Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това е за конкретен спортен модел,който е специфичен.rudolf написа:миналата седмица бяхме с белчилов в тм-за запитванена части за 4аге,,1.6 16в 1983-1987
гумички на клапаните-300лева..16 броя.
гарнитура-135
кабели за свещи 235
общо взето от 20тина неща единствено нормална цена имаше филтър за масло.
цените са по спомен,,,
кики сподели за огледало за авенцис-1800 лева...някой колеги казаха 800 лева-малките халогени,,,
аз лично не мисля да се връзвам на тая въртележка за всекидневна кола![]()
имаше теми как фирми и колеги си организирали сами вноса на части от гърция и от лицензирани представителства,,и излизало по евтино,,ако е верно,може това да обяснява защо в бг-няма много тойота таксита...
Ето един ъпдейт за модел 1.3 2е 1987-ма-информативни цени ТМ-Ауто:
Гумички клапани-около 100-150 лева 12 броя.
Кабели свещи-80-100 лева.
Трябва да имаме впредвид,че тези и други части могат да се купят по-евтино от алтернативни магазини.
Халогени /фарове за мъгла/ са 800 лева в ТМ-Ауто за новите коли.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не са 3, но 2 пъти сам сменял оригинални външни кормилни накрайници в ТМ Ауто. това за 270000км Авенсис 1[/quote]За тези километри е нормално.Мисълта ми беше,че за да смениш 3 пъти ,трябва да си карал поне 400000 километра една Тойота.Vesko написа:[quote="LEXUSНадали има втори с Тойота да е сменял ОРИГИНАЛНИ накрайници 3 пъти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
След като си споделяш опита,тук всички останали могат да си го споделят,това е прекрасно.НО скъпа поддръжка ,да по-скъпи са частите,но нито 10 пъти,нито 5 пъти,нито 3 пъти по-скъпи от немските.На Мерцедес частите също са скъпи,обаче там частите хем са скъпи,хем се чупят.Ето това е скъпа поддръжка.Скъпа поддръжка не може да има кола ,която се чупи няколко пъти по-малко от конкурентните.Клиентът прави избора-дали да си купи опел или фолксваген или мерцедес и да виси по сервизите много по-често или да си купи Тойота и да знае ,че има надежден и безпроблемен автомобил.Така че Тойота няма никак скъпа поддръжка,приспаднато към много по-малкото посещения в сервиза.Ти говориш на ангро.Night'sB написа: Не утвърждавам, че Тойота е лоша кола. Удобна, просторна, добра возия, но скъпа поддръжка и неадекватен сервиз и снабдяване с резервни части.
Аз съм просто един глас в статистиката за Тойота в БГ. Това е мнението ми, основано на собствен опит и никого не ангажирам с него. Споделям си опита.
Ако погледнем новите Тойоти-коя поддръжка е скъпа???Ти изобщо запознат ли си? Ами ще ти кажа,че редовното сервизно обслужване за смяна на масло и филтри и по-евтино от на Фолксваген или Ауди и не е по-скъпо от това на повечето производители.Даже за толкова надежден автомобил обслужването не е скъпо.Но по -интересното е защо тези трошки фолксваген и Ауди имат скъпа поддръжка-техн.обслужване? Защо-дали предлагат здравина-НЕ,дали предлагат по-тихи коли-НЕ,дали предлагат по-екологични коли -НЕ,дали предлагат по-високотехнологични коли-НЕ . Тогава каква е твоята теория.Виж сега,ако Тойота бяха скъпи за поддръжка коли нямаше да са най-продавани в цял свят!Не е нужно да се измислят теории,които се опитват да опровергаят практиката.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Така ли ,как реши,че Тойота е среден автомобил със средно качество? Ти можеш ли да ми посочиш по-здрав автомобил на нашата планета?Night'sB написа: Тойота е среден автомобил, със средно качество, за съжаление скъпи части и сервиз.
А среден автомобил може да кажеш на твоите любими фолксваген и опел,защото не са мръднали в технологичното си развитие на йота!
Надали Тойота ,която има в гамата си чисти и екологични високотехнологични коли като Приус и Камри Хибрид и т.н.,Супра и т.н. да я наречеш среден автомобил е някаква странна форма на перверзия.

2ро) Скъпи части е толкова обширно понятие,като вселената.Да,Тойота продава качествени части и не може да са на цени като на частите на фирма невлагаща в технологично развитие като опел.
Сервизът на Тойота не е по-скъп от сервиза на Фолксваген примерно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Това е правилната концепсия по въпроса.
Аз съветвам ръчна скоростна кутия, защото:
-новите разработки имат детски болести;
-по-икономична е при всички положения;
-по-безпроблемна ще бъде;
-ако ще минаваш по 300км на ден, значи ти трябва надеждно превозно средство, новите разработки, внедрени в колата не я правят такава;
Аз съветвам ръчна скоростна кутия, защото:
-новите разработки имат детски болести;
-по-икономична е при всички положения;
-по-безпроблемна ще бъде;
-ако ще минаваш по 300км на ден, значи ти трябва надеждно превозно средство, новите разработки, внедрени в колата не я правят такава;
nevmi написа: Защото минавам по 300км. на ден градско и ми трябва икономична кола. Защото най-голямата икономия ще ми дойде от горивото.
горе доло на 11тия месец,с парите от икономисаното гориво laugh.gifnevmi написа:И аз чакам да ми отговори някои особено ако поне е правил тест драйф Айго-то а за скоросната кутия прочетох нещо. но мисля на 100 000км. да я сменя с нова biggrin.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 4 госта