SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 25 Юни 2008 09:07

Определено има нещо изкривено от преде ,защото за пореден път разлика между предна лява и дясна е 0.7 градуса. Почти нема как да се пребори ,но не е проблем.

Тъпото е ,че се преебах със задницата. Не бех прочел каква е идеята ,а тя била да се докара максимално близко до 0 TOE т.с. да е супер минимално затворена за да може да завива по-добре. Заводски я дават че може да е затворена до 0.12 градуса ,а хитреците я затварят до около 0.05.

Мисля си даже да и помогнем със чука във сервиза ,че не ми са качва пак на машина...

Изображение
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 25 Юни 2008 16:02

baaa si castera. az na 3 gradusa sa radvam kat malko dete. Kak go dokara do 8???
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 25 Юни 2008 20:26

toe pri teb e nai lesnoto da se regulira, ta ako iskash mini pak niakoia vecher da go donaglasime. camber i caster e tova det ni ubiva.
inache castara mu e regulirasht, toi v nachaloto kat doide beshe s pochti 10*, ta sumati vreme si igrahme da go smeknem, problema e che ot ednata strana ne se marda, ta pone gi napravihme da sa shto gode ravni ot dvete strani.

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 25 Юни 2008 21:38

ugabuga написа:baaa si castera. az na 3 gradusa sa radvam kat malko dete. Kak go dokara do 8???
Da sys tez skyseni gorni nosachi kato q kacihme kakto kazva Altezzov pokazvase pocti 10 gradusa caster ma samo -1 static camber - ta igrackata beshe da go namalim ,ma partieca na Altezov sa okaza mnooo lek i ediniq bushing na ediniq nosach ne se podDavase na syveti;)
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 25 Юни 2008 21:41

ALTEZZA написа:toe pri teb e nai lesnoto da se regulira, ta ako iskash mini pak niakoia vecher da go donaglasime. camber i caster e tova det ni ubiva.
inache castara mu e regulirasht, toi v nachaloto kat doide beshe s pochti 10*, ta sumati vreme si igrahme da go smeknem, problema e che ot ednata strana ne se marda, ta pone gi napravihme da sa shto gode ravni ot dvete strani.
Ami za taz pista deto sha hodim sega ,tez settingi sa idealni stoto ne q poznavam i sha e dobra ideq da karam po-Safe.

Nai-dobria variant e da si naprava markeri na tez dvata Arma sys koito ti naglasi posledno TOE-to ot zade i da premerim kolko oborota na mashinata ,kakyv efekt vyv toe-to ima. Po toz nacin ste znam kato ida na AutoX kolko oborota da im navyrtq za da tam TOE blizo do 0 ,i kolko oborota za da ide vyv drugata krainost koqto e otvorena zadnica. Ne bih karal nikoga na ulica sys otvorena zadnica de ,zarad tva nai-dobre da preborim obrotite i gotovo;)
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 25 Юни 2008 23:01

на АЕ-то повече от 2.5 градуса негативен камбър не може да се даде без допълнителни модификации - дори с камбър плейти не става. отдолу примерно се слагат на шенкела модифицирани RCA, за да има повече камбър. просто повечето такива коли са с удар и предницата им обикновено е крива. аз повече от -2 градуса камбър не мога да дам - на едното колело не може laugh.gif иначе с яки разходимости карат много коли, особено 4х4. косуърдите карат с по 3-4 градуса камбъри, иначе не могат да ги закрепят на пътя
status: за БАН

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 25 Юни 2008 23:10

Докато Лорда не си направи колата така, не го признавам:

Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Юни 2008 23:36

Е ти нямаше ли си друга работа та му го показа са ще нареже цялата кола :whistle: .

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 26 Юни 2008 00:56

maggkrabar написа:на АЕ-то повече от 2.5 градуса негативен камбър не може да се даде без допълнителни модификации - дори с камбър плейти не става. отдолу примерно се слагат на шенкела модифицирани RCA, за да има повече камбър. просто повечето такива коли са с удар и предницата им обикновено е крива. аз повече от -2 градуса камбър не мога да дам - на едното колело не може laugh.gif иначе с яки разходимости карат много коли, особено 4х4. косуърдите карат с по 3-4 градуса камбъри, иначе не могат да ги закрепят на пътя
Gledah az onzi deto dyrzi Dracon che negovoto Cossy si beshe pone na -4 prednica:) ma pri teh qvno inducirania camber e mnogo truden zaradi ograniceniq caster. BTW vchera dokolkoto zabelqzah kato vyrtehme gumite razlikata vyv inducirania kamber mezdu 9 i 8 gradusa beshe hiper malka - nesto kato 0.1 do 0.2 gradusa pri vyrtene na volana kato za dosta ostyr zvoi...
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 26 Юни 2008 00:58

dimd00d написа:Докато Лорда не си направи колата така, не го признавам:

Изображение
Tva izglezda cool ,utre zimam edin oste po-golem flex i pocvam ot zadniq most ,tocno po sredata razrez kakto praveha Rali-dziite po Zigulitetkite edno vreme!
Изображение

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 26 Юни 2008 01:00

Незнам някой от вас да ли се е занимавал с тези неща през соца, но аз да кажа за Ладите. Всичко се правеше с отвес и конец и за да се увеличи наклона трябваше да се събират пластини от оригинални Лади, на които им се правеха смени на моста или носачите иначе без пластини не те приемха за такиви реглажи. С отворена предница наистина Ладата ставаше по стабилна smile.gif

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 26 Юни 2008 01:03

А знаете ли, че двойно действащ амортесьор се правеше с войнишки колан, клиренса се постигаше с ножовка върху пружината smile.gif

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 26 Юни 2008 01:20

Toq veteran s tazi razkra4ena antika si pazaruva gumi za motociklet kato gledam. laugh.gif biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 26 Юни 2008 14:49

Japanese_fever написа:Toq veteran s tazi razkra4ena antika si pazaruva gumi za motociklet kato gledam. laugh.gif biggrin.gif
Ветерана е Миликен - автора на библията "Race car vehicle dynamics" - инак гумите са специални, щото при тоя камбър с "плоски" гуми малко сложно :)

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 26 Юни 2008 14:53

Nedkow написа:Незнам някой от вас да ли се е занимавал с тези неща през соца, но аз да кажа за Ладите. Всичко се правеше с отвес и конец и за да се увеличи наклона трябваше да се събират пластини от оригинални Лади, на които им се правеха смени на моста или носачите иначе без пластини не те приемха за такиви реглажи. С отворена предница наистина Ладата ставаше по стабилна smile.gif
Тея пластини все още се ползват и при по-модерни коли - цял набор имам :)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта