jb-то държи много сериозно ако е подготвена и почистена добре повърхността, ама тва наистина е бая смелоugabuga написа:![]()
![]()
![]()
ne mi kazvai che tia control arms shte sa samo zavareni sas JBWeld?!!?
Ti lud li si?
SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
JB-to издържа цели 2 минути! Така го казвам щото не можах и десет метра да мина и са скърши. Идеята беше да видя дали сметките са ни верни за големината на отнетата част ,ма явно ша требе да предполжоим ,че са ... и да дам нещата за заварка.dimd00d написа:jb-то държи много сериозно ако е подготвена и почистена добре повърхността, ама тва наистина е бая смелоugabuga написа:![]()
![]()
![]()
ne mi kazvai che tia control arms shte sa samo zavareni sas JBWeld?!!?
Ti lud li si?

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Сега требе да помисля за alignment-а. След като от горните носачи ша мога да ми подържат достатъчно негативен камбер няма да има нужда долните носачи да са изкарани изцяло на вънка и от преде и от заде т.с. има възможност да се увеличи Кастера.
Проблема е ,че нещо Hunetar-а като гледам не го мери ,защо така и може ли да се активира? Като гледам там на скалата границите са точно зададени както ги казват хората?

Иначе принципно идеята ще е следната
Предница:
Front:
Camber -3.0 до -3.5
Caster +5
Тое 0
Много е важно специално Caster-а да е равен ,пак ми изглежда странно ,че преди не сме го мерили...
Rear:
Camber -1 to -2
Toe IN (total) 1mm
(on 255/40R17 tires this rear toe equates to .090 deg, i.e. .045 deg per side)
Проблема е ,че нещо Hunetar-а като гледам не го мери ,защо така и може ли да се активира? Като гледам там на скалата границите са точно зададени както ги казват хората?

Иначе принципно идеята ще е следната
Предница:
Front:
Camber -3.0 до -3.5
Caster +5
Тое 0
Много е важно специално Caster-а да е равен ,пак ми изглежда странно ,че преди не сме го мерили...
Rear:
Camber -1 to -2
Toe IN (total) 1mm
(on 255/40R17 tires this rear toe equates to .090 deg, i.e. .045 deg per side)

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Aide sa grubo:) Kakvo e obstoto mezdu kambera i vyrveneto na pravo? Na teoria edinstvenia problem BI mogyl da byde spirane-to ,no -3 e nisto povecheto BMW-ta si karat tolkova za daily i nekvi tam -4 i nadolu za pisti.ugabuga написа:ti lud li si -3 camber????
karal li si kola s takav camber? ti ne mosh ia nakara da varvi napravo.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта