Без да убивам ентусиазма ти, колко коня и какъв въртящ момент мислиш, че си постигнал с тези упражнения?mitoko написа: моя скромен опит с 2Т машините показва, че ПОУЪР евтино се постига с олекотяване, хубво масло, хубав бензин,хубави свещи, малко нстройка на карба , чиста изпускателна система и мноооооооооо ръчкане(пилене)![]()
за 1000 мангизи можеш да смениш/махнеш много неща.
1. олекотяване
2. настройки на ЕКУ
3. модифициране на запалителнанта система - кабели, свещи, центровка на запалването
4. по леки гуми и джанти
5. дълго извънградско каране (200-300км) с оптимални обороти за продухване на нагара
сега за това се сещам ...![]()
с 1000кинта не си представям точно какви олекотени гуми и джанти ще си вземеш.
Я кажи кой се оправя с ЕКУ-то на тойота? И понеже вероятно не се, какво пиджи или стендалоун?!
Какво разбираш под модифициране няа запалителната система? Не знаех че с кабели и свещи се дигат коне. Би ли споделил безценният си опит с нас?