостационарна орбитаFido Dido написа:
Дим, мани, вчера жената кара моя Опел - щото е на газ - и в движение си изтърва запалката в купето...После открадна моята запалка, щото онази е някъде по родните Софийски пътища...

-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 25 Юни 2008 16:53
- Местоположение: varna
po princip razbrah kakvo mi govorite o6te ot 2 pat. spored men vsi4ko idva ot saedinitelq kato se zavarti puska6 gazta minava6 na po-niska i se izpravq....pone taka si mislq .no vse ne mi izliza ot glavata kak edin priqtel q kara o6te kato si q kupih sas 140 v edin zavoi s vratite i az iskah da kaja ili da vikam ''spri" no izleze edno skromno i pla6livo ''O''.iskam taka da se nau4a da karam i vsqka ve4er se pana na sa6tiq zavoi i pove4e ot 110 ne6to ne mi darjat ga6tite.......dimd00d написа:И тва на български - "полярен момент на инерция" = колко е лесно да накараш една кола да се завърти около остта си. Колкото по-нисък, толкоз по-лесно. Като масата на колата е близо до центъра и (на МР2 е така, щото мотора е по-средата, освен ако не я кара Бад Дог, защото е бая...ахем...едър и има навика да се навежда напред), полярния и момент е нисък.LordDigital написа: Mi malko e slozno za obiasnenie. Drifta ne e prosto da se zasuche kolata i da q hvanes na byrzo ,drifta e seriozen kontrol za dosta po-dylgo vreme dokato zadnicata te "izprevarva". Kontrol e kluchovata duma ,zastoto MR2 (Mid Engine 2 Seater) ,dvigatelq e centralno razpolozen koeto i dava mnogo nisyk "polar moment of inerta" - i tocno tova e prichonata kontroliraneto na drifta da e teoriticno MNOGO TRUDNO ,a na praktika pocti nevyzmozno za povecheto hora! Dori i za seriozni profesinalisti koli sys sreden motor sa seriozna trudnost za driftvane ,kato svetyl primer - Keiichi Tsuchiya izvesten oste kato DriftKing e imal NSX-R koito e driftval ,no ne za dylgo zastoto go e razmazal mnogo losho...
Niskiq poliaran moment na inercia ,obche e pokazatel koito e ot ogromen plus pri karaneto na grip t.s. bez drift i tocno tova i e silata na MR2 Spyder-a. ,inache vyv kolata nqma absolutno nisto drugo osobenno (osven moze bi misteriozno niskata i masa) - okacvaneto mislq che beshe nekvo super elementarno kato 4 McFersona...
Щом се върти лесно, значи завива лесно. Обаче загуби ли сцепление, продължава със същата лекота да се върти като пумпал, като прекалено много коригираш с волана, продължва по същия лек начин да се върти в обратна посока и така докато нацелиш канавката.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта