Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ
Според мен е мит това, че частите на японските коли са много скъпи.
Карала съм и поддържала, Старлет, Камри и един Роувър, който си беше чиста Хонда, даже на вътрешните пластмасови части пишеше Хонда. И на трите, частите им не бяха кой знае колко скъпи в сравнение с доста други коли. Брат ми има сервиз и дори той се учудваше че са си направо евтини. Е ще видим за новата как ще е след 3 години.
Карала съм и поддържала, Старлет, Камри и един Роувър, който си беше чиста Хонда, даже на вътрешните пластмасови части пишеше Хонда. И на трите, частите им не бяха кой знае колко скъпи в сравнение с доста други коли. Брат ми има сервиз и дори той се учудваше че са си направо евтини. Е ще видим за новата как ще е след 3 години.
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
Да приятелю,
Купуваш си кола за 5000-6000лв, няколко малки закачки като демпферни шайби, съединители, маховици, карета, кормилни рейки и накрайници и вече си назад с още толкова поне. Частите за тойота се произвеждат къде ли не - индонезия, китай, испания, турция и т.н. Голям оригиналдъ ти казвам падна, когато ремонтирах моята. Май японски сегменти, турски гилзи за киа, тайвански бутала, сингапурска маслена помпа - пълен пиздец, както казват братята руснаци. Да не говорим за политиката на фирмата да сменя номенклатурата на частите в един и същи модел на 2-3 месеца, в резултат на което се налага да ходиш до магазина по 3-4 пъти за едно и също нещо, щото се оказва, че то не е от твоят супер уникален автомобил. Идилия просто. Ама нейсе, когато се набута човек един път му остава не голям избор...
Както спомена някой в темичката със стихчето за VW правим тойоти, а през това време караме VW , опели и др. по-простецки коли.
Мойта докато я експлуатирам от 03.2006 до сега сумарно е престояла за ремонт и в очакване на части поне 3месеца. През това време карам супер просташкият VW джета 1984г. на баща си или служебен Опел Вектра 1989г. И си върша работата, докато ГОЛЕМОТЕ почиват...
Купуваш си кола за 5000-6000лв, няколко малки закачки като демпферни шайби, съединители, маховици, карета, кормилни рейки и накрайници и вече си назад с още толкова поне. Частите за тойота се произвеждат къде ли не - индонезия, китай, испания, турция и т.н. Голям оригиналдъ ти казвам падна, когато ремонтирах моята. Май японски сегменти, турски гилзи за киа, тайвански бутала, сингапурска маслена помпа - пълен пиздец, както казват братята руснаци. Да не говорим за политиката на фирмата да сменя номенклатурата на частите в един и същи модел на 2-3 месеца, в резултат на което се налага да ходиш до магазина по 3-4 пъти за едно и също нещо, щото се оказва, че то не е от твоят супер уникален автомобил. Идилия просто. Ама нейсе, когато се набута човек един път му остава не голям избор...
Както спомена някой в темичката със стихчето за VW правим тойоти, а през това време караме VW , опели и др. по-простецки коли.
Мойта докато я експлуатирам от 03.2006 до сега сумарно е престояла за ремонт и в очакване на части поне 3месеца. През това време карам супер просташкият VW джета 1984г. на баща си или служебен Опел Вектра 1989г. И си върша работата, докато ГОЛЕМОТЕ почиват...
Тойота - да, но нова и експлуатация САМО в срока на гаранционно обслужване, доплащаш и взимаш нова, или продаваш и купуваш друга. Истината е, че има два вида коли: стари и НОВИ. Те нямат нищо общо като експлуатация. По-добре нова дачиа или лада или деу, отколкото стара тойота от по-висок клас. Добрите впечатления от удобствата, возията, външният вид се изпаряват много бързо при целувката на суровата реалност на поддръжката на стар автомобил(Тойота).
Да, може би други марки се чупят по-често, но извинете, ако отстраняването на един и същи проблем при Тойота и VW или Опел примерно се различава в 3-10пъти като цена и поне 2 пъти като време, къде е чара на Тойота.
Да, може би други марки се чупят по-често, но извинете, ако отстраняването на един и същи проблем при Тойота и VW или Опел примерно се различава в 3-10пъти като цена и поне 2 пъти като време, къде е чара на Тойота.
Някои хора ще започнат да изтъкват всякакви там статистики TUV, продажби в световен мащаб, финансово здраве на фирмата и др. подобни.
Интересно има ли статистика на честотата, вида, цената на отстраняване на проблемите при коли над 10-12 и повече години, каквито преобладаващо се карат в БГ?
Що са само до 10г.?
А какво ще кажете за ниската остатъчна стойност на Тойота на пазара на автомобили втора ръка?
Защо Ауди, VW, Мерцедес държат добри цени?
Що Тойота купена Преди 2 г е загубила 3000лв от цената си...
И още
Погледнете колко Тойоти таксита има? Май няма. Защо ли? Поддръжка братя и сестри, скъпа поддръжка...
Интересно има ли статистика на честотата, вида, цената на отстраняване на проблемите при коли над 10-12 и повече години, каквито преобладаващо се карат в БГ?
Що са само до 10г.?
А какво ще кажете за ниската остатъчна стойност на Тойота на пазара на автомобили втора ръка?
Защо Ауди, VW, Мерцедес държат добри цени?
Що Тойота купена Преди 2 г е загубила 3000лв от цената си...
И още
Погледнете колко Тойоти таксита има? Май няма. Защо ли? Поддръжка братя и сестри, скъпа поддръжка...
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ти наистина говориш наизуст само глупости.Какви маховици,карета,рейки и глупости ,това не е опела на баща ти или джетата от 84-та.Една Тойота за да й смениш НЯКОИ тия работи,трябва да е над 400000км. ,ако не е и на 500000км.. Ако купуваш колите на по половин милион километра,а на километража пише 120000км.,е друг въпрос. Демпферните шайби на Тойота категорично мога да твърдя ,че издържат 2 ПЪТИ по-дълго от на немските коли.
Та,като си купиш стара Тойота не се сменят всичките части,които си изброил,защото Тойота не е Опел,нито джета,а е Тойота.Даже съединител не се знае дали ще трябва да сменяш,защото може да е сменян от предишния собственик скоро. А какво значение страната ,в която частта е сглобена или произведена,като става на поточна линия на Тойота,която отговаря на технологията и стандартите на Тойота.Кой е казал,че всички части трябва да се произвеждат в Япония точно??? Важна е японската технология! И това,че оригинални части Тойота не са произведени в Япония,а някъде другаде,щом са Тойота и се продават от официален представител на Тойота ,са оригинални.
И най-голямото набутване ,драги, е да си купиш Опел или фолксваген,защото ставаш спонсор на сервизите,а не друго. Малко по-спокойно,не се намираш във форум на Фолксваген да се лъжете с общи приказки.Там сте свикнали като си купите фолксваген за 5000-6000лева да му смените половината части,защото са строшени,добре ,че са му евтини частите,но затова пък не са здрави,но ги има в номенклатурата,щото непрекъснато се търсят,как няма да ги има.Щом дебитомерите при Фолксваген/Ауди са консуматив
,а консуматив са им и носачите с шарнирите на пасати/а4 след 95-та.
Иначе ги има по магазините навсякъде,като се търсят като непрекъснато.Там е сменяш си носачите все едно си сменяш чистачките. Така че ,вземи се информирай ако обичаш,преди да пишеш манипулативни мнения.
Та,като си купиш стара Тойота не се сменят всичките части,които си изброил,защото Тойота не е Опел,нито джета,а е Тойота.Даже съединител не се знае дали ще трябва да сменяш,защото може да е сменян от предишния собственик скоро. А какво значение страната ,в която частта е сглобена или произведена,като става на поточна линия на Тойота,която отговаря на технологията и стандартите на Тойота.Кой е казал,че всички части трябва да се произвеждат в Япония точно??? Важна е японската технология! И това,че оригинални части Тойота не са произведени в Япония,а някъде другаде,щом са Тойота и се продават от официален представител на Тойота ,са оригинални.
И най-голямото набутване ,драги, е да си купиш Опел или фолксваген,защото ставаш спонсор на сервизите,а не друго. Малко по-спокойно,не се намираш във форум на Фолксваген да се лъжете с общи приказки.Там сте свикнали като си купите фолксваген за 5000-6000лева да му смените половината части,защото са строшени,добре ,че са му евтини частите,но затова пък не са здрави,но ги има в номенклатурата,щото непрекъснато се търсят,как няма да ги има.Щом дебитомерите при Фолксваген/Ауди са консуматив


TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ти що не погледнеш в Гърция ,че само Тойота са такситата?????????Night'sB написа:Някои хора ще започнат да изтъкват всякакви там статистики TUV, продажби в световен мащаб, финансово здраве на фирмата и др. подобни.
Интересно има ли статистика на честотата, вида, цената на отстраняване на проблемите при коли над 10-12 и повече години, каквито преобладаващо се карат в БГ?
Що са само до 10г.?
А какво ще кажете за ниската остатъчна стойност на Тойота на пазара на автомобили втора ръка?
Защо Ауди, VW, Мерцедес държат добри цени?
Що Тойота купена Преди 2 г е загубила 3000лв от цената си...
И още
Погледнете колко Тойоти таксита има? Май няма. Защо ли? Поддръжка братя и сестри, скъпа поддръжка...
Статистиката на ТЮВ свършва до 10-11 годишни коли,защото никой не смята да ги кара повече .И на всичкото отгоре философе при 11 годишните коли има само Тойоти,субару,мазда и мерцедес в първите места.Което доказва,че Тойота е най-здрава и на тези години ,а и след тях,както се вижда от практиката и от Кар сървай.
Тойота има една от най-високите остатъчни стойности на пазара,заедно с Фолксваген и Ауди . На всичкото отгоре говорим за остатъчна стойност на японска марка на европейски пазар.Ти що не отидеш да видиш каква е остатъчната стойност на Фолксваген или Ауди на японския пазар?!Не само Тойота ,купена преди 2 години е загубила 3000 лева от цената си,а всяка марка,даже и повече.
Ти толкова ли си голям лаик,щом не знаеш ,че най-голяма загуба на стойност има Мерцедес S-klas,E-klas,купуват ги за 150000 лева и след 4 години ги продават за 60000 лева. Толкова си бос в колите,че не ми се обяснява.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ти първо се научи да пишеш правилно и тогава давай съвети дали Тойота да се купува само нова или не.Купи си Дачия щом си много знаещ,аз съм карал Дачия и не я пожелавам на най-големия си враг както се казва.Night'sB написа:Тойота - да, но нова и експлуатация САМО в срока на гаранционно обслужване, доплащаш и взимаш нова, или продаваш и купуваш друга. Истината е, че има два вида коли: стари и НОВИ. Те нямат нищо общо като експлуатация. По-добре нова дачиа или лада или деу, отколкото стара тойота от по-висок клас. Добрите впечатления от удобствата, возията, външният вид се изпаряват много бързо при целувката на суровата реалност на поддръжката на стар автомобил(Тойота).
Да, може би други марки се чупят по-често, но извинете, ако отстраняването на един и същи проблем при Тойота и VW или Опел примерно се различава в 3-10пъти като цена и поне 2 пъти като време, къде е чара на Тойота.
Каква сурова реалност от поддръжка на стара Тойота?? Аз имам и стара и нова и мога да ти кажа ,е старата за 240000км. е сменен един термостат оригинален от ТМ-Ауто за 35 лева.Къде е суроваата действителност,а?????? Всичко на 240000км. е оригинално ,както е излязла от завода през 1987 година,драги,включително цялата ходова част.Искаш ли да й направиш оглед,за да се откажеш да караш повече опел или Фолксваген и да пишеш глупости по форумите!
И частите за Тойота не се различават 10 пъти като цена нито 5 пъти като цена от на немските кошници,нито ремонтът е по-дълъг.Напротив,почти никога не влизаш в сервиз,а като влезеш и смениш с оригинална част,повече не влизаш в сервиз и не харчиш няколко пъти пари за сервизно обслужване.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Драги LEXUX,
Много се радвам за твоето силно положително мнение за Тойота. Надявам се то да е формирано от дългогодишна безаварийна експлоатация на автомобили марка Тойота, по начина, който ти превъзнасяш.
Ако под наизуст смяташ поддръжката на Тойота повече от две години и смяна на куп части по нея, някои вече 3 път – кормилни накрайници вътрешни примерно, така да бъде. От което колата не е станала по- добра.
Колите с километри над 300-400000 пробег са мнозинство сред внасяните такива в БГ. Няма понятие реални километри. Карал съм пасат, купуван в БГ на 380000км, един собственик, добър познат. Не е сменял, нито е чувал за 1/3 от нещата, които съм ремонтирал.
Купувайки кола втора употреба се набутваш в 90% от случаите, без значение каква е марката. Въпроса е цената на довеждането до работно, що годе стабилно състояние.
Не утвърждавам, че Тойота е лоша кола. Удобна, просторна, добра возия, но скъпа поддръжка и неадекватен сервиз и снабдяване с резервни части.
Аз съм просто един глас в статистиката за Тойота в БГ. Това е мнението ми, основано на собствен опит и никого не ангажирам с него. Споделям си опита.
Не тръбя колко СУПЕР или колко зле е Тойота.
Тойота е среден автомобил, със средно качество, за съжаление скъпи части и сервиз.
Твоите мнения ми приличат на гръмки предизборни обещания всеки път, все едно си на хонорар към някой голям вносител на части или автомобили за Тойота. Мненията ти са крайни, и ако направим аналогия с някои математически приоми в анализа на данни абсолютно безполезни от информационна гледна точка. Форума не е митинг. За мен това е място, където да може да се черпи разностранна информация, място където хората могат да си помогнат с нещо. Колективен разум – в положителният му аспект.
Новите модели, като коли са си супер. Карал съм Аурис, Авенсис 2,2 Д4-Д. Но не бих си купил такава втора ръка, която не е в гаранция.
Много се радвам за твоето силно положително мнение за Тойота. Надявам се то да е формирано от дългогодишна безаварийна експлоатация на автомобили марка Тойота, по начина, който ти превъзнасяш.
Ако под наизуст смяташ поддръжката на Тойота повече от две години и смяна на куп части по нея, някои вече 3 път – кормилни накрайници вътрешни примерно, така да бъде. От което колата не е станала по- добра.
Колите с километри над 300-400000 пробег са мнозинство сред внасяните такива в БГ. Няма понятие реални километри. Карал съм пасат, купуван в БГ на 380000км, един собственик, добър познат. Не е сменял, нито е чувал за 1/3 от нещата, които съм ремонтирал.
Купувайки кола втора употреба се набутваш в 90% от случаите, без значение каква е марката. Въпроса е цената на довеждането до работно, що годе стабилно състояние.
Не утвърждавам, че Тойота е лоша кола. Удобна, просторна, добра возия, но скъпа поддръжка и неадекватен сервиз и снабдяване с резервни части.
Аз съм просто един глас в статистиката за Тойота в БГ. Това е мнението ми, основано на собствен опит и никого не ангажирам с него. Споделям си опита.
Не тръбя колко СУПЕР или колко зле е Тойота.
Тойота е среден автомобил, със средно качество, за съжаление скъпи части и сервиз.
Твоите мнения ми приличат на гръмки предизборни обещания всеки път, все едно си на хонорар към някой голям вносител на части или автомобили за Тойота. Мненията ти са крайни, и ако направим аналогия с някои математически приоми в анализа на данни абсолютно безполезни от информационна гледна точка. Форума не е митинг. За мен това е място, където да може да се черпи разностранна информация, място където хората могат да си помогнат с нещо. Колективен разум – в положителният му аспект.
Новите модели, като коли са си супер. Карал съм Аурис, Авенсис 2,2 Д4-Д. Но не бих си купил такава втора ръка, която не е в гаранция.
Добър спор се заформи! Само моля без обиди и лични нападки. Не се палете толкова, това е просто купчина желязо, която днес се движи, а утре може и да спре в някое дърво (никому не го пожелавам разбира се). А то гледам в последно време най-малко за коли се говори. Сигурно щото не се чупят(дай боже на всеки).
Както казвам на един колега, много запален по Еврофутбол – намери още 14 каръка като мене да заложат на различни отбори в европейското и ще знаеш със сигурност кой ще е победителя(по метода на изключването)
Както казвам на един колега, много запален по Еврофутбол – намери още 14 каръка като мене да заложат на различни отбори в европейското и ще знаеш със сигурност кой ще е победителя(по метода на изключването)
И все пак колеги исках да пипитам най-вече за ММ скоросната кутия на Айго. обосновка защо няма да си взема ярис или друг модел на тойота: Защото минавам по 300км. на ден градско и ми трябва икономична кола. Защото най-голямата икономия ще ми дойде от горивото. А не от евтините части. Също и да може да се завира навсякаде и да може да и намирам място за паркиране. Моля ви се кажете впечатления за скоросната кутия по принцип. Дали е по добре механична или многорежимна кутия. плюсове и минуси
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Виж, аз карам 2 Тойоти,баща ми една. Нека не си говориме за изминати километри и здравина.Не е нужно да вадиш Пасати като пример.На баща ми буса-Hiace е на 400000км. и знаеш ли,че за тези километри са сменени 2 карета,втулка на волана,2 задни амортисора и един радиатор.Не знам твоя познат какво е сменил за 380000км. ,но при всички случаи е много повече.Така че точно в Тойота клуб да говориш за хиляди километри и здравина е малко неуместно,защото будиш усмивка. laugh.gifNight'sB написа:Драги LEXUX,
Много се радвам за твоето силно положително мнение за Тойота. Надявам се то да е формирано от дългогодишна безаварийна експлоатация на автомобили марка Тойота, по начина, който ти превъзнасяш.
Ако под наизуст смяташ поддръжката на Тойота повече от две години и смяна на куп части по нея, някои вече 3 път – кормилни накрайници вътрешни примерно, така да бъде. От което колата не е станала по- добра.
Колите с километри над 300-400000 пробег са мнозинство сред внасяните такива в БГ. Няма понятие реални километри. Карал съм пасат, купуван в БГ на 380000км, един собственик, добър познат. Не е сменял, нито е чувал за 1/3 от нещата, които съм ремонтирал.
Купувайки кола втора употреба се набутваш в 90% от случаите, без значение каква е марката. Въпроса е цената на довеждането до работно, що годе стабилно състояние.
Поддръжката на твоята тойота нямам представа каква е.Но съм убеден ,че за да сменяш 3 пъти накрайници,не си ги купувал от ТМ-Ауто-Тойота, а от разни магазини за рез.части.Защото в противен случаи си уникален случаи.Надали има втори с Тойота да е сменял ОРИГИНАЛНИ накрайници 3 пъти.
А ти дали се опитваш да внушиш,че всички Пасати се чупят,само на твоя познат се чупи по-малко от Тойота???Не си първият ,влязъл в клуба да си изявява симпатиите към други марки,но си поредният,който го прави без факти.И под факти нямам впредвид една кола или 5 коли,а а много повече. А твоята Тойота ако не е поддържана с оригинални части,естествено,че ще е нужно да сменяш,а и километрите й надали ги знаеш реално.
Въпросът е ясен кристално.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bladyle и 4 госта