Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ
nevmi
pepa_k
rudolf
desSs
Re: Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ
Мнение от Troshko » 11 Юни 2008 18:19
И на мен не ми харесва дес,аз не я намирам за практична а да неговорим с тези 135 гуми и тази височина още на първия завой и съм по таванdesSs написа:при мен пък е обратното - това е единствената тойота, която не ми харесваrudolf написа:нищо незнам и нямам мнение,но за мен е единствената тойота от новите който много ми харесва,,,,![]()
ама аз кво ли разбирам

Troshko
Re: Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ
Мнение от desSs » 11 Юни 2008 18:25
бе за височината и гумите не знам, просто на външен вид не ми харесва, отделно че е прекалено малка, пък и с тоя двигател 1.0...ужасbelchilov написа:И на мен не ми харесва дес,аз не я намирам за практична а да неговорим с тези 135 гуми и тази височина още на първия завой и съм по таванdesSs написа:при мен пък е обратното - това е единствената тойота, която не ми харесваrudolf написа:нищо незнам и нямам мнение,но за мен е единствената тойота от новите който много ми харесва,,,,![]()
ама аз кво ли разбирамlaugh.gif laugh.gif laugh.gif

desSs
rudolf
desSs
Re: Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ
Мнение от Troshko » 11 Юни 2008 18:49
Знам че я харесваш тази въшка ,но кажи нещо за подръжката и обслужването така като си започналrudolf написа:двигателя е 69 коня,,мисля,,,което при нейното тегло при ускорение е полу адекватно на 84 коня на тон,,,което при килограмите на твоя ярис адекватно на динамичност от 92 коня,,десс твоя ярис колко коня е?? laugh.gifdesSs написа:бе за височината и гумите не знам, просто на външен вид не ми харесва, отделно че е прекалено малка, пък и с тоя двигател 1.0...ужасbelchilov написа:
И на мен не ми харесва дес,аз не я намирам за практична а да неговорим с тези 135 гуми и тази височина още на първия завой и съм по таванlaugh.gif laugh.gif laugh.gif
тва е некъв охранен смарт laugh.gif
този сегмент коли са проектирани за поне 80% градско каране,където обикновено возиш не повече от две пазарски торби или документи,,,но формата на купето на хечбекове като цяло позволява вкрването на пакети по голями,от много стандартни и лукзозни седани. колата има 4 врати,която спомага комфортното обслужване на 4 лица, за къси разтояния,,,
колата не се обръща от това че има тънки или дебели гуми,,в много скучей при коли с малка мощност и малко килограми-тънките гуми са преймущество при дъжд,сняг,дори и пясък и кал...освен преимуществото откъм разход и загуби от съпротивление...
повечето малки коли не са по тесни от стандартните автомобили,което ги прави устойчиви в завой,и създава доста приличен комфорт за предните пасажери,,,мисля си че този сегмент автомобили са бъдещето ,с разхода, маневреността си, улеснението при търсене на паркомясто.
не виждам никакъв смисъл да си вося месата и двете торбички, и да си кибича в задръстването заедно с още 500 кила желязо и още 2 метра ламарини отпред и отзад.. прагматичността и егото-са две коренно различни неща

Troshko
rudolf
LEXUS
LEXUS
rudolf
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 19 Апр 2008 11:26
- Местоположение: софия
Мнение от tribalistas » 12 Юни 2008 07:28
Да,всички японски автомобили са скъпи за подръжка.Карал съм хонда и знам там как седят нещата с консумативите,но за радост не съм влизал в преразходи за части и др.надявам се и при тази да е така.Относно Айгото забелязвам външния вид е много подобен на Смарта незнам кой от кой плагядства,но са един клас.
Ако е за мадама е бомба,но лично аз не бих го карал.Не че Ауриса който карам е голяма кола,но сравнявайки го с Айго има.Новата кола си е нова и москвич да е пак ще движи. biggrin.gif
Ако е за мадама е бомба,но лично аз не бих го карал.Не че Ауриса който карам е голяма кола,но сравнявайки го с Айго има.Новата кола си е нова и москвич да е пак ще движи. biggrin.gif
tribalistas
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 12 Юни 2008 11:59
Аз пък да ви кажа,че на японските коли частите са скъпи,но ако ги сменяш,ги сменяш 1 път,а не 268970808080 пъти, като при останалите производители и не си губиш времето и парите по сервизи. Една част за да е качествена и здрава,трябва да е скъпа.Аз предпочитам да купя оригинална и скъпа част и да знам,че повече няма да имам проблеми с нея,по-евтино и безгрижно излиза в дългосрочен план.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта