Някой да има оплаквания от Prius

Публикувай отговор
Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 25 Юни 2008 19:38

И само за информация Allianz само защото е хибрид имат по-висока застрахователна премия. Тка че в България собствениците на хибриди са наказани дори и от застрахователите за това си решение да пробват технологиите wacko.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 25 Юни 2008 21:13

LEXUS написа:
LEXUS написа:Как,дизелът да не би да харчи под 6/100км. градско??? Или под 5/100км. извънградско. И да не би дизелът да може да се движи до 2 километра без да му се запали двигателят,т.е. безплатно? И дизелът трака ли или е безшумен като хибрид? Дизелът замърсява ли със сажди или не? Изобщо на каква цена дизелът е икономичен,дори не толкова колкото хибрид?
Интересно как така четеш избирателно и как отговаряш както ти изнася? biggrin.gif И като харчи точно 5л/100км. извънградско,градско колко харчи -пак 5л./100км. ли ??? Защото хибридът да. Интересно как с дизела ще направиш 5.3л./100 км. среден разход?!
Ето така! Примерът на колегата беще,че е карал 750км от които 400 по магистрала. Когато караш 60% с разход 5.0л на 100, а останалите 40% градско, но не е речено в пиков час, което означава, че можеш да караш на моменти и на пета!

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 25 Юни 2008 21:19

Vesko написа:Кики, въпрос на стил на каране е. Докарвал сам си авнсис-а 2.2Д4Д до 14.5л/100 по борд компютър smile.gif Ама си и бързах. Лично аз никога не съм успявал да го дикарам под 7.5л/100 при никакви обстоятелства. винаги ми е включен климатика. Ама жена ми с лекота го кара около 6 smile.gif Не съм и давал да кара хибрида да видя какъв разходще постигне.
Веско, да въпрос на каране е! Но Аз говоря за мойто каране, а не за твоето! Явно теб не те притеснява разхода, а за мен е въпрос на забавление да извличам от колата максимума и в отношение на икономичността.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 25 Юни 2008 21:26

Vesko написа:
LEXUS написа:От каране до каране има голяма разлика.Интересно е и как си паднал под заводските данни на БМВ,но това няма значение.А защо не се похвалиш кое е по-икономично на градско? И стига с тия допотопни дизели,наречени "модерни",как може да е модерно нещо,което изпуска толкова много сажди.
LEXUS, не съм успявал да карам с под 10л/100 градско с RX400h в София. Е с голям инат може да изкарам първите 10тина километра с с много нисък разход караики на на електродвигатели, но средно за един резервоар под 10л/100 ми е непостижима цел smile.gif
Нали щяхме да се обзалагаме на разход -градско 8.0.Ама не за 10км. :thumbsup: Веско,бензина си е бензин-дизела дизел! Ние спорим за ясни неща, които производителите са изследвали в продължение на много време и с цената на много пари. Ние тука се опитваме да се заяждаме за отдавна доказани неща.
Последно промяна от Kiki на 25 Юни 2008 21:36, променено общо 1 път.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 25 Юни 2008 21:34

Кики, както споменах в предишен пост от както карам хибрид койо харчи много карам значително по-бавно. Но въпроса беше за несавършенството на технологиите. Би триабвало колкото една технология е по-съвършенна субективното влияние на гарнитурата между седалката и волана да е сведено до минимум. А от моя опит откривам точно обратното. При хибрида стила на каране влияе много повече на разхода му колкото на обикновен автомобил. Разликата в консумацията на хибрида варира близо 3 пут в зависимост от нацхина на карането ми. А при 2.2 Д4Д постигам разлика око 1.5 максимум. По спомени при 1.8ВВТи и 1.6 Авенсисите разликата беше всъщият порядък. За това беше изказването ми че е несъвършенна технологиата. Не отричам че някъде там е бъдещето при тази петролна криза. Но доколкото съм чел много малко от енергията отделена при спиране в сегапните хибриди се оползотворява. Това основно се дължи на несъвършенствата на батерииите които се ползват в момента. Просто има много да се работи по въпроса. Иначе исках да карам хибрид и си го карам въпреки неговите нешъвършенства. И чкам когато ще има облекчения в БГ за собственици на такива возила smile.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 25 Юни 2008 21:50

Веско! Ти си наясно,че твоя хибрид не лека кола,а е голям автомобил и ножеш да си доволен, че този разход, които ти прави си е добър.А, колкото до облекченията, ще почакаш май в тази ненормална държава. Мойта кола я докарах от Германия септеври с ТЮФ до 2009г и имах за което съответния документ. В КАТ ми казаха, че мога да си избърша за.....ка с него!? А на всеки му е ясно , как се минава на преглед там и как тука.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 25 Юни 2008 22:15

http://www.hybrid-cars-guide.com/hybrid ... story.html

И все пак хибрида европейско откритие smile.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 25 Юни 2008 22:32

Vesko написа:http://www.hybrid-cars-guide.com/hybrid ... story.html

И все пак хибрида европейско откритие smile.gif
Да има доказателства за това, но защо не се осмелиха да го пуснат в серийно производство първи?

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 26 Юни 2008 04:06

В линка пише че е бил пуснат biggrin.gif
Thousands of hybrid cars were produced in the years between 1902 and 1920

Rayo
Мнения: 3
Регистриран на: 17 Май 2008 15:36

Мнение от Rayo » 26 Юни 2008 13:16

ето тук:
http://www.spritmonitor.de/de/user/rayo.html
детайлно за моя разход с двете ми коли - старата (Фиат Мареа на Х хиляди км) и новата (тойотата).
Не предполагах, че ще предизвикам такъв отзвук.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 26 Юни 2008 16:25

Vesko написа:... При хибрида стила на каране влияе много повече на разхода му колкото на обикновен автомобил...
Интересна публикация 'Как да извлечем най-доброто от нашия хибриден автомобил'

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 26 Юни 2008 20:51

Kiki написа:
Vesko написа:
LEXUS написа:От каране до каране има голяма разлика.Интересно е и как си паднал под заводските данни на БМВ,но това няма значение.А защо не се похвалиш кое е по-икономично на градско? И стига с тия допотопни дизели,наречени "модерни",как може да е модерно нещо,което изпуска толкова много сажди.
LEXUS, не съм успявал да карам с под 10л/100 градско с RX400h в София. Е с голям инат може да изкарам първите 10тина километра с с много нисък разход караики на на електродвигатели, но средно за един резервоар под 10л/100 ми е непостижима цел smile.gif
Нали щяхме да се обзалагаме на разход -градско 8.0.Ама не за 10км. :thumbsup: Веско,бензина си е бензин-дизела дизел! Ние спорим за ясни неща, които производителите са изследвали в продължение на много време и с цената на много пари. Ние тука се опитваме да се заяждаме за отдавна доказани неща.
Е хайде стига ,де,джип 2 тона с разход градско 10/100км. или 11/100 км.,ходи го докарай тоя разход с дизелов джип с 272 коня,айде стига кики и ти с твоите предубедени мнения.Дизелът бил дизел,бензинът бензин,но хибридът си е хибрид. Когато докараш 5/100 градско с дизела ,ела почерпи.А хибридът ги прави,за Приус говоря,при това е със 110 коня.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 26 Юни 2008 20:59

Vesko написа:http://www.hybrid-cars-guide.com/hybrid ... story.html

И все пак хибрида европейско откритие smile.gif
И като е откритие какво от това,само с откритие не караш хибрид в серийно производство.Точно защото е само откритие,затова днес Мерцедес и БМВ се мъчат да направят сериен хибрид и разработват общ някъде в бъдещето 2010 година и т.н., а Тойота ще изкарва 3-то поколение хибриди.Като почнете с тия открития,та сте много смешни.Казвал съм 100 пъти,като си открил топлата вода,можеш ли да се къпеш само с топла?Много открития са потънали в забвение,защото потенциалът е стигнал дотам. И американците са измислили автоматика,но днес и от години всички германски и т.н. фирми монтират автоматици и на всичкото отгоре в момента Лексус има най-модерния автоматик 8-степенния автоматик на LS430 и т.н..
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 26 Юни 2008 21:07

dimd00d написа:
Scott написа:
LEXUS написа:...Интересно е и как си паднал под заводските данни на БМВ,но това няма значение.А защо не се похвалиш кое е по-икономично на градско?...
Не съм паднал под заводските данни - те са 43.5mpg. В града Лексъса дава почти същия разход - 26-28mpg, а Х3-то 'качва' до 36.5mpg. А най-интересното е, че 'чистия' бензинов Лексъс има по-висок данък (определен от емисиите) от 'мръсно' дизелово Х3.
Топ Гиър сезон 11 епизод 1 :)
Да,те понеже много топ гиър гледат затова в САЩ на независим пазар като територия за двете фирми Lexus RX400h им скъсва шортите на дизеловите БМВ-та по продажби,а и по вървене и икономичност,особено емисии.Тия БМВ-та са направо забранени за продажба в Калифорния понеже са много чисти и хвърлят сажди като гюлехвъргачи.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 26 Юни 2008 21:28

LEXUS написа:
Kiki написа:
Vesko написа:
LEXUS, не съм успявал да карам с под 10л/100 градско с RX400h в София. Е с голям инат може да изкарам първите 10тина километра с с много нисък разход караики на на електродвигатели, но средно за един резервоар под 10л/100 ми е непостижима цел smile.gif
Нали щяхме да се обзалагаме на разход -градско 8.0.Ама не за 10км. :thumbsup: Веско,бензина си е бензин-дизела дизел! Ние спорим за ясни неща, които производителите са изследвали в продължение на много време и с цената на много пари. Ние тука се опитваме да се заяждаме за отдавна доказани неща.
Е хайде стига ,де,джип 2 тона с разход градско 10/100км. или 11/100 км.,ходи го докарай тоя разход с дизелов джип с 272 коня,айде стига кики и ти с твоите предубедени мнения.Дизелът бил дизел,бензинът бензин,но хибридът си е хибрид. Когато докараш 5/100 градско с дизела ,ела почерпи.А хибридът ги прави,за Приус говоря,при това е със 110 коня.
Лексус, ти луд ли си, или се правиш на такъв? Добре, че направиха хибридни автомобили, които карат на бензин 30%от градското каране ,а останалите 70%на ток, че да свалят разхода на нивото на дизела и ти говориш. sleep.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта